Melden bij misdaad anoniem, als je ook nog een paar andere uit de buurt laat bellen, dan ondernemen ze actie. Volgens mij als 4 meldingen krijgen over hetzelfde. Maar zeker weten doe ik het niet. En je kunt oo de brandweer bellen dat je bang bent voor brandgevaar.
Beetje late reactie maar brandweer is met politie binnen gevallen en een uur later waren alle planten al afgevoerd. Hij had ook gesjoemeld met de stroom. Ik vind dat ze bij jou niet juist handelen door er steeds op teruf te komen. Actie!
Jeetje meid... als ie idd een keer een jointje rookte dan zeg ik ga lekker je gang. maar dat je dochter in die verschrikkelijke stank moet slapen?! vind sowieso een joint al stinken Ik hoop echt dat die politie een keer wat doet, ze zijn er niet voor de katse kut dacht ik.. en hoop dat je dochter gauw weer op haar eigen kamertje kan slapen, wietluchtvrij. succes met alles, ben benieuwd hoe het afloopt!
nou idd. als t maar een joint was had je mij ook niet horen klagen. ik heb ook echt geen spijt van t feit dat we er zo boven op zitten. t gaat om de gezondheid van mn dochter maar ook indirect om de veiligheid van ons en aangrenzende buren want mocht er brand uit breken dan vrees ik voor wat gaat gebeuren gelukkig weet de woningbouw ook van de situatie af en verzekerde mij dat ze er alles aan gaan doen om ons , ons fijne wonen terug te geven en de verantwoordelijke voor de stankoverlast aan te pakken. we gaan t merken en voor nu kunnen we er niks meer aan doen dan geduld hebben en wachten op een belletje van de woningbouw of die hele snelle reagerende politie
Nee dat zijn ze ook niet ze zijn er om boetes uit te schrijven en de staatskas te spekken, niet om burgers te behoeden voor gevaar..
mn man kreeg uiteindelijk een waarschuwing dat hij te vaak gebeld had. gelukkig reageerde de woningbouw wel snel dus laten t voor nu even zo dit weekend. de geur is nu eindelijk zo goed als weg en dan staat t raam al sinds gister middag 1 uur open ben gewoon bang om m weer dicht te doen vanavond en vannacht want ik weet gewoon zeker dat die lucht weer net zo snel terug is en wil zo graag nikita weer in haar eigen kamertje laten slapen zowel zij als wij slapen een stuk onrustiger als normaal.
sinds nov vorig jaar toen begon de stank maar gooide t toen op de kolencampagne die toen begon hier. maar achteraf gezien was t toen ook al omdat we vorige maand de lucht herkende en toen besefte dat die stank in nov precies t zelfde was als nut geval is. merk zelf ook dat ik snel geirriteerd ben en gefrustreerd omdat ik die verdomde touwtjes zelf niet in handen heb wbt die lucht. hoop echt met heel mn hart dat t snel verholpen is want woon hier niet zo prettig meer als voorheen was:x
Is de politie echt deze keer nog niet geweest. Waar wachten ze op, tot alle plantjes weer gerooid zijn. Gelukkig neemt de woningbouw jullie serieus. Je kan ook vanavond bellen over geluidsoverlast, dan staan ze wel meteen voor de deur.
Lastig... En overige buurtbewoners inschakelen om 'mee' te bellen???? Zo op die manier wordt de politie als nog gek gebeld - en krijgt jouw man niet de schuld. Hahahaha. Net zolang totdat er actie wordt ondernomen. Want weet je wat het is met de politie? Het is volgens hen 'jouw probleem', en pas wanneer je het hun probleem maakt, gaan ze actie ondernemen. Dus flink vervelend (blijven) doen! Ik had het hier ook gehad in mijn woning. Ik trok er in en rook ook telkens de wietlucht in mijn huis en heb daar de woningbouw ook bijgehaald. Vervolgens kwam ik erachter dat mijn linkerbuurman en mijn rechterbuurman allebei flinke blowers zijn en dat het zich daarom had opgehoopt in mijn leegstaande woning. GRRR ! Maar goed, nu mijn meubels er staan en het laminaat er in ligt - ruik ik nooit meer iets. Ik begrijp wel hoe vervelend het is! Sterkte.
de idd dat dat de "pauze" is geweest die ertussen zat. ik blijf t ook vreemd vinden maar ja. ik ben dan ook een leek op dit gebied
nee ze zijn echt niet meer geweest. ook niet na de melding van de woningbouw die t weer aangegevn heeft aan de wijkagent en ik weet niet of ze ons gaan helpen als we nu in ene bellen over geluids overlast. we staan tenslotte in de computer met al t gezeur wat we hermee hebben
niemand ruikt iets verder. hij heeft een hoekwoning en zijn volgende dichtsbijzijnde buren wonen 10 meter verderop door zijn en hun tuin tussen de huizen. en omdat we t alleen in de kamer van dochter ruiken en niet in die van onze zoon ( thank god!) kunnen onze andere buren t ook niet ruiken maar goed. maandag weer een nieuwe dag en als we t dan nog ruiken hangen we gewoon weer aan de bel voor een date met oom agent
Ja dat vat ik, maar ze had de er vorige maand last van, toen weer even niet en nu nog geen maand later weer wel. Zo snel gaat dat niet.
Het kan dat er plantjes in verschillende "fasen" staan. Ze worden gekweekt onder kunstomstandigheden, je hebt dus zelf in de hand wanneer welke partij geoogst moet worden..
Ja kan, maar dan moet het wel grootschalig zijn en maakt hij het zichzelf nogal moeilijk. In 1 kamertje verschillende fases hebben met allerlei andere manieren van belichting en voeding naar gelang de leeftijd lijkt me lastig.