Ik ben op zoek naar wat ideeen. Ik ben blanco op dit moment. Mijn man is 10januari jarig en ik wilde hem een echt 'papacadeau' geven aangezien dit zijn 1e verjaardag als papa is. Ik had wel 1 idee... een ring met 'Lizzy' erin en haar geboortedatum erbij ofzo? Of is dat een beetje raar?? Groetjes Siren!
ik heb voor de eerste verjaardag van mijn man als papa zijnde ook een echt papa cadeau in gedachten, maar ringen had hij al en meer ging hij echt niet dragen, ketting had ie al, en armbanden of horloges draagt hij niet, wel heeft hij ten alle tijden zijn autosleutels in de zak, wat ik toen gedaan heb ik bij dizzy miss lizzy dat is een soort expo bij ons, gekeken, en daar verkochten ze zilveren sleutelhangers en daar graveren ze foto's op, en daar heb ik een mooie foto van ons zoontje op laten graveren met de tekst voor je liefste papa. mijn man was er echt heel blij mee, hij heeft altijd de autosleutels bij en vond het dus echt helemaal super.
@mejojo, dat is wel een leuk idee ja!!! Ik zal eens kijken... foto's graveren kan ook nog op meerdere dingen toch? Of zo'n glaskubus met een foto erin gezandstraald..
Ik heb dit laten maken HANGERTJE - Het mooiste gegraveerde HANGERTJE met TEKST als sieraad vind je zeker bij YourSurprise.nl! speciale foto van de kids er in laten graferen. erg mooie kwaliteit en zeer snelle levering.