dit was een van mn gedacht spinsels om er zelf ook een duidelijk beeld va te krijgen we zijn zo wanhopig om t zo maar even te zeggen en dan de politie die geen actie wilt ondernemen.....ondanks dat de woningbouw er ook mee zit
Ik snap best dat je een oplossing wilt maar ik denk wel dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet. Misschien heeft ie binnen nieuwe planten? Misschien wel nieuwe vrienden? Ik zou bij de buurman aan kloppen en zeggen of je haalt nu alles weg of ik stuur weer de politie op je af.
Kwaliteit krijg je door je gehele plant op zijn kop te laten drogen. Hierdoor stromen de restanten suiker uit de steel ed naar de toppen toe. Deze suikers zorgen bij een goede droogtijd voor een goede milde smaak. Je hoort namelijk niet te gaan hoesten van wiet Iets dat velen doen en dit komt dus door het drogen van alleen je toppen. En daarbij het te laten of vaak te snel willen drogen.
ik moet dan schatten. ik denk ong 2 bij 3.5m en dan 2.5m hoog pin me er niet op vast want wat ik al eerder zij.....die kamer mochten we niet zien toendertijd.
nieuwe vrienden.....nee. dat kan echt niet! altijd dronken en mensen lastig vallen. sorry. en tuurlijk willen we graag al gister de oplossing maar helaas voor ons is t geduld hebben. en ik ga echt niet nij m aanbellen. zoals boven aangegeven heeft de beste man een kwade dronk over zich heen en weet ik niet wat ik aantref
Echt waar, wat een fantasieverhalen... Maak je druk hey, jezus. Ze hebben niks gevonden toen ze zijn gaan kijken, leg je erbij neer dat je het fout hebt! Die lucht komt niet ineens weer terug hoor als ze begin maart niks hebben gevonden kan die lucht er nu niet ineens weer zijn! Denk eerder dat jij zelf die lucht in je neus hebt ofzo dan dat je buurman een plantage heeft. Sorry voor mijn eerlijkheid!
Wat een belachelijke reactie, dus haar dochter doet maar alsof, dat ze er naar van word? En de man van de woningbouw en de politie? Ik zou me ook erg druk maken als mijn kind niet in haar eigen slaapkamer kan slapen. En zou ook alles aan doen om er achter te komen wat het is.
TS vraagt niet wie haar wel of niet gelooft. Het lijkt wel een welles/nietes spelletje Maar goed, ts, nogmaals ik hoop dat er snel schot in de zaak komt en er rust in huis terug keert.
Haar dochtertje wordt er ziek van, zij ruikt het, anderen ruiken het. Misschien zit er idd geen hennepplantage, maar dat maakt nog niet dat ts het maar moet accepteren. Ze heeft nog steeds een probleem en geen oplossing. Nu kunnen wij haar geen oplossing bieden, maar we kunnen wel helpen met ideeen. Jouw eerlijkheid is misschien niet verkeerd bedoelt (dat hoop ik tenminste) maar is ook niet bepaald hulpvol voor ts. Als je van mening bent dat ts het bij het verkeerde eind heeft kan je dat ook anders zeggen, op een beleefdere en behulpzamere manier.
Niemand kan vanachter de pc bij ts in huis ruiken, maar volgens de zp experts is de tijd te kort. Van begin mrt tot nu. Ik heb geen idee daarvan, dus neem dat meteen voor waar. Voor ts is het misschien handig om de precieze dagen van stank te noteren en het aantal dagen tussen die periodes in. Dat kan de politie ook helpen voor als er plantjes bij de buurman blijken te groeien. Verder zou ik kijken of er geen andere oorzaken zouden kunnen zijn. - verf zag ik hier al eerder staan. - luieremmer - bezoekers van de buurman die bij hem in of achter het huis roken? - lekkage, schimmel Etc, etc Sterkte in iedergeval. Lijkt me een nare situatie. Weet zo niet wat je nog meer kan doen dan wat al genoemd is mbt mogelijke kwekerij.
@mystify, ik heb alle andere oorzaken al uitgesloten. we hebben geen verf gebruikt en ook geen luier emmer want dochter is zindelijk en de luiers gaan meteen naar de container voor lekkage of schimmel is ook uit gesloten hier thuis. ook hele zolder is overhoop gehaald om t uit te sluiten en verder word er niet gerookt in onze of zijn tuin. de dagen en tijden van stank worden al genoteerd op verzoek. ik vind t erg jammer dat meiden hier mij aanvallen omdat ik voor onze veiligheid en gezondheid opkom en er alles aan wil doen om die gore misselijk makende lucht uit huis te krijgen en ook te houden. voor de rest. de meiden die achter mij staan....bedankt. ben al dankbaar voor de ideeen die aangedragen worden om t op te lossen en de andere, kom gezellig langs in onze wietkamer. ik kan je verzekeren dat je er zo stoned als een garnaal uitkomt
Hoi hoi Heb niet het hele topic gelezen sorry dus als ik iets zeg wat al geplaatst is Maar kan het niet uit een afvoer putje oid komen? Wij hadden dit ook dat leek echt een wietlucht! Stop in de doucheput, en toen was het over Maarja gek dat jullie het alleen op haar kamer ruiken, mayb als ze een wasbak op dr kamer heeft??