Om een redelijk constante stroom van inkomsten te hebben, kunnen sommige mensen heel inventief zijn hoor
weetje wat ik denk. die 8 mrt dat de politie hier langs kwam zijn ze nogal opvallend geweest in de straat. ik vermoed dat hij getipt is geweest door de roddeltante van de wijk. ze reden eerst door haar straat tot ze door hadden dat wij een straat een naast wonen. die zelfde nacht heeft mn man hem gezien terwijl hij normaal om 8 uur slaapt en nu om 1 uur druk bezig was om zn huis op te ruimen vervolgens 3 dagen later word er niks aangetroffen in zijn huis. en afgelopen weekend toen ik op t EK zat was meneer in ene met aarde en zooi aan t sjouwen zn huis binnen en is eergister de stank weer begonnen. nu lopen er ook 2 jongens rond van een jaar of 25 die ik nog nooit eerder hier gezien heb maar wat ik al eerder zij...l.nu kan ik er niks aan doen maar maandag begint de werkweek opnieuw net zo lang tot ik de wijkagent te pakken heb en hij nogmaals hier komt ruiken. maar ik vermoed dat t dan alweer geknipt en verkocht is
Deel deze info ook met de wijkagent en noteer kentekens! Het is echt niet zodat de politie niet wil, maar als ze (opnieuw?) nasr binnen gaan en er blijkt toch niks te zitten dan heeft de politie heel wat uit te leggen. Zoals ik al eerder aangaf: ze zullen een goede informatiepositie moeten hebben. En 1 gezin als bron is te weinig, ook omdat de personen er achter dan weten dat jullie die plantage in gevaar hebben gebracht in hun ogen. Politie zal dus zelf ook eea moeten kunnen bevestigen voor ze actie ondernemen. Vraag aan de wijkagent wat je zelf nog kunt doen, omdat het hier om de gezondheid en veiligheid van je dochtertje gaat.
Kan je die 2 jongens niet onopvallend op de foto zetten? Mocht die wijkagent eindelijk eens komen en er is niets te vinden, dan kan je deze foto's laten zien. Wie weet zijn het wel bekenden vd politie en helpt het jullie dat ze hem in de gaten gaan houden. S6 in ieder geval, jullie zitten er maar mooi mee. Hoop dat het snel opgelost is.
ik kan t allicht proberen als ze hier morgen weer komen (mochten ze komen natuurlijk ) ze zijn nu weg net als de buurman.
Ik begrijp deze reactie wel een beetje. Want als hij afgelopen weekend met aarde aan het lopen was zou dat jonge planten betekenen en niet planten die bijna klaar zijn. Dat je dan een week later ineens weer vanalles ruikt, tja zo snel gaat dat toch echt niet. Daarbij, als je je buurman verdenkt van dit soort zaakjes en er zelfs werk van wil maken, dan ga je hem toch in de gaten houden en kijken wat hij doet als hij 's nachts aan het rommelen is. Hij moet behoorlijk wat grote planten uit zijn woning gehaald hebben, dat is erg moeilijk om onopvallend te doen. Ik vind het verhaal dus ook ver een beetje te ver gedacht. Dit wil niet zeggen dat ik twijfel of er wietplanten in huis staan of niet, dat kan nog alle kanten op. Maar ik begrijp wel dat de politie nu even niks kan doen, na een inval is er niks aangetroffen, dus ze zullen wel echt goede bewijzen moeten hebben voordat ze weer een inval gaan doen.
Die planten komen niet in zn geheel het huis uit he, die worden geknipt en gedroogd en dan in vuilniszakken of dozen ofzo.
Heb je trouwens steeds gezegd dat je het vermoeden hebt dat je buurman een plantage heeft of dat je zeker weet dat er een plantage zit?
Dat is niet waar alleen de toppen worden geknipt en gedroogd de rest van de plant niet. En dan nog laat er dan 50 planten staan of van mij part 25 dan merk je echt wel als dat verplaatst word.
Als je oogst klaar is hoef je geen grote planten uit je woningen te halen... Nou ja in zoverre dan ben je een behoorlijk waardeloze kweker als dit nodig is. Als je oogst ligt/hangt te drogen in een andere ruimte, deze ruimte hoeft namelijk niet zo groot te zijn als waar de planten staan te groeien, dan kan je zo weer met aarde naar binnen je potten hier en daar verversen stekjes erin en weer verder gaan.
Wij wonen in een portiek op 2 hoog. Op de begane grond zat een kantoor en deze man is verhuisd en had het pand verhuurd. Het bord was nog niet weg of er stond een bureau en een kast binnen met wat kleine spullen. Maar de beste man hebben we nooit gezien ja laat in de middag/avond. ( in mei vorig jaar is hij er in gegaan ) De eigenaar van het pand was elke keer aanwezig bij de VVE vergaderingen.( verhuurder dus) Op een ogenblik rook ik in mn WC een wietlucht ( en ik weet dat mn buurman wel eens een blowtje rookt ) Dus aan hem gevraagd zijn antwoord: Ik ruik het ook. Tijdens een VVE vergadering aangegeven en dat ik het vreemd vond dat we die beste man nooit zagen! ( overigens stond er met de belettering dat hij administratie voor ZZP'ers deed ) De eigenaar is toen gaan kijken en toen stond de hele kelder VOL met wietplanten. Binnen een dag was het kantoor leeg en ik heb er niks van gemerkt. Terwijl ik die week gewoon thuis was.
wij hebben t vermoeden. alleen begint t vermoeden steeds meer op zeker weten te staan. toen er sneeuw lag was t gedeelte van dat kamertje sneeuw vrij, zn dak bedoel ik dan. t kamertje staat nooit open en toen ik vorig zomer bij m binnen was liet hij alles zien behalve dat ene kamertje aan de achterzijde. daarnaast die hele sterke wietlucht en t feit dat er sinds vandaag weer vreemde lui bij m over de vloer komen...... tuurlijk. misschien is mijn theorie vergezocht. maar wij worden ondertussen zo gek en ge-irriteerd van die lucht dat we achter alles een oplossing willen zien / vinden.