wietlucht in slaapkamer dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne85, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dat komt omdat wiet stinkt wanneer het klaar is of aan het drogen dus als je het nu ergens anders ruikt kan heel dat huis vol staan.. Als je in een flat woont o.i.d dan snap ik dat zon helicopter geen warmte kan meten die ongewoon van de daken afkomt.. Dus ik zou met de buufjes gaan babbelen en hun ook allemaal even laten klagen van de wietlucht wanneer er genoeg mensen 'verlinken' komen ze echt wel langs en voor zelfs een simpel plantje nemen ze de beste buurman in kwestie op zn minst even mee naar t bureau!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Misschien toch iets anders?
    Ik ruik hier op 20 van mijn huis als ik langs het bos loop ook zo'n lucht. Ik herken het als wiet, mijn Amerikaanse buren herkennen het als stinkdier.
    Nou krijg je hier de doodstraf als je wiet teelt, en in de verre omtrek is ook geen plant te herkennen die ook maar enigzins op wiet lijkt. En stinkdieren komen hier ook niet voor. Dus het moet iets anders zijn, maar geen idee wat dan.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Welke verf zit er op je muren?
    Als je op google zoekt komt je deze klachten namelijk veel tegen icm Flexa muurverf.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja precies + 1

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    dat is dus t "leuke"de beste man blijkt niks in huis te hebben!
    Politie is langs geweest met een rooiteam maar niks aangetroffen;)
    nu t weer een tijde geregent heeft is de lucht weer weg, zodra de zon een tijde schijnt komt de lucht in de hal ook weer terug:( blijf t vreemd vinden.

iemand schreef flexa verf. die hebben we niet in de (slaap)kamer gebruikt. dus dat zou de oorzaak ook niet wezen.

nog steeds goed contact met de woningbouw en blijven vrolijk verder speuren tot de oorzaak bekend is;)

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wij hebben in de gang naast de meterkast nog een kast waar we onze stofzuiger en poetsspullen in hebben staan maar hier komt precies zo'n zelfde lucht vandaag. Echt zo'n wietlucht lijkt het.

Sommige dagen ruiken we niets en andere dagen ruik je het helemaal in de gang...

Die kast loopt heel ver omhoog en daar lijkt die lucht ergens vandaan te komen. Geen idee wat het kan zijn. Is een nieuwbouwhuis. Is ook niet verbonden aan de buren dus ook geen idee hier wat het is.

Gelukkig beperkt het bij ons maar tot de gang die geur..

Succes ermee!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Bij ons in de meterkast zit heel het apparatuur én alle leidingen tegen een of andere houten plank aan bevestigd. Sommige dagen komt hier ook echt een hele vreemde, niet lekkere, geur van. Tenminste, wij denken dat het van die plank af komt...

Mijn broer heeft het zelfde soort huis, zelfde bouwjaar maar in een andere wijk en die heeft dat ook in de meterkast. Hij heeft eens aan dat hout gesnuffeld en denkt dat het daar vandaan komt.

Die plank vervangen is dus nogal een grote klus want die plank zit dus achter alle toeters en bellen :/

Misschien iets van houtmateriaal op je dochters kamertje (plafondbalken??) wat die geur afgeeft tijdens bepaalde weersomstandigheden?

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Raar hoor met die geuren.
    Wij wonen in een nieuwbouwhuis maar ruiken heel vaak een sigarettenlucht op zolder. Niet te harden dan! De buren roken. Bij ons nooit.
    Soms ruik ik ook wierook.

9. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Woon jij bij mij in de buurt?;)

Ik heb 1.5 week geleden een inval gehad :x
    mn hele deur naar de k.lote, vreemde in mijn huis, en waarom....
    omdat er buiten een wietlucht geroken werd EN de lamelle in mijn slaapkamer en in de slaapkamer van zoontje waren dicht

WTF :x:x:x

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Misschien stom maar kan er niet iets van een dood dier liggen ergens? Muis oid

11. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Die ruik je maar twee dagen, daarna is hij ontbonden en is de geur weg!
    Het zou dus kunnen, maar dan moet er om de zoveel dagen een dode muis bij TS liggen, want de geur komt na een paar dagen terug!

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Niet helemaal waar. Ik had gerbils waar er 1 van ontsnapt was we vonden hem later zeker een half jaar terug in de haspel. En we roken elke keer een vreemde niet verklaarbare lucht in mijn slaapkamer en konden de oorzaak niet vinden tot we op akantie gingen en de haspel nodig hadden.

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    OMG NEEEEE!!! Dat meen je! Verschrikkelijk, bij mij en mijn ex is ook ooit een huiszoeking gedaan maar toen woonde we in een soort studenten huis en ze hadden de verkeerde kamer!

Het ergste vond ik dat er vreemde in mijn huis waren.., in mijn spullen!!!
    Krijg je wel de schade vergoed?

Dat is echt niet waar!

Ik heb in de horeca gewerkt en op een gegeven moment rook ik een dooie muis... Die geur herken ik uit duizenden! Maar ik kon niets vinden, was in de kelder en een verschrikkelijk oud pand.
    Na een half jaar was ik het zo zat dat ik de hele kelder heb verbouwd en ja ik heb hem gevonden!

14. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Idd muizen ruik je best lang! Die geur blijft hangen, wou dat die geur na twee dagen weg was..

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hoe ist nu?

Deel Deze Pagina