Wat is nu een echt leuk papacadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben op zoek naar wat ideeen. Ik ben blanco op dit moment.

Mijn man is 10januari jarig en ik wilde hem een echt 'papacadeau' geven aangezien dit zijn 1e verjaardag als papa is.

Ik had wel 1 idee... een ring met 'Lizzy' erin en haar geboortedatum erbij ofzo? Of is dat een beetje raar??

Groetjes Siren!

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb voor de eerste verjaardag van mijn man als papa zijnde ook een echt papa cadeau in gedachten, maar ringen had hij al en meer ging hij echt niet dragen, ketting had ie al, en armbanden of horloges draagt hij niet,

wel heeft hij ten alle tijden zijn autosleutels in de zak, wat ik toen gedaan heb ik bij dizzy miss lizzy dat is een soort expo bij ons, gekeken, en daar verkochten ze zilveren sleutelhangers en daar graveren ze foto's op, en daar heb ik een mooie foto van ons zoontje op laten graveren met de tekst voor je liefste papa.

mijn man was er echt heel blij mee, hij heeft altijd de autosleutels bij en vond het dus echt helemaal super.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

koste trouwens 18 euro. en was de volgende werkdag klaar,

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @mejojo, dat is wel een leuk idee ja!!! Ik zal eens kijken... foto's graveren kan ook nog op meerdere dingen toch?

Of zo'n glaskubus met een foto erin gezandstraald..

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    ik heb met vaderdag een ketting met namen vd kids besteld op www.papakado.nl

6. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Deel Deze Pagina