wietlucht van de buren?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door hopelessinlove, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Planten thuis houden is hoe dan ook verboden.
    Er staat dat je max 5 planten mag hebben voor thuis gebruik zeg maar. Maar komt de politie erachter dan ben je ze kwijt, maar er volgt dan geen strafrechtelijke vervolging.
    Heb je 1 plant thuis staan en hij staat onder een lamp dan ben je direct strafbaar.

Ik heb trouwens zelf 2 plantjes op balkon gehad en die roken echt sterk. Niet dat ik zelf rook, maar ik had ze gekregen en ik was benieuwd hoe ze uit zouden groeien. Nou ik kan je verzekeren. Als bijv de deur van mijn dakterras open stond en zat helemaal aan de andere kant van het huis in de woonkamer dan rook ik zo de lucht.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Mee eens, je ruikt hasj wel, maar niet sterk en het is niet overheersend.
    Denk niet dat je dat door de muren heen zou ruiken.

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Nieuwe buurman alleen en een wietlucht boven en op zolder hmmmm hoellang woont ie er nu want planten hebbenzo'n 8wkn nodig e dan worden z geknipt geloof ik dus als ie er nu een maand of 2, 3 woont weetje genoeg. Ik zou wachten kijken of de geur dalijk weg is en of het wegbijft en als het over een paar weken weer zover is weet je het zeker lijkt me toch.want als hij jointjes rookt had je het ook eerder moeten ruiken komt niet zo ineens denk ik en als de geur wel weg is straks isiezeker in 1 x gestopt met blowen haha. Je moet alleen zelf weten wat je eraan wilt doen melden of laten gaan.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier wil ik even op inhaken al oud medewerker van MMA.

Zij zijn waarschijnlijk de enige die dit ruiken of de buren aan de andere kant ernaast.
    Voor de bewoner waar melding over gedaan wordt niet zo moeilijk te herleiden wie die melding gedaan kan hebben.

Dus in dat opzicht kun je het niet anoniem melden en zal de melding niet worden aangenomen omdat de anonimiteit niet gewaarborgd kan worden.

Deel Deze Pagina