Bekvechten? Wij praten en verschillen van mening we zijn niet aan het bekvechten, vind ik ook een beetje een rare opmerking. Buiten dat ik met mijn kennis over wiet en de daarbij horende plantages ts misschien wel kan helpen maar daar heb ik haar zelf al over geinformeerd.
Ach hoe je het ook wil noemen, geef het beestje een naam, maar je weet best wat ik bedoel. De laatste blz gaan alleen maar over wie er meer over weet dan de ander... Misschien moet je zelf even alles teruglezen. En ja, ik vraag me oprecht af hoe jullie hier ts mee helpen... Dat is mijn afwijkende mening van jullie, dat mag toch? En dat je haar zelf al geïnformeerd hebt is toch prima? Heeft ze meer aan dan alle lappen tekst hierboven.
Ts probeer ik te helpen op een andere manier En die heb ik ook, nou geen probleem toch terug lezen is daarom ook niet nodig..
Hier wil ik even op inhaken. zeer triest als mensen dat doen.. want stel er gebuurd echt ergens wat heel ernstig is. dan is er dus echt geen auto meer.. lekker dan..
ja idd die vind ik minderernstig dan dat op de hoek een ongeluk gebuurd wat dan ook. ik vind dat idd niet op 1 staan... maar dat is mijn menig. ze zullen dat ja niet voor hun grap zegen (altans de centrale)
Ts hopelijk is het gauw opgelost. Hier gaat het tegenwoordig zo heb je planten in je huis word je er gewoon 3 maanden je huis uit gezet als je een koop woning hebt.. moeten ze overal gaan doen.
Sluiting koopwoning na vondst hennepplantage - Gemeente Brunssum Ja echt gaat nu hier zo. lees maar Dat willen ze overal gaan invoeren.
ja het probleem is ze moeten een meting hebben dan kunnen ze meteen naar binnen.. En vaak moet de rechtbank goed keuring geven voordat ze naar binnen mogen. de politie mag niet zo maar een huis in. En idd zoals het hier gaat vind ik prima gewoon de zegel op een huis.huur of koop geen verschil.
Off-topic, maar inderdaad. Ach, neergeschoten is er helemaal geen haast bij. Zou dit geintje overigens niet uithalen bij een vermoedelijke wietplantage, ernstig maar niet levensbedreigend. Vervelend, TS dat jullie er weer last van hebben... Hoop dat er snel een oplossing is.
Hihi, dat verhaal ken ik ook Maar het is geen slimme manier om het zo aan te pakken. Volgens mij kan je er zelfs zelf voor gearresteerd worden.en de politie heeft nog steeds geen redeom bij de buuman binnen op het kamertje te kijken.
Ik vind het juist heel goed als mensen dit doen. Wat nou ´er is geen wagen beschikbaar´? Nee ... ondertussen hebben ze wel tijd voor andere flauwekul optredens.... niet goed. De polkitie moet er ten alle tijden voor je zijn. Ook als je een botsing hebt, dat zijn geen situaties die je alleen moet oplossen. Ze komen dan niet eens meer... echt niet normaal. Maar ik dwaal (weer eens) af...
Alleen heeft de politie ook geen onbeperkte hoeveelheid mensen beschikbaar. T is niet leuk, maar er moeten toch keuzes gemaakt worden Maar de politie kan het nooit goed doen: gaan ze een vermoedelijke hennepplantage ontmantelen, dan zijn ze niet beschikbaar bij die winkeldiefstal (op heterdaad). Gaan ze op pad voor een winkeldiefstal, dan hadden ze beter die (gevaarlijke) hennepplantage kunnen ontruimen.
Wat je wel kan doen als die geur er weer hangt 112 bellen dat er een vreemde geur hangt en dat jullie dochter er onwel van is geworden. De brandweer komt dan langs om uit te zoeken wat de overlast veroorzaakt. Misschien niet de juiste weg, maar wel een noodoplossing.
Nou zo gek is het nog niet. Misschien is er wel iets anders aan de hand dan wiet. Het is zeer onwaarschijnlijk als ik TS zo volg maar het zal maar eens iets anders zijn.
in de slaapkamer rustig. zetten nu elke dag t raam open en snachts op een kiertje en al een tijdje is de licht weg. helaas ruiken we t nu in t halletje bij de meterkast en onder t huis we hebben de kruipruimte al helemaal uitgeplozen maar niks gevonden, ook geen dood dier of lekkende riolering oid. t enige vreemde is....zo ruiken we t dagen achter elkaar en zo is t dagen weg heel vreemd maar hebben goed contact met de woningbouw die goed mee denken wel voel ik me niet zo gejaagd meer. ben niet meer bang om mn dochter te slapen te leggen in de hoop dat als we een kusje geven dat haar kamertje nog wel lekker ruikt en als ik mag kiezen heb ik t liever bij de meterkast dan in haar slaapkamertje maar hoe dan ook, de woningbouw is nog steeds bezig om de oorzaak te achterhalen maar t lijkt echt vanuit t niets op te komen