wietlucht in slaapkamer dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne85, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Kan er niet een keer een drugshond komen?
    Dan weet je vrij zeker of er drugs in de buurt is.

2. danip

danip Niet meer actief

Kan het niet zijn dat de plantage ergens anders is, maar dat de buurman zo nu en dan wat planten meeneemt om te versnijden?

3. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Wat ik niet begrijp is dat als jij 90% zeker weet dat er wat aan de hand is naast je wat niet door de beugel kan, dat je er last van hebt (het houdt je volgens mij enorm bezig), dat je geen stappen onderneemt die 'nut' lijken te hebben. Hoe kan het dat de politie 'niet meer wil komen'. Of vindt dat je 'teveel belt?'.
    Er zal verdulleme maar brand uitbreken, of een van die legubere types zal inbreken/je kids lastig vallen/weet ik het.

Ik begrijp het niet. Ik weet dat ze langs zijn geweest en dat ze niets vonden, maar als jij er zó van overtuigd bent dat er iets niet in de haak is, zou ik door blijven drammen. Desnoods zou ik iedere dag langs het bureau gaan.

Het gaat hier wel om de veiligheid als het echt zo is dat er een plantage is.
    Daar laat je geen tig weken overheen gaan.

Niets richting jou hoor ts, want ik ben er niet bij geweest en weet er helemaal het fijne niet van... Maar ik snap er helemaal niets van dat dit zo lang kan duren.

4. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook zijn dat er verderop in het gebouw een hennepkwekerij zit en dat door bijvoorbeeld luchtkanalen of riolering de lucht alsnog bij jou binnenkomt. Klagen er meer mensen over de stank? Het is idd een hele penetrante lucht, heel anders dan gewoon een blowtje...
    Wel belangrijk dat er iets aangedaan wordt, een kwekerij gaat gepaard met allerlei gevaren zoals brandgevaar dat wil je niet mee maken. Als je echt aanwijzingen hebt moet de politie komen kijken, je kan ook vragen of ze het energie gebruik in na willen kijken of met een warmte sensor. Erg vervelend, wij hebben het ook gehad in huis, gelukkig heeft mijn man connecties bij de politie omdat hij zelf agent is geweest en werd er een paar huizen verderop een kwekerij ontdekt. Succes en laat het er niet bij zitten!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb je je buurman zelf al eens die stank bij je dochter in de kamer laten ruiken?
    Waarom vraag je hem niet eens om te komen snuffelen als je het weer ruikt, en vraag je hem of hij enig idee heeft waar het vandaan komt? Misschien heeft hij er ook last van en komt het van de onderburen?
    En als hij weet dat het van zijn huis afkomstig is, misschien kan hij zijn activiteiten naar een ander deel van het huis verplaatsen zodat je dochter er geen last van heeft?

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    zou ook nog kunnen inderdaad. maar t blijft vreemd dat dat kamertje zowel zomers als in de winter nooit open staat. gordijn is ook altijd dicht.

ik dat zeker opperen als we morgen weer de politie bellen net als t idee van een drugshond. kleine moeite om ff zn hond te laten snuffelen;)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    t houd me idd ernorm bezig en daarom zit ik er ook zo achter aan. naar t politie buro fietsen gaat niet lukken. moet daarvoor naar de stad en dat is bijna 40 min heen en 40 min terug.
    waarom iedereen zo laks is......al sla je me dood. ik erger me er zwaar aan omdat wij behoorlijke hinder ondervinden.

vannacht t raam weer dicht gedaan en vanmorgen was de lucht weer in vol ornaat aanwezig:x

maar wat kan ik nog gaan doen dan als jij t idee hebt dat ik niks doe wat nut heeft. hang elke dag meerdere malen aan de bel met de politie , de woningbouw is ermee aan de gang, brandweer doet niks omdat t een politie zaak is en morgen gaan we de gemeente en naar alle waarschijnlijkheid de kranten bellen en liander vragen of er niks vreemd is op t adres hiernaast in energie verbruik

ik weet t gewoon niet meer. behalve dat mn dochter niet meer haar kamer in kan ennde stank niet te harden is

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Blijven bellen. Brandgevaar is heel erg aanwezig!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    nee niemand klaagt verder over de stank maar wij zijn ook zijn enige buren.
    wij weten wt t gevaar is en de politie weet ook dat de tent de lucht in gaat bij brand maar toch is de wijkagent in geen velden of wegen te bekennen en komt de politie niet langs, ook niet op aanvraag van de woningbouw;)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland

onderburen kan niet want wonen in een 1 gezinswoning;) en andere kamer kan ook niet want hij heeft maar 2 slaapkamers die beide aan onze kamers grenzen ( zijn slaapkamer aan de onze en die andere aan die van nikita)

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    OK, maar heb je hem al eens om een verklaring gevraagd? Of hem laten snuffelen?

12. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Iemand van het wiet team kan ook van buitenaf de warmte waarnemen, als er 8 mrt niks gevonden is , kunnen er nu geen volwassen planten staan, die hebben even nodig om klaar te zijn voor verwerking.
    Misschien gebruiken ze zijn huis als drogerij.

Succes.

13. Onje

Onje Niet meer actief

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    mn man heeft net met m gepraat. :$ eerst begonnen over zn schutting en onze tuin en vefvolgens subtiel over gegaan naar onze stank overlast verhaal.

hij beweert bij hoog en laag dat hij niks heeft dus willen straks vragen of we in dat ene kamertje mogen kijken.( nu hij nog helder is)

hij opperde ons over de vorige bewoonster van ons huis. zij bleek wel een wiet roker te zijn met de nodige spullen in huis. blijkt boven de kamer van nikita een dubbele plafond te zitten om op dat zolder gedeelte te kunnen lopen en op te slaan. hij had t erover dat ze misschien wel spullen heeft opgeslagen in t dubbele plafond alleen rijmt dat niet met de tussen poses qua stank

wij wonen hier nu 3 jaar. nov 2012 begon de stank overlast met daarna in mrt en nu op t moment een maandje later. dus straks als we de tuin af hebben gaan we de zolder leeg halen en een paar planken eruit slopen om in t plafond te kijken. mochten we daar ook niks aan treffen en dat lijkt me heel goed mogelijk dan gaan we toch weer verder met speuren want die stank moet echt weg. links om of rechts om!

gelukkig is de woningbouw ook bezig met een oplossing zoeken.

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Overpotten is niet nodig zeker na 2 maanden niet. Nu is er een groot verschil tussen de wettelijke toegestane hoeveelheid of een gehele plantage, maak je zelf je stekken of koop je ze kant en klaar etc etc etc. Ga je voor kwaliteit of wil je gewoon zoveel mogelijk in korte tijd verpatsen aan een toeristen shop die het toch weinig interesseert waar het vandaan komt en of hoe je kweekt/droogt.
    Als ze bij je buurman knippen drogen etc dan is de lucht juist overweldigend zeker tijdens het knippen.

De wettelijke toegestane hoeveelheid is niet te vergelijken met een plantage. Wat is die hoeveelheid tegenwoordig 5 of 3 planten? Die kan je ook in de vensterbank zetten en iedere dag een gieter er overheen dat is geen kweken dat is een beetje hobby tuinieren.[/QUOTE]

die lucht is zeker overweldigend en zeker niet te missen. als de stank op zn ergst is doet t gewoon zeer aan je reukorgaan:(

zou haast aan jou willen vragen om langs te komen maar ja.......
    t raam staat nu weer wagenwijd open maar ondanks dat hij beweert niks te hebben moet die lucht toch ergens vandaan komen

16. Onje

Onje Niet meer actief

Je hebt het over een paar (5) buitenplanten. Die zijn niet te vergelijken met een plantage tussen de 300-500. Niet alleen qua werkwijze maar ook qua stank en dergelijke. Stekjes kunnen wel degelijk in een grote pot.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    precies..

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    snelle manier om de politie ter plaatse te krijgen: zeggen dat je een gewapend iemand in de tuin hebt zien rondscharrelen. Moet je eens kijken hoe snel ze met 3 wagens bij jou voor de deur staan....

Zo ken ik een verhaal van iemand die thuis kwam en inbrekers aantrof in zijn huis. De politie kon niet komen want ze hadden geen wagen beschikbaar (moet je nagaan!). Toen heeft hij de politie 10 minuten later teruggebeld met de mededeling ´laat maar, ik heb ze al neergeschoten...´Nog geen 6 minuten later kwamen er 3 units de straat ingereden met toeters en bellen.
    Politie zei, ik dacht dat je ze had neergeschoten... toen heeft hij gezegd ´ik dacht dat jullie geen wagens beschikbaar hadden´...;) lang leve de politie.

19. Onje

Onje Niet meer actief

hahaha duhhh ;):)
    Ik heb het idee dat je nog nooit hebt gezien hoe een plantage van minimaal 300 a 500 planten van opzet af aan tot aan verkoop in zijn werk gaat.

Je kan het niet willen geloven, maar het kan echt.Buiten dat kan hij ook een dramatische filter/afzuig installatie hebben. En zeker een kind kan er verschrikkelijk veel last van hebben, die lucht kan bij een kind gewoon pijn doen. Maarja ik geloof niet dat het mijn taak is jou ervan te overtuigen dat het kindje van ts en ts zelf hier echt ontzettend veel last kunnen hebben qua stank.

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Gaan jullie even lekker de hele tijd lopen bekvechten over wie er het meeste over wiet en wietplantages weet. Op welke manier helpen jullie TS hiermee? ;)

@TS Ik hoop dat jullie snel de oorzaak vinden van de wietlucht en dat het probleem dan snel opgelost kan worden! S6! Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina