Heeft iemand van jullie toevallig ook z'n soort fiets? http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN En kan hier ook een kinderzitje op, op het stuur dan natuurlijk 8) En zoja vanaf hoe oud kunnen ze daar in en tot hoe oud? Zouden jullie zn fiets aanraden eigenlijk? want hij is niet echt duur.. Ik heb zelf al bijna 10 jaar geen fiets meer maar wil straks wel weer lekker een stukje met die kleine kunnen fietsen. Dat is ook het enigste waar ik hem voor wil gebruiken. Patrick
Uhm... geen idee! Het ziet er niet echt kinderzitvriendelijk uit... Kun je geen contact opnemen met de leverancier? Misschien dat zij dat voor je kunnen uitvogelen? Een "normaal" kinderzitje aan het stuur is voor babys die rechtop kunnen zitten (ze zeggen vanaf ongeveer 9 maanden), maar er zijn er genoeg die hun babys vanaf 6 maanden op de fiets vervoeren. Of dat echt goed is voor de baby weet ik echter niet.
Juist vanwege de prijs zou ik denken dat zon fiets het nog geen 2 jaar uit houd die ervaring heb ik tog wel vaak met goedkopere nieuwe fietsen zelf heb ik een gezelle van 100 euro hijs bruin en wrs uit de jaren 60 maar niet stuk te krijgen en het stuur van zon fiets ziet er ook geschikter uit voor een kinderzitje maar das meer een gevoel want ik heb heel geen verstand van zitjes en sturen
Ik denk dat je voor die prijs een hele mooie andere fiets hebt waar je meer aan hebt. Hier kan vaak niks aan verandert worden. Dus bv geen bagagedrager enz achterop. Of als je dadelijk een tweede kindje wil vervoeren op je fiets kan er mss geen zitje achterop. Ziet er idd wel leuk uit maar daar heb je t ook mee gezegt hihi
Niet kopen! Mijn man had een beach cruiser, en hij heb er 3 keer op gefiets en hij is zo marktplaats weer op gegaan! Zo een fiets zit heel laag en je stuur is mega breed..hij voelde zich net een klein kind op die fiets! Als we samen gingen fietsen kwam hij tot mijn schouders! En naast elkaar fietsen gaat bijna niet, want dan kom je met de sturen tegen elkaar..zo breed is dat stuur! Ook lijkt het mij niet de geschikte fiets om met je kindje mee te gaan fietsen, mijn man heeft nu een gewone herenfiets gekocht en dat is veel makkelijker, en net zo goedkoop! Ja hij ziet er erg leuk uit, maar geloof me, totaal niet practisch! kus miek
Ik heb er ook geen ervaring mee maar vindt het niks denk dat je voor dat geld ook ergens anders wel een goede geschikte fiets kan vinden.Ze kunnen in een zittej als ze zelfstandig kunnen zitten adat is meestal zo rond de 8/9mnd,mijn dochter heeft tot bijna 2 jaar voorop gezeten en toen werden haar beentjes te lang maar geloof dat het tot een kilo of 16 kan?weet he niet zeker maar meestal staat het achterop het zitje tot hoelang je kindje erin kan zitten. Succes met het zoeken naar een geschikte fiets. Liefs,Claudia
volgens mij is er weinig plek voor een zitje en kinderzitjes kunnen pas gebruikt worden als ze echt goed kan zitten.. meestal maand of 8/9 dus je hebt nog even
Ik zou gaan voor een lekkere gewone stadsfiets, waar ook je kleine op achterop kan als voorop niet meer gaat, of (zoals hier steeds was) niet fijn meer fietste!