Het is hier behoorlijk stil. Allemaal onze tijd uitzitten naar de volgende stap. Morgen onze laatste IUI. Vannacht pregnyl gespoten, loop nu met een blauwe plek op mijn buik. Wies hoe voel je je?
liesje, lief dat je weer even komt kijken, en ja, zit wéér op het wachtbankje. Voel me niet anders eigenlijk, wat steekjes hier en daar, maar volgens mij is dat onderhand elke maand wel. Hoe is het met jou en de kleine? Heeft ze nog genoeg stemmen gehad? Anna, ik zie dat jij al een icsi achter de rug hebt een poos geleden. vreselijk zeg dat dat mis is gelopen. Hoe gaat het nu, ben je bezig met een volgende poging, of hebben jullie even rust genomen? Hopefully, was het prikken wat pijnlijk geweest omdat je een blauwe buik hebt, of heb je dat al gauw? Heel veel succes morgen met de iui, en je weet het, lest best hè! hoe laat moet je? Morgen krijgt mijn schoonvader te horen wat de behandeling zal zijn, en wat de kansen allemaal zijn. Weer een spannende tijd zeg, hopelijk wordt ie snel geholpen. Ik vroeg mijn man of ie wilt dat we de ivf wat uitstellen, maar dat wilde ie niet. Mss juist wel goed nu ermee door te gaan. Daar ben ik wel blij om. Hoe is het met de rest van de meiden? En Maris, nog geen nieuws?
Heb normaal wel een beurs gevoel, maar nooit een blauwe plek. Spuiten erin zetten deed geen zeer, was alleen wel gevoelig toen ik de vloeistof erin spoot. Ik zal wel een bloedvatje geraakt hebben. Morgen moet ik om 14.00 uur. Spannend voor je schoonvader en ook voor jullie. Laat je het even weten? Inderdaad, misschien juist goed dat jullie het nu doorzetten. X
Wies, het komt voor jullie nu allemaal wel heel snel dichterbij! Hopelijk hebben jullie ook snel goed nieuws! Hopelijk krijgt je schoonvader ook snel wat beter nieuws! Maar wel goed dat je man denkt dat jullie toch moeten doorzetten met de IVF... mss maar goed dat hij zijn aandacht ook aan iets anders kan besteden! Hopefully, succes met de IUI morgen. Jammer dat je juist bij de laatste poging de pregnyl verkeerd moet steken he Succes! Hier nog steeds geen nieuws! We zijn vandaag wel onze verzekeringen in orde gaan brengen bij de bank zodat alles goed geregeld is... een mens moet zicht bezig houden he Alles is nu echt klaar voor ons kindje dus het mag wel gaan komen hoor... nog (ietsje meer dan) 6 daagjes tot uitgerekende datum!
wij hebben idd de icsi poging in maart april gehad daarna dus de miskraam en moestenw e wachten tot mijn cyclus weer normaal was dat heeft 2 maandjes geduurd helaas ging daarna de zomerstop van het ziekenhuis in dus weer wachten en nu hebben we net 2 cryo pogingen achter de rug die helaas op niets zijn uitgelopen en nu dus weer wachten als het aan mij had gelegen waren we nu weer gelijk door gegaan maar helaas komt ook de december stop eraan en waarschijnlijk zou ik daar heel dicht in de buurt komen met de punctie dus nu gaan we in december met de pil beginnen en dan zal de punctie ergens in januari gaan gebeuren... heel verhaal he hahahaha maar goed is je schoonvader ernstig ziek? dat brengt natuurlijk toch wat extra spanning mee wel goed dat jullie doorzetten
anna, jeetje meid, wat vervelend allemaal. Wij hebben wrs ook net voor de winsterstop de ivf. Ze wilde ons ook al verder zetten, maar ik heb doorgezet, nu hoef ik wrs maar 2 weken aan de pil, en dan beginnen we al. Waar zit je in het zh? Ik hoop voor je dat het allemaal lekker opschiet, en dat het dan raak mag zijn (en voor 9 maanden blijft zitten natuurlijk!) We hebben vorige week donderdag gehoord dat mijn vader een tumor aan zijn endeldarm heeft en uitzaaiïngen in de longen en de lever. Heel slecht nieuws dus. De artsen zeiden wel dat er genoeg kansen zijn om voor te vechten, dus het is niet opgegeven. Morgen krijgt ie te horen wat voor soort kankercellen het zijn en wat de behandeling zal zijn. Het brengt zeker wat meer spanning met zich mee, zeker voor mijn man. Hij vindt het nog het ergste zijn vader zo emotioneel en aanhankelijk te zien, omdat ie zo nooit was. die toonde geen een emotie. Hij is echt heel bang, en dat is vreselijk om te zien, zeker als eigen kind zijnde. Maar goed, we zijn er voor hem, en we moeten positief voor hem blijven. En ondertussen zijn wij bezig met een kindje, wel erg raar. Mijn schoonzus is nu zwanger, 20 weken, voor hun is het ook heel dubbel allemaal. Maar weer even on topic.. nogmaals hopefully, veel succes met je iui morgen! Ik heb trouwens ook altijd met pregnyl dat die vloeistof een beetje pijn doet, ook al heb ik hem op tijd uit de koelkast gehaald. Met menopur had ik dat niet. Maar ja, als dat het ergste is, toch? Ik zal voor je duimen morgen!
met mijn meissie is het goed...ze hebben haar verwijderd van de verkiezing omdat ik mensen niet mocht vragen om te stemmen nou ja daar doen we gewoon ook niet meer aan mee.... zelf ben ik weer aan het werk en dat viel me vorige week wel zwaar maar het is ook wel weer lekker
IUI is goed gegaan. Ben helemaal een beetje happy....de uitslag van de zwemmers was 6,5 Eindelijk is hoger dan het gemiddelde! Nu weer twee weekjes op de lange wachtbank...gelukkig een paar dagen samen met Wies. Hoe gaat het met jullie?
Hallo meiden, Het is inderdaad rustig weer. En dat in deze spannende tijden! Hopefully, heb jij morgen je iui? Dat had ik even gemist, sorry! Heel veel succes! Ik ga heel hard duimen voor je! Ik heb ook wel eens een blauwe plek gehad van de pregnyl, toen ik 's nachts moest spuiten en blijkbaar scheef spoot of zo. Geen idee. Wies, wat ontzettend naar voor je vriend. Ik begrijp ook wel dat hij het juist door wil zetten. Het geeft het leven weer wat zin juist op dit soort moeilijke momenten. Heel veel sterkte. En natuurlijk ook op het wachtbankje... Nog maar een paar hele spannende dagen. Marisha, red je het nog wel, die laatste paar dagen? Het kan nog 6 dagen duren he... Heel veel sterkte! Wat ik me af vroeg trouwens, is het standaard dat jullie na de geboorte 5 dagen in het ziekenhuis blijven? Vruchtje: ik vond het ook wel genant, nu al gaan zwangerschapszwemmen, maar het is ook gewoon leuk. Gewoon doen hoor! Met mij gaat het verder prima. Lekker druk met vanalles en nog wat, nu ik weer meer energie heb. Dikke knuf voor allemaal!
srb, fijn dat je weer wat meer energie hebt, dan kun je echt weer lekker wat doen. hopefully; lekker zachte kussentjes hè Ik heb echt al een hele dag rare krampen en steken in mijn buik (vooral rechts) Gisterenavond een heel warm,branderig gevoel, ongeveer een half uurtje, en vandaag echt de hele dag door "last". Het is net of ik vergeet of ik dat vorige rondes ook heb gehad, het voelt nieuw, maar het zal wel niet. (en dat na 32 rondes,haha) Verder voel ik me hetzelfde, niets bijzonders. Ik vind het wel erg spannend nu, want als ik ongi word, dan gaat het echt gebeuren met ivf. We hebben ook weer nieuws gehad van mijn schoonvader, hij start volgende week met de chemokuur. Ze kunnen hem niet genezen maar de tumor en uitzaaiïngen wel zoveel mogelijk laten slinken, waardoor het stabiel kan worden, of het kan vertragen. Ook een hele spannende tijd en moeilijke tijd dus. Mijn man is al geen prater, en ik hoop ook echt dat ie dit niet opkropt. Ik probeer voorzichtig hem te steunen, maar niet teveel, dat werkt averechts. moeilijk, maar meer kan ik niet doen. Hopelijk krijgen we ook nog goed nieuws over een paar dagen, en zal er een zorg minder zijn, en zal er ook wat spanning en druk wegvallen. Dus duimen meiden!
Hoi meiden, Wies wat erg van je schoonvader! ik dacht dat ik toch echt alles goed bijgelezen had, maar dit was me even ontgaan. Wat ontzettend rot voor je man ook. We hopen er maar het beste van en dat de behandeling het proces kan stoppen en dat hij er nog een goede kwaliteit van leven bij houdt. Moeilijk voor jullie hoor, zeker nu. Hopefully weer de 2 lange weken in, deze IUI met hem gewoon gaan worden hoor! Onwijs onwijs veel succes en we wachten met je mee. Maris, zet hem op de komende daagjes, de echt allerlaatste loodjes en vergeet niet te genieten! Alle andere hartelijke groetjes. Hier alles top. Vandaag 12 weken, joepie. Buik is echt giga vanavond, ik lijk wel 5 maanden... Ben alleen onwijs verkouden dus slaap nog slechter, maar goed, mag niet klagen van mezelf! Doei.
Hopefully, wat super zeg! 6,5 milj zaadjes! Dat geeft je toch weer meer moed he! Succes weer op het wachtbankje! Wies, geen goed nieuws dus gekregen van je schoonvader. Kanker is spijtig genoeg nog steeds een dodelijke ziekte Hopelijk kunnen ze het toch zo veel mogelijk stabiliseren zodat je mannetje zijn vader nog lang bij zich kan hebben! Eva, gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal! Kan me voorstellen dat dit nu wel een opluchting is hoor! En een 5 maanden buik mag wel met twee ukkies in he! Geniet ervan! SRB, lekker dat je weer wat meer energie hebt he! Dit zijn de leukste maanden van je zwangerschap! In BE worden er trouwens niet veel thuis bevallingen gedaan. Hier is het standaard dat je in het ziekenhuis bevalt (en thuis is dus uitzonderlijk)! Poliklinisch begint ook wel opmars te maken maar voorlopig blijven de meesten wel voor een ziekenhuis bevalling met lang verblijf kiezen. Bij een gewone bevalling blijf je meestal 5 dagen (tenzij het echt goed gaat en je eerder naar huis zou willen), bij een keizersnede is dat sowieso 7 dagen! Ik vind het persoonlijk wel lekker dat je 5 dagen verzorgt wordt door de verleegsters, je niet hoeft te koken, je geen huishoudelijke taken hoeft te doen en je voor je bezoek niets extra hoeft te doen... ze komen allemaal zoveel mogelijk naar het ziekenhuis waar ze dan ook maar korte tijd blijven! De kraamafdelingen zien er bij ons ook wel helemaal anders uit dan in NL volgens mij... wij hebben 1 of 2 persoonskamers (nooit op een zaal met meerdere meiden) met een babybox (aparte verwarmde glazen verzorgingsruimte waar je kindje ook slaapt). Ook hebben wij tegenwoordig arbeidskamers en verloskamers in een waardoor je van zodra je in het ziekenhuis toekomt, je in deze kamer blijft tot je bevallen bent. In deze kamer staat een bad, een bal, een verlosbed, een relax zetel, een tafeltje, etc om je te helpen tijdens de arbeid! Hier helaas nog steeds geen voortekenen... het rommelt wel een beetje in mijn buik en ik heb wel meer last van harde buiken maar nog geen echte tekenen dat het snel zal beginnen... in het slechtste geval wordt ik 13 november ingeleid... dat is echt de laatste datum dat ik kan bevallen dus ik stel me daar nu maar op in... nog hooguit 14 dagen!
Wies ik had je berichtje hier nog niet gelezen en had je al een ander berichtje gestuurd. Geef de hoop niet op. Het is verschrikkelijk nieuws, maar tegenwoordig kunnen ze zoveel...de wetenschap gaat door. Ik heb een buurvrouw gehad, waarbij ze meerdere malen letterlijk hebben gezegd dat ze niet lang mee had, uiteindelijk ginen de eerste paar jaar heel moeizaam, maar vonden ze een nieuwe behandeling. Haar hersentumor is nu gestabiliseerd. Meis, heel veel sterkte voor jou en je mannetje. Hopelijk over een paar dagen beter nieuw.....je kwaaltjes klinken goed. En als er iets is weet je mij/ons te vinden he! Ik ben zelf van het weekend lekker naar Brugge en vanavond een feestje met het werk, dus weet niet of ik vanaaf al te laat thuis ben. Wie weet kom ik wel terug met geweldig nieuws van Wies en Marisha. Zal af en toe even spieken via de telefoon Eva, gefeliciteerd met de 12 weken. Heerlijk gevoel dat je die voorbij bent he! SRB, had gister mijn IUI, maar alles is gelukkig goed gegaan...nu de 2 helft nog. Gelukkig gaat het met jou ook iets beter. To all......in ieder geval tot na het weekend.
Hey meiden, Wies: heelveel sterkte, meis. Wat een zware tijd voor jullie. Ik zie dat de wachtweken bijna om zijn, ik hoop het zo voor jullie. Hopefully, de laatste iui, heelveel sterkte in de wachtweken en ik hoop dat je srb achterna gaat, zwanger na de laatste iui. Ik duim voor je. Eva: oh meis, wat super dat met de echo alles goed is, lekker genieten! Je moet de foto's voordat je ze in je album kunt zetten eerst verkleinen, ik doe dat altijd via paint. Marisha: heelveel sterkte met de laatste loodjes! Spannende tijd, straks is het zover. Srb, wat fijn dat je weer wat meer energie hebt! Wij hebben aankomende dinsdag onze 2e echo en ik ben zo zenuwachtig. Ik ben nog steeds erg moe en ik lig elke avond serieus om half 7 in bed, de misselijkheid is ook nog steeds aanwezig en ik kan sommige geurtjes steeds minder uitstaan, dus op en top zwanger kwaaltjes, daar ben ik wel blij mee. Liefs Jinky
GRRRRR heel frustrerend had op iedereen vrij uitgebreid gereageerd.....wat gebeurd er de laptop crasht. Nu dus maar even boven op de computer en even wat korter. Wies: wat verschrikkelijk van je schoonvader heel veel sterkte. Zal moeilijke tijd worden en ik hoop dat de chemo goed zal aanslaan. Ik duim keihard voor deze laatste paar dagen en hoop natuurlijk dat jullie aan de ivf kunnen ontsnappen en zo niet duim ik dat het nog voor de winterstop kan beginnen. Hopefully: super score joh 6,5 mljn is echt heel veel . Hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als SBR en dat deze raak mag zijn. Is er anders voor jullie al bekend wanneer eventueel ivf begint? Veel plezier trouwens in Brugge Marisha: laatste loodjes. Hoop dat jullie niet meer zolang hoeven te wachten. Kan me ook wel voorstellen dat je het nu zat bent. SBR: heerlijk dat je je energieker voelt. Heel herkenbaar ook alhoewel ik af en toe nog wel eens om 20.30 uur mijn bedje in duik. Jinky: heel veel suc6 met de 2e echo. Geniet van het moment want je zal zien hoe veel jullie kindje alweer is gegroeid. Evaz: super dat de echo weer goed was. En nu lekker de 12 wkn bereikt. Jammer dat je de foto's er niet op krijgt. Ik doe het ook niet zelf hoor manlief doet het. all: hier alles zijn gangetje en blijf het forum in de gaten houden.
vandaag,12dpo,negatief getest,gggrrrr. wel vroeg, maar geloof er niet echt meer in. krijg al lichte ongikrampjes en voel me verder niet anders. wel een stabiele temp,maar dat geloof ik ook niet zo meer. Hopelijk gebeurt er nog een wonder, maar denk het niet...
Ik wens je alle geluk toe en ik hoop dat je in deze ellende nog positeif kan zijn. De kinderwens lijkt dan opeens niet meer het belangrijkste kan ik me voorstellen als je schoonvader zo ziek is?! Moeilijk. Vervelend he die wachtdagen. Je wordt zo op de proef gesteld. We gaan een beetje gelijk op ik zit op dag 24 van een cycli van 26 dagen. Zelf denk ik dan wel laat het me nu maar weten want dan weet je weer waar je aan toe bent. Nouja we moeten nog even doorbijten... Sterkte ermee en ik wens je een gezellig weekend toe. Groetjes Davalee
He bah Wies, ik kan me voorstellen dat je er niet veel hoop meer in hebt! Hele dikke knuffel voor je meis... we hadden natuurlijk veel liever ander nieuws gekregen maar het kan natuurlijk nog steeds (even positief blijven)!
He Wies, dat is geen fijn begin van je weekend. En het is toch al geen gemakkelijke tijd voor jullie. Ik denk aan je. En ik weet dat het moeilijk is, maar probeer toch hoop te houden. 12 dpo is erg vroeg om te testen... xxx Hopefully: sorry! Ik zat echt niet op te letten. Ben in ieder geval heel blij te lezen dat het aantal zo hoog was, dat geeft in ieder geval moed. Ik blijf voor je duimen. Maris: wat een verschil zeg, met Nederlandse ziekenhuizen. Een babybox en een eigen kamer. Wat een heerlijk idee. Ik kan me voorstellen dat niemand bij jullie thuis wil bevallen. All: HOpelijk gaat het verder met iedereen goed. Heb een hele goede dag, vanmorgen voelde ik ineens de baby heel licht. Het was maar even, maar toch fijn om te weten dat hij er echt is. En nu heb ik het koud (onze verwarming komt maar langzaam op gang), en heb bedacht dat ik hele lekkere dikke warme wintersoep ga koken vanavond (we krijgen eters). Dus ik ga boodschappen doen. xxx
Hey Wies, Ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest. 12dpo is gewoon vroeg, maar niet om je te ontmoedigen ik testte op dag 12dpo wel positief. Aan valse hoop heb je toch niets. Ik hoop dat er nog een wonder gebeurd en anders een hele dikke knuffel voor jou. SBR: wat gaaf dat je je baby hebt gevoeld, ook al was het maar heel licht en kort Ik voel wel af en toe wat rommelen maar denk dat dat me darmen zijn of ik zit er naast. Weet ook niet wat ik moet voelen. Wij hebben vanavond personeelsfeest zal dus latertje worden en hoop dat ik het allemaal trek zeg ik nu al gapend. Fijne avond iedereen. x vruchtje