Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Wies, ik zie dat we tegelijkertijd gepost hebben. HOe is het nu? Al doorgebroken? :( Sterkte.

Eva: lief van je dat je eraan gedacht hebt. Het was wel een hele emotionele dag gisteren inderdaad. Maar het resultaat is mooi. Zelfs als we niet winnen, hebben we meer dan genoeg aandacht gekregen met die artikelen. Er heeft inmiddels ook een radioprogramma gebeld, maar die heb ik nog niet gesproken. Verder ga ik ook niet hoor, ik wil er niet mee op tv. Maar het feit dat er aandacht voor is, daar ben ik heel blij mee.

Hopefully: zwemmen was weer heerlijk. Buik is natuurlijk nog steeds maar klein (zal eens foto's plaatsen!), maar dat doet er niet toe. Hoe is het met jou? Red je het een beetje op de wachtbank?

Marisha: het is er nog niet, maar nu wel bijna ja! Superspannend hoor! Hopelijk komt het toch nog spontaan, dat zou wel heel fijn zijn.

Jinky: mooie foto's! Hoe voel je je verder?

Vruchtje: sterkte met de hoofdpijn. Hopelijk heb je er niet heel lang last van.

Dikke knuf voor allemaal!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    SBR: ik hoorde inderdaad het nieuws op de radio en legde wel de link met jou, maar wist het niet zeker. Mooi zo dat ze slecht in nieuws zijn gekomen. Wordt er een zaak van gemaakt.

Wies: echt balen van je ongie, maar gelukkig nog voor de winterstop een IVF poging. Ik probeer het maar positief te bekijken, vind je toch wel goed?

Marisha: mooi dat het toch wat is ingedaald vergeleken met 2 wkn geleden. Echt spannend dat je inderdaad uiterlijk volgende week donderdag een beebje in je armen hebt heerlijk idee natuurlijk!

Hier gaat het alweer stukken beter gelukkig :)

Gr. vruchtje

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    meiden, hier echt losgebroken, baalde toch wel stiekem. Heb gelijk gebeld en vandaag starten met de pil, en 18 november starten met spuiten. spannend hoor!
    srb, heb niets gehoord of gezien, zal morgen eens opletten of er nog iets over komt.
    verder zal ik komende dagen niet heel veel hier zijn, eventjes weer opzij. Ik kom natuurlijk wel kijken of er al goed nieuws is van hopefully! En van marisha, want dat wordt ook echt spannend.
    Meiden, bedankt weer voor al jullie steun deze ronde!

xxx

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Balen Wies, natuurlijk hoop je er op als je overtijd gaat en een mooie temp hebt :( Maar, positieve nieuws is natuurlijk wel dat je nu aan de pil kan en jullie nog voor de winterstop een IVF poging krijgen! Nu gaan jullie gewoon Eva volgen en de eerste poging raak laten zijn!

SRB, ben natuurlijk snel gaan kijken of ik iets kon vinden op het net... ik ben niet nieuwsgierig hoor :oops: Maar idd wel heel goed dat dit in de media wordt gebracht en er zo toch de nodige aandacht kan aan besteed worden!

Vruchtje, gelukkig gaat het weer wat beter!

Hopefully, hoe gaat het met jou? Je bent nu in de tweede wachtweek beland! Hier draaien de duimen hoor... mss kan ik niet bevallen tot jij een posi test in handen hebt... hopelijk kan je dan snel testen ;)

Hier vandaag de 40 weken grens bereikt en overschreden :D We blijven geduldig afwachten!

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    He bah, wat ellendig weer Wies. Ik hoopte toch stiekem met je mee.Wel fijn dat je gister meteen met de pil kon beginnen. Zal ook wel weer vreemd zijn om die te slikken na zo´n lange tijd.

SRB, ik ben echt trots op jullie. Wat super dat het gelukt is om alles naar buiten te brengen. Helaas hebben jullie zelf een negatieve ervaring mee moeten maken (wel meer), maar hopelijk zal het voor lesbische stellen in de toekomst veel en veel beter zijn.

Marisha, nog steeds geen weeën....Het kan toch echt zo maar gebeuren hoor. Mijn moeder was bij mij de dag ervoor nog flink over de markt gelopen en voelde zich prima en een dag later was ik er ineens. Hopelijk heb jij eerder de kleine dan dat ik de uitslag heb.

Zit nu precies een week op de wachtbank. Nog 1 week te gaan. Volgende week donderdag moeten we voor de intake voor IVF. Zal dus waarschijnlijk op woensdag testen.

Vruchtje, ik zie dat het weer een stik beter met je gaat. Is je hoofdpijn al flink gezakt?

Eva, hoe is het met de twins. Ben je je al aan het orienteren op spulletjes. Kunnen ze eigenlijk al met echo´s zien of het een 1 of 2 eigen tweeling wordt?

Jinky, begin je al te groeien?

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hoi, weer een egoberichtje: ben gebeld door de redactie van Nederlands grootste dagelijkse debatprogramma (met die twee mannen)... Hoe scary is dat! Het krijgt echt wel heel veel aandacht he.

@ Marisha: ik pb je de linkjes wel even :)

Hoe is het vandaag verder met iedereen?

xxx

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Egoberichtjes zijn hier toegestaan.......remember!

Ik vind het echt waanzinnig. Een hoop mensen zullen jullie eeuwig dankbaar zijn dat dit eindelijk uitkomt.

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hoi meiden,
    Wies balen weer meis, maar gelukkig net op tijd he. Op naar volgende maand! Ga keihard duimen voor je hoor.
    Hopefully, sterkte laatste wachtweekje...spannend! Ja, ze konden idd zien dat het twee-eiig is, dat was ook het meest waarschijnlijk maar in theorie zou 1-eiig ook gekund hebben. Spulletjes kopen durf ik nog niet hoor.
    SRB, tja ik vermoedde al wel een berg media-aandacht, tjee daar moet je idd wel zin in hebben, maar natuurlijk welverdiende aandacht voor een terecht door jullie aangekaart probleem en onrecht! Sterkte en succes ermee.

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ben blij dat het weer weekend is...weer een week voorbij.
    Volgende week een drukke week, dus hopelijk vliegt hij voorbij....en dan donderdag onze intake.

Hebben jullie nog leuke plannen voor van het weekend?

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eva, twee-eiïg is volgens mij toch altijd het beste hoor... toch een mindere kans op complicaties aangezien ze een aparte placenta, vruchtzak enz hebben he!

Hopefully, jullie intake komt nu ook dichterbij he! Wss op de dag dat wij ingeleid zullen worden! Voor ons allebei een belangrijke dag dus!

Hier nog niets te melden maar ik kom me hier toch nog eens melden voor jullie denken dat ik hier weeën lig weg te puffen :p Heb net van mijn mannetje een Nintendo DS gekregen om me bezig te houden tijdens mijn arbeid en de slapeloze nachten in het ziekenhuis! Vind ik heel lief van hem! :)

11. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Jeetje Maris, wat heftig dat lange wachten, lijkt me zo ontzettend spannend. Hier alles ok. Liefs aan allen en fijn weekend nog.

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Leuk Maris, een Nintendo. Ik heb er ook een. Heerlijk als je op bed ligt. Toch maar hopen dat je snel iets anders hebt om je af te leiden :)
    Lekker weer was t vandaag hè. Heb dus ook niet veel gedaan vandaag. Iedereen fijne zondag!

xxx

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Euhm, de Nintendo is al door mijn mannetje aangeslagen :)

Ik denk dat we nog heel veel leuke uurtjes tegemoet gaan ;)

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat lief van je mannetje Marisha.
    Ik hoop niet dat jij net zo verslaafd wordt als mijn moeder. Die is niet meer van dat ding af te slaan, hahahaha. Als mijn nichtjes komen is er altijd strijd :) Wie weet dat je het voor donderdag al in je armen hebt liggen. Het kan zomaar ineens starten.

Eva, 2 eiig lijkt mij ook beter en makkelijker ( zie je toch nog iets verschil :)) Vind het altijd wel leuk als je ziet dat ze op jonge leeftijd altijd hetzelfde aanhebben, vind dat echt zo schattig.

Hoe is het met de rest? Wies, Vruchtje, Jinky....SRB wordt je al gek gebeld?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: inderdaad leuk en lief dat je nintendo van je mannetje hebt gekregen. Maar begrijp dat hij het zelf misschien nog wel leuk vindt ha ha :). Nog paar dagen meis en dat is het eindelijk zover, mogen jullie gaan genieten van jullie wondertje van heel dichtbij.

Hopefully: ik wil jou alvast heel veel succes wensen met de intake donderdag. Ben je al zenuwachtig. Hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is maar wachten nog maar geduldig 4 dagen af. Grappig trouwens dat jullie moeder de nintendo ook zo leuk vind.

Evaz: 2 eiig helemaal super het lijk mij ook wat beter. Net als wat marisha en hopefully zeggen. Heb je al positiekleding nodig? Enne meid snap dat je nog niets durft te kopen maar kan nu echt hoor....de gevaarlijkste weken ben je al lekker voorbij :). Geniet ervan!

SBR: hoe is het met jij? Jij hebt nu zeker geen tijd meer voor het forum ha ha, druk met telefoontjes en debatten etc.

Wies en jinky is het met jullie?

All: hier alles goed. Heb Vrijdagavond voor het eerst beweging gevoeld. Echt super gaaf maar ook heel onwennig. Ik ben ook weer aardig opgeknapt alleen nog een beetje verkouden. Verder wel manlief aangestoken......arme schat. Geniet lekker van jullie weekend. Morgen mogen we weer aan de bak :(

x vruchtje

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Nee hoor, het is weer helemaal rustig hier. Donderdag was druk en vrijdag ook nog wel, maar nu is het lekker weekend. :)

Heb het wel heel druk gehad overigens. Mijn zus gaat verhuizen en had allemaal oud hout in haar tuin liggen. En ik heb een open haard. Dus mijn vader en ik hebben alles in houtjes gezaagd met zijn cirkelzaag (hij zagen, ik aangeven) :) en in ons schuurtje opgeslagen. En daar zijn we gewoon serieus anderhalve dag mee bezig geweest. We kunnen weer even vooruit dus.

En nu zit ik lekker op de bank te hangen en te genieten van de laatste uurtjes weekend.

@ Wies: hoe is het meisje? Ben je inmiddels de pil aan het slikken? Hoe lang moet je nu slikken? Er breken nu weer echt spannende tijden aan he.

@ Hopefully: nog maar een paar dagen wachtbankje.. Ik vind het zo spannend! Hoe is het nu? Symptomen (of gebrek aan) zeggen niets nog he... Nog even duimen dus!

@ Marisha: Je bent nog niet langs geweest vandaag geloof ik... Hopelijk betekent dat dat je uitgewacht bent! Of anders dat je enorm geniet van je Nintendo :) Heb je er ook een stapeltje leuke spelletjes bij? The Sims is mijn favoriet. En ik heb een Mario-spelletje, met een heleboel leuke kleine minispelletjes. Die vind ik ook heel leuk, vooral als ik moe ben.
    Overigens denk ik net als Hopefully dat het nog best wel spontaan kan beginnen hoor. Ik hoop het maar voor je!

@ Vruchtje: hoe is het met jouw buik? Gekke vraag misschien, maar verandert die van jou ook elke dag? Ik denk constant dat die van mij steeds kleiner wordt, terwijl ik echt wel weet dat dat onzin is. Gisteren was ik ook ineens een halve kilo lichter, toen schrok ik me ook rot (onzin ook natuurlijk, zal wel wat minder gedronken hebben, vandaag zat het er weer aan). Vandaag zei mijn moeder dat hij echt veel dikker was dan vorige week, dus dat zal ook best wel, maar het is echt een obsessie. Ben dus heel benieuwd of jij dat ook hebt. Heb jij binnenkort weer een echo ook?
    Leuk he, die eerste beweginkjes. Ik heb het nu drie keer gevoeld geloof ik. Het is zo subtiel, ergens twijfel ik ook wel of het wel echt is :)

@ Jinky: hoe is het met jou? Nog altijd zo moe? Houd vol he! Het wordt echt beter!

@ Eva: Ben heel benieuwd of jouw buik nu al even groot is als die van mij :) Heb jij nu eigenlijk vaker afspraken bij de verloskundige omdat het er twee zijn? Of maakt dat niet uit? Twee-eiig betekent ook dat je zowel een jongetje als meisje kan krijgen he. Dat is ook wel heel leuk denk ik!

Nou, allemaal nog een hele fijne avond en tot snel!
    Dinsdag weet ik trouwens of het tv-optreden doorgaat. Als het zo is, dan laat ik het jullie natuurlijk weten.

Dikke kus voor iedereen!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Hier helaas nog steeds niets te melden hoor! Ik ben vandaag nog even naar mijn grootmoeder geweest! Had haar al een tijdje niet meer gezien en aangezien ik toch maar zit te wachten was het een uitgelezen moment om eens tot daar te gaan (en lekker taart te eten :))!

Hopefully, lijkt me ook lekker, zo'n moeder ;) Mijn mama was op een zeker moment helemaal verslaafd aan kaartspelletjes op de pc... kon ze echt een hele avond spelen :rolleyes:

Vruchtje, wat geweldig zeg, jij ook al beweging gevoeld! In het begin wacht je vol ongeduld tot je beweging voelt... tegen het einde wil je dat ie eens stopt met bewegen :)

SRB, ik heb The Sims op een onbewoond eiland gekregen en ook braintraining! The Sims heb ik nog niet kunnen spelen... mijn mannetje laat de Nintendo niet los :) Braintraining heb ik gisteren wel al uitgeteld... mijn begin leeftijd was 61 :confused: ik had natuurlijk op mijn gemak zitten antwoorden terwijl je natuurlijk zo snel mogelijk moet werken :rolleyes: Laat ons idd weten of je tv optreden doorgaat en wanneer! Ben benieuwd of we de zender ook kunnen ontvangen!

Wies, hoe gaat het met jou meis? Weer aan de pil? Lijkt me erg tegenstrijdig hoor!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, wat spannend nu zeg. En wat een drukke dag dan donderdag. Ik heb dan ook nog eens een afspraak in het zh; de prikinstructies en uitleg van de verdere behandneling. Dus van de week wordt jij zéker moeder! Wat gek klinkt dat hè!
    Ik zit nu aan de pil idd, al vanaf woensdag. Beetje raar wel,maar heb er niet heel veel last van. destijds werd ik ontzettend sjaggie/depri van de pil. Mss omdat het nu voor een ander doel is, dat ik daarom anders erop reageer.
    Hopefully, hoe ist meid? Voel je al iets anders dan anders? Wel spannend ook zeg de intake. Hopelijk is het niet nodig, en test je vet positief woensdag!
    xxx

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een monitor. Gelukkig gaat met ons kindje alles opperbest. Hij beweegt veel en het hartje klopt ook goed. Met mij gaat alles wat minder, zo goed als geen contracties en ons kindje wil niet indalen. De vroedvrouw zei me dat de kans groot is dat ons kindje niet kan indalen (vb dat de navelstreng rond de baby gedraaid is waardoor ie niet kan indalen)... ze leiden me donderdag wel in (woensdag binnengaan) en geven ons kindje wel de tijd om op een natuurlijke manier geboren te worden maar de kans is reëel dat het alsnog keizersnede zal worden (en dat hadden we dan natuurlijk 3 weken geleden kunnen hebben) aangezien dat de situatie de laatste week absoluut niets verandert is en er dus geen vooruitgang in zit!

Wies, weet je al hoe het nu verder gaat gaan? Heb je al een prikplan gekregen of krijg je dat donderdag allemaal te horen? Succes alvast donderdag! Het wordt idd een heel spannende dag!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: kan me voorstellen dat het even een raar idee is dat je aan de pil zit, maar alles voor het goede doel natuurlijk. Tot wanneer moet je de pil slikken?

Marisha: oh wat spannend voor jullie. Hoop dat het toch op de natuurlijke manier kan. Snap ook dat als het een KS wordt je inderdaad liever dat 3 wkn geleden al had gehad. Maar WOW deze week heb je je baby in je armen :)

Hopefully: is het met jou kom je nog de laatste dagen een beetje door?

En met de rest van de meiden?

Hier alles goed.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina