Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    SRB en Vruchtje, veel plezier vanavond!

SRB, wat geweldig dat je jullie kleintje gevoeld hebt! Geweldig gevoel he!

Hier vandaag wafeltjes gebakken... ik ontpop me nog tot een echte keukenprinses als ons kindje nog lang weg blijft :)

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wies, hoe is het vandaag? Hoe voel je je? Hopelijk nog geen bloed. Dikke knuffel!

3. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    Na weer een slapeloze nacht de hele ochtend geslapen en net brak wakker... Zie ik ineens dat het mooi weer is, na die depressieve regendag van gisteren. Fijn.
    Wies, ben ook nog voor je aan het duimen, ook al is een negatieve test 12 dagen na ovu natuurlijk helemaal niet fijn. Als het weer niet zo mocht zijn, blijf moed houden voor jullie IVF en zorg dat je er goed uitgerust aan begint!

Aan die nieuwe meiden die hier de afgelopen week af en toe waren, weet niet of jullie blijven hangen, zou wel gezellig zijn, zeker ook voor de nog niet zwangeren onder ons, denk ik, maar wilde ook jullie even heel veel succes en geluk toewensen de komende tijd. Misschien leren we jullie nog wat beter kennen.

SRB, wat fijn dat je je kindje voelde! Ik kan niet wachten tot dat moment!

Vruchtje, jij vast ook niet! Zal wel snel gebeuren nu voor jou!

Marisha, dat klinkt geweldig in dat ziekenhuis, hier word je er direct zodra het kan weer uitgeschopt! Nog maar even flink wafeltjes bakken en een voorraadje mee :)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    eva,vervelend zeg dat je niet goed geslapen hebt, maar door dit weer wordt je idd wel wat vrolijker wakker.
    srb, gaaf zeg, dat je het hebt gevoeld! moet een mooi moment zijn geweest!
    Hier nog geen bloed, wel licht ongigevoel, maar niet speciaal. Verder heel licht gevoelige boobs, maar ook niet overdreven. Ik denk allemaal dat ik morgen ongi ga worden. Maar we houden nog een beetje hoop.

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies, ik had gehoopt iets anders te lezen, ik duim nog wel steeds door hoor...hopelijk was het te vroeg. Kan me wel voorstellen dat je er zelf niet meer in gelooft, zou ik ook niet doen. Wij geloven niet meer in een wonder......maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit hè!

Hier een hele rommelende buik met veel steekjes...maar heb ik dat niet iedere cyclus?

Net terug gekomen uit België en alle papieren van het ziekenhuis lagen op de mat, deze moet ik meenemen naar ons intake gesprek voor IVF. Er staan wel lastige woorden in...die ga ik even googlen.

SRB wat gaaf dat je wat gevoelt hebt, wat zal dat magisch zijn. Is je soep nog gelukt.
    Ik zie dat Marisha nog niet op het topic is geweest van het weekend......hopelijk is alles begonnen en komt ze straks vertellen over haar bevalling.

Ik ga even liggen...ben bekaf.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, als je wat vragen hebt over de ivf kun je ze gerust stellen hè. Niet dat ik alles weet, maar mss zitten er net dingetjes die ik al heb besproken ofzo. Pas op dat je jezelf niet gek maakt door alles te googlen. Ik ben er zelf ook zo een, en wat je dan allemaal voor senario's in je hoofd haalt, is ook niet goed. Die steekjes kunnen wel een innesteling zijn hè, daar is het mooi tijd voor! ik hoop het zo!
    Hier nog geen bloed gezien, krijg stiekem weer een beetje hoop. Mijn temp is ook al 5 dagen hetzelfde, lekker stabiel dus, en ik heb voor mijn doen heel geoelige boobs, want daar heb ik eigenlijk amper last van als ik ongi word. Ik zit nu op 14dpo, dus vandaag echt mijn nod, maar morgen zou ook nog kunnen. Ik heb mijn ochtendurine opgevangen en afgesloten, ik heb nl geen testen meer in huis. Kan ik het bewaren en straks gebruiken of is het dan niet betrouwbaar meer?

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb even 4 uur gewacht met plassen en verse urine gebruikt. helaas is de test weer negatief. Word een beetje depri van dat witte schermpje...

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat balen Wies. Ik gun je zo die positieve test...en dan laat die ongi ook nog op zich wachten. Het liefst heb je geen ongi, maar als het helaas niet zo mag zijn wil je ook geen dagen wachten tot je eens een definitieve bevestiging hebt.
    Ik zou zelf niet testen met urine van een paar uur oud, dan kan je volgens mij beter nieuwe op een ander tijdstip van de dag nemen (maar dat heb je gedaan geloof ik).

Heb gister toch op google gezeten. Ik heb ooit een aantal keren nierbekontsteking gehad en dat staat erin onder een natuurlijk moeilijke benaming.En er stond bijvoorbeeld een benaming voor het feit dat ik met de pil nooit een pijnlijke ongi had. Gelukkig geen schrikbare dingen gelezen.

Nog steeds geen berichtje van Marisha, dat gaat de goede kant op.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies wat kl*te en frustrerend is dat zeg. Wel overtijd maar (nog) geen positievetest. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en of ongie wordt of positieftest hoop het laatste natuurlijk.

Hopefully: hoe is het met jou kom je nog een beetje de wachtweken door? Enne inderdaad nog niets van Marisha gehoord hopelijk blijft dat zo en komt ze in ene met geweldig geboorte nieuws.

evaz: vervelend dat je slapeloze nacht hebt iets irritanters is er niet. Heb je er veel last van?

De rest van de meiden succes met de wachtweken of de behandelingen. Ik duim op veel vruchtbaarheid.

Hier alles goed heel veel keelpijn hopelijk blijft het daarbij en ga ik niet de griep krijgen. Vanavond maar lekker vroeg mijn bedje in manlief is toch aan het werk. Wel leuk krijg nu reacties van mensen die zien dat ik zwanger bent aan wie ik het dus nog niet had verteld doordat het er niet van komt. Je gaat ook niet tegen iedereen op werk bv zeggen "heb je al gehoord dat ik zwanger ben" staat toch ook stom.

x vruchtje

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Hier helaas nog steeds niets te melden hoor! Nog steeds geen voortekenen dus het zal wel nog effe duren vrees ik!

Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd hoe we ervoor staan maar hoop dat ons kindje nog steeds in de juiste positie ligt en mss zelfs ook al ingedaald is (al dat ie nog steeds hoog ligt dus ik denk het persoonlijk niet)!

Wies, spannend zeg, nog niet ongi en stabiele temp! Mss test je gewoon wat later posi, zo zijn er nog meiden he! Zou wel super zijn... ik duim hier nog maar effe door! :thumup:

Vruchtje, als je zwanger bent, ben je vatbaarder voor keelontstekingen enz! Verzorg jezelf goed hoor!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou marisha, je laat wel op je wachten! succes bij de gyn vandag, ik hoop dat ie ingedaald is!
    Hier nog steeds geen bloed, stabiele temp, en helaas weer een negatieve test (wel cb, maar goed, hij blijft negatief).
    heb nog geen ongigevoel, maar denk toch dat ie vandaag of morgen komt. Hij mag ook niet veel later komen, ik mag vrijdag op zijn laatst aan de pil beginnen, anders redden we het niet voor de winterstop, wat een gestress allemaal weer.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid
    hopelijk komen de duivels snel en kun je starten ;)

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies, sterkte meis, geen bloed, houd moed en anders hoop ik dat je snel kan starten, denk aan je.

Hopefully, nog ruim een weekje, duim weer voor je.

Marisha: Hoe is het gegaan bij de gyn?

Vruchtje: Beterschap! Wat leuk dat mensen het gaan zien nu!

all: Nou meiden wij hebben vandaag een echo gehad en alles ziet er goed uit :D
    we zijn zo blij en opgelucht, ons kindje is goed gegroeid en het echo-apparaat gaf precies 11 weken en 2 dagen aan, ook was ons kindje al volop aan het bewegen, ik heb de foto's in mijn album gezet.

Liefs Jinky

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: hoopte stiekem toch een beetje op goed nieuws, maar helaas nog helemaal geen nieuws. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent en voor vrijdag ongesteld wordt en er nog voor kan gaan voor de winterstop.

Jinky: super leuk je foto's in je album. Gaaf hé? Kan je het nu wel een beetje bevatten? Geniet lekker meid.

Marisha: jammer dat het nog niet opgang is gekomen, maar hoe was het vandaag bij de gyn? Ik ben benieuwd. Ik wist eigenlijk niet dat je vatbaarder bent voor keelontstekingen etc. in de zwangerschap. Keelpijn is minder geworden maar barst nu van de hoofdpijn. Ga weer vroeg mijn bedje in vandaag.

Hoe is het met alle andere meiden?

gr vruchtje

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    Wies, probeer er niet teveel om te stressen, dan komt het vast des te eerder, of liever nog dat het helemaal weg blijft he, maar als het dan toch moet, dan liever vandaag dan morgen. Komt vast wel goed met die stomme winterstop.

Hopefully, ben volop aan het duimen voor je, spannend al die IVF info in je brievenbus, dat maakt het allemaal zo echt! Heb er maar veel vertrouwen in hoor, als dat lukt!

Jinky, goede fotos, fijn he, zo'n bewegend mensje.

Vruchtje, ik zeg het ook niet tegen alle collega's, maar krijg nu veel reacties omdat het zo zichtbaar is. Geniet maar flink van de aandacht!

Marisha, houd vol, tjee wat houdt hij/zij het spannend zeg!

Caruli succes met deze IVF poging!

SRB, hoe is het meid?

Ik had gisteren even flink de schrik te pakken. Had licht bloedverlies, eigenlijk meer bruinverlies, naar de verloskundige gegaan, die vond maar 1 hartje en probeerde me daarmee gerust te stellen (een 2e hartje vinden is moeilijk in dit stadium met zo'n doptone). Maar ik alleen nog maar meer ongerust en ook krampen. De huisarts gebeld en die vond dat ik onmiddellijk een echo moest in het zh en wilde dat regelen, echt onwijs goed van die man! Ik mocht direct komen, 3 minuutjes binnen geweest, maar wel helemaal gerust gesteld door een gyn. Kindjes al weer goed gegroeid en bewegelijk. Oef, dat was even stressen... Bloedverlies is normaal in zw, maar als het je overkomt, schrik je je toch naar! Slapen gaat nog steeds moeizaam Vruchtje, maar iets beter doordat mijn baarmoeder nu uit het bekken komt en ik minder moet plassen. Nou, groetjes allemaal!

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eva, ik kan me voorstellen dat je je een ongeluk bent geschrokken! Maar wel fijn dat je ha zo goed reageerde en je onmiddelijk op echo mocht gaan! Ik heb zelf gelukkig geen bloedverlies gehad maar ik hoorde ook dat het heel normaal is van het te hebben... al denk ik dat ik ook wel erg in paniek zou geraakt zijn moest ik het voor gehad hebben! Gelukkig begin je nu ook beter te slapen... geniet ervan want dat verandert weer verder in de zwangerschap ;)

Wies, nog steeds geen nieuws dus... hopelijk komt de ongi gewoon niet meer door maar indien het toch zo moet zijn hoop ik echt dat het voor vrijdag door komt zodat jullie nog kunnen starten! Pfff, je wordt wss gek van spanning nu!

Vruchtje, ik heb ook tijdens mijn zwangerschap met momenten last gehad van hoofdpijn terwijl ik anders nooit over hoofdpijn klaag! Het hoort er ook bij vrees ik...

Jinky, wat een mooie echo zeg! Nu zal je wel al lekker gerust gesteld zijn he! Deze echo was heel belangrijk... de kans dat het nu nog misgaat is super klein... nu echt gaan genieten!

Hier vandaag toch wel iets of wat goed nieuws gekregen.... ons kindje ligt nog steeds in de juiste positie dus dat is al goed. Hij is wel nog niet helemaal vast ingedaald maar wel al erg gezakt ten opzichte van twee weken geleden (de gyn kon het hoofdje al voelen maar zei dat het nog terug omhoog kon geduwd worden dus hoofd zit nog niet vast) en ik heb 1 cm opening nu! We hebben besloten dat we ons kindje nog steeds de kans willen geven om zelf de bevalling in te zetten en het nog niet in te leiden. De kans dat het nog spontaan gebeurt is wel klein maar niet uitgesloten... indien ons kindje volgende week woensdag zich nog niet aangediend heeft moet ik woensdag avond binnenkomen om de bmhals te verweken en dan wordt ik donderdag morgen ingeleid. Wat er ook gebeurt, ik ben tegen volgende donderdag ten laatste mama (en dat vind ik wel super nieuws)!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies, nog steeds geen duidelijkheid, maar helaas wel weer een verdomde negatieve test. Het zou wel heel erg vreemd zijn als je niet zw bent en vrijdag nog niet ongi bent, daar gaan we niet aan denken. Het gaat helemaal goed komen.

Eva, dat was even schrikken zeg. Wel fantastisch dat je meteen een echo mocht maken. Wat een gerustelling! en dan ook nog alle twee zien bewegen.

Marisha, ik had echt het gevoel dat je al aan het puffen was en dan ook nog een paar dagen offline. Hopelijk komt het snel en op de natuurlijk manier....en anders...NOG 1 WEEK!

Jinky, wat super zeg je echo. Besef je je het al?
    Hoe voel je je verder.

SRB, deze week weer zwemmen? Hoe is het met de misselijkheid, geen auto´s mer ondergepuugt hoop ik?!

Vruchtje, hopelijk verdwijnt je hoofdpijn snel. Het is inderdaad iets wat vaker voorkomt. Dat mijn beste vriendin zwanger was, kwam ze met het verhaal dat ze last had van zwangerschapshoofdpijn. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het kan heel vervelend zijn.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    temp wat gezakt, en licht bruinverlies, zal vandaag wel losbreken. Balen,had stiekem nog gehoopt om onder de ivf uit te komen. :( Hopelijk zet het snel door,en kan ik vandaag nog aan de pil starten.
    Hopefully; hoe is het met jou meid? je bent al over de helft, nog even volhouden! Ik zal voor je duimen!

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee meiden,

Even een egoberichtje om mee te starten: we staan vandaag op de voorpagina van de een van de belangrijkste landelijke dagbladen! De zaak tegen ons ziekenhuis diende gisteren namelijk. Ook is het bericht blijkbaar al op de radio geweest. Mocht je dus iets bekend voorbij horen/zien komen: dat klopt :)

Eva: schrikken zeg! Inderdaad superfijn van die snelle huisarts en echo. Het is mij ook (nog) niet overkomen, maar ik denk dat ik echt een hartverzakking zou krijgen. Ben blij voor je dat alles goed is.

Wies: heb je al nieuws? Ik duim nog steeds voor je. Vervelend ook dat er weer zo'n nare deadline is, door die ivf. Ik hoop echt ontzettend op een posi test voor je en anders zo snel mogelijk bloed! Dikke knuf

Ik denk dat ik vanmiddag wel weer online ben, dus dan berichtjes voor iedereen. Moet nu opschieten om op tijd in het zwembad te zijn.

xxx

20. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wah SRB wat gaaf. Ik heb het net via de krant online gelezen, beide stukken. Ik zei het tegen mijn lief en die reageerde gelijk: o ja, dat heb ik vanmorgen vroeg al gelezen, gaat dat over die internetvriendin van je?! Goed van jullie hoor! Ik wilde je er eigenlijk gister in mijn stukje naar vragen, maar twijfelde of je er op dit moment wel aan herinnerd wilde worden en liet het maar aan jou om erover te beginnen. Jee, je zult nu wel onwijs veel reacties gaan krijgen en voor allerlei interviews gevraagd worden. Heel veel succes met de strijd, ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen.

Wies, hoop ook dat je vandaag al met de pil kan beginnen als het dan toch moet, oef, inderdaad op de valreep he. Wel eerst even zeker weten dat het je ongi is. Het is rot, maar kop op, he! Met IVF moet het gewoon lukken meid!

Marisha, hoop dat die kleine nu echt goed in gaat dalen en dat je niet nog een week hoeft te wachten om hem/haar in je armen te nemen! Sterkte!

Deel Deze Pagina