heb daarnet de woningbouw ingelicht en hang nu met t ggz aan de lijn. mn man blijft om t uur de politie bellen. ggz kan helaas niks doen. is echt een zaak van politie en woningbouw dus word van t kastje naar de muur gestuurd:x en er lijkt maar geen actie te worden ondernomen!
Suzanne: ik zie dat je in NH woont, dan is waarschijnlijk Liander de netbeheerder. Ik zou even contact met ze opnemen, want een wietplantage valt ook onder diefstal van energie. Energiefraude melden - Schade en Compensatie - Liander
jeetje wat een vervelende situatie, gecondoleerd met je neefje. Idd zoals eerder gezegd contact blijven opnemen met zowel de politie, als stroomleverancier. Ik zou ook woest worden als ik jou was, dat je niet kwaad bij de buurman aan de deur staat vind ik knap. Weet niet of ik me in had kunnen houden! En als je het echt niet meer ziet zitten, je man de huisartspost of eerste hulp laten bellen en vertellen dat je zelf onwel bent geworden van de lucht. Het is niet hoe het hoort maar soms moet je weleens overdrijven om iets in gang te zetten. Ongelofelijk dat er zo laks mee omgegaan wordt zeg. sterkte!!
Die man steekt gewoon een paar blowtjes op afentoe volgensmij. Daarvoor bel jij om het uur de politie, brandweer en weet ik veel wie allemaal? Vind het wel een beetje heftig..
Tussen het kweken en het roken zit een heel erg groot geurverschil. Als je het rookt, word het verbrand. Als je het kweekt met warme lampen etc, ruik je dat veel sterker.
ja liander is idd t netbeheer hier. die gaan we als t laatste bellen als de politie geen actie onderneemt. woningbouw is net geweest. die schrok erg van de lucht en ondanks dat ze geen tijd had vandaag is ze toch gekomen en gaat nu ook de wijkagent inschakelen en hierheen sturen. @ chaii. ik vind dat je een beetje te ver gaat met je reacties......wij worden raar van de lucht als we maar een paar min in haar kamertje zijn, nikita kan er niet meer slapen en zowel de politie als wij als mijn moeder en stiefvader als de woningbouw hebben geroken wat wij ruiken. t is zeker geen blowtje want dat ruikt vele malen anders en ik weet hoe t ruikt als je meer als 3 plantjes hebt staan omdat een oude vriend van ons er 20 had in zijn kasje. @zomerbries. ik en mn man moeten zich ook erg inhouden om niet langs hem te gaan. maar hij heeft altijd een kwade dronk over zich heen en de kans dat we m dronken aantreffen zodra hij thuis is , is erg groot. daarnaast gaat mn man vannacht weg voor zn werk en ben ik vannacht met de kinderen alleen thuis. en morgen de hele dag dus laten hem bewust persoonlijk met rust. @henkie. ggz. tja. je moet wat als je helemaal krankjorum wordt van de lucht in je huis. ik hoopte dat hun wat goede tips hadden maar helaas.
ZO eerst even alles door gelezen... vet naar zoiets joh! Vraag me wel af waar in NH je woont nu Die kolen lucht komt mij ook vrij bekend voor hier. Ik hoop dat er gauw actie ondernomen wordt hoor.. ik vind t niet kunnen dat het zo lang duurd!
Meid, je hoef echt geen verantwoording af te leggen hoor. Je plaatst dit topic niet voor jan doedel neem ik aan. Hoop voor je dat er actie ondernomen wordt zodat je dochtertje weer lekker in haar eigen kamertje kan slapen.
nee weet ik ook wel maar toch vervelend als je zo "aangevallen" word terwijl ze de hele situatie niet kent
je krijgt zo pb met mn woonplaats en actie is er nu zeker. de woningbouw is om 12 uur terug gekomen met de opzichter. hij zij wel dat hij een slechte neus heeft maar dit rook hij ook meteen. ze hebben me beloofd dat de stankoverlast hoe dan ook opgelost gaat worden. ze hebben ook bij hem aangebeld maar of hij thuis was weet ik niet ze gaan me iig op de hoogte houden.
Bedoel je niet de GGD? GGZ is toch voor mensen met psychische klachten? Succes in ieder geval, die lucht zal niet te harden zijn!
ja ik kreeg t ggz als advies op school mee. vond t ook niet zo vreemd dat ze er niks mee konden haha. maar goed.....de zaak is nu aan t rollen gekomen dus hopelijk spoedig positief resultaat voor ons zodat Nikita niet steeds bij ons op t krappe kamertje hoeft te slapen
Geef ook bij de politie aan dat je bang bent dat er een onveilige installatie aanwezig is als er een hennepplantage zit en dat je bang bent dat de boel daardoor in de fik vliegt. Het gaat ook om jullie veiligheid. Daarnaast eens vragen of er geen hennepteam is bij de politie. Volgens mij is hennep namelijk een belangrijk punt bij veel korpsen. Noteer evt ook kentekens van mensen die bij je buren op bezoekkomen en al helemaal als je ze met dozen of boodschappentassen e.d. Ziet slepen. Als de politiemeer info heeft zullen ze ook sneller handelen. Misschien loopt er al wel een onderzoek maar willen ze weten wie het brein is achter een evt. Plantage.