Wietlucht uit nieuwe droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben in maart een nieuwe droger gekocht, vers uit de winkel.

Op het begin stonk alle schone was dat uit de droger kwam naar natte hond (heel muf) en nu sinds een paar weken stinkt de hele badkamer na het drogen naar wiet.

Mijn moeder was gister bij me en ze confronteerde me ermee. Ze dacht daarwerkelijk dat mijn man of ik een hele lading wiet ergens had liggen. Mijn man heeft al in de droger gekeken maar kon niks vinden. De was zelf ruikt nu echter prima.

Heeft iemand van jullie ervaing met nieuwe drogers en kunnen jullie me misschien vertellen wat ik eraan kan doen?

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hiih ky ik heb last van wiet lucht in mijn kelderbox. nadat ik een brief er in heb gestopt bij de buren heb ik er momenteel geen last van...

zouden ze bij jouw in de wasdroger zitten ;)

ff zonder gein nee ik ken het probleem niet. Heb je wel eerst de wasmachine laten lopen zonder kleren erin?

en anders ff bellen naar de winkel..

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Zou inderdaad maar even bellen met de winkel, of even langs gaan.
    Dit hoort niet ;)

jessica

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    misschien hebben ze wiet gesmokkeld via jullie droger ;) en is er een zakje blijven hangen :)

nee gekheid idd gewoon even de leverancier bellen.

5. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Probeer 't eens met een droogtrommeldoekje (van bv Robijn, sorry voor de reclame). Misschien helpt 't.... :-s

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sooow...vele zullen jaloers op je zijn!
    Bellen met de leverancier inderdaad...straks zoek ik er 1 uit die naar vis ruikt!

7. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    hey.... ik ken het wel!
    als ik gewassen heb en hang de was te drogen op de slaapkamer dan ruik ik het ook! bah.....
    maar euh ohnee komt dan niet uit de droger natuurlijk maar uit de wasmachine...
    is trouwens ook niet altijd zo.... vreemd.....

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    kan het zijn dat jullie buren wiet drogen ?
    dat ruik je ook heel sterk
    als k naar de wc ga of in de douch ruik je het ook heel sterk door de ventielatie rooster

9. Niet meer actief

Nee, ik woon in een seniorenflat, dus de buren zullen het niet zijn...
    De wasmachine is prima (ook net nieuw). Mijn man gaat nu effe bellen...
    Het is een condensdroger, daarom vind ik het ook zo apart. Eens kijken wat de expert te zeggen heeft...

10. Niet meer actief

Er komt iemand langs om te kijken naar de droger, aangezien het onder de garantie valt... I
    k ben benieuwd wat de importeur gaat zeggen. Hahaha, wat een verhaal! Heb ik weer, haha.

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Quote elmo: Sooow...vele zullen jaloers op je zijn!

@Wat bedoel je daarmee?
    Wiet stinkt :-& behoorlijk blehhh, ruik het ook wel eens in de lift of op straat als je achter iemand loopt(ga dan echt opzij) en ga dan bijna over m'n nek :-&

Dus jaloers zullen we niet zijn hoor, blehhh.
    Heb je trouwens al gebeld Ky?

jessica

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb dit ook wel is als ik me was ophang in de kamer om te drogen, misschien ligt het wel aan het wasmiddel of verzachter die je gebruikt. ik gebruik eigenlijk altijd wel een ander merk maar volgens mijn was het bij robijn dat het zo begon te stinken

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij vinden het stinken ja...maar vele anderen niet ;)

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Whahahaha :)

15. Niet meer actief

Oja, dat doe ik vanaf het begin al. Maar de was ruikt prima, het is de lucht die de droger uitblaast...

16. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

whahah you never know he ;)

17. Niet meer actief

Ja, maandag komt er iemand langs om naar de droger te kijken. De winkelier moest lachen, hij had het nog niet eerder gehoord. Wij dachten dat het gewoon de nieuwigheid was... Ik ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

18. Niet meer actief

Hahaha, ja het zou kunnen... Misschien dat de bejaarde buurvrouw wiet op recept heeft gekregen en elke keer als ik de droger aan zet een stickie rookt, haha!

19. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Toen wij dit huis gekocht hadden hadden we na 2 weken ook zoiets van: gatverdamme, wat stinkt het toch naar wiet in de schuur...... Maar wat blijkt ? Onze buurman van twee huizen verder heeft een hele plantage in zijn achtertuin en schuur !

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Vind het zoooo lekker ruiken, toch rook ik het zelf niet hoor, nooit gedaan, word er alleen maar veels te slaperig van...Maar de geur, Mmmmm...

Deel Deze Pagina