Wietplantage bij de buren!

Discussie in 'De lounge' gestart door annetske, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nou nou een hele soap in de straat. Ik zag inene buren buiten staan te kijken, dus ik door het raam kijken en ja allemaal polities in een huis schuin t.o. mij... 2 auto's 6 politiemannen. en de 1 naar de ander liep naar buiten met gebaren zo van: wat een geur hier... dus ik denk misch 1 dood? maar leek me raar. er woont nl een vrouw die verslaafd is aan drugs en prostituee is. maar ik ken haar verder niet en heb geen last van haar. Maar de politie ging bellen en ja na een kwartier een auto met containers er in, en een auto met een man die alles op de foto zette ook de meterkast en toen dacht ik al hmmmm wiet??? en ja daar kwam een grote vuilnisauto aan. raam boven kwam open en daar kwam me een spul uit! tsjeee heel veel potten met wiet, Buizen, lampen, tuinslangen, ventilators e.d. echt wel 5 a 6 grote containers vol! hele buurt stond op straat natuurlijk, maak je gelukkig niet dagelijks mee [​IMG] Maar wat zo erg was, ze heeft een zoon van een jaar of 9 a 10 en die kwam thuis met de taxibus om half 4 en wist van niks, kwam binnen in huis vol politie e.d. en even later fietste hij weg met een tasje op de rug. Mijn buurvrouw praateven met hem en hij moest zo huilen "allemaal politie in huis"zei hij... tsja dan breek je he [​IMG] vond dit zo verschrikkelijk! die jongen ging alleen weg zonder prof. hulp of politie. Zijn moeder is later afgevoerd door een vrouw gaat naar een kliniek toe... De buren klagen al 2 jaar over deze vrouw, en niemand deed wat... ook jeugdzorg niet terwijl de moeder erg verslaafd is en rare types in huis had... snap je toch niet?

Nu vallen er veel dingen op zijn plaats. 's avonds bleek dat er een man was die elk huis waaronder mijn huis inspecteerde... Buren hadden dit gezien nl en ja dan slaap ik ;) maar dit deed hij om te zien of wij sliepen of iets konden zien. de plantage was nog maar een paar dagen oud en dit is 's nachts gebeurd... en wat ik hoor toch met herrie en kabaal... de mensen die aan de voorkant slapen hebben veel gehoord en ik denkdat mijn zoon dus ook en is gaan luisteren... en dat hij daarom overdag zo moe is dus! Ik slaap achter en hoor niks... Maar mijn zoon gaat liggen luisteren en geeft geen kick dan. Er was getimmer, geruzie, gesleep e.d. de buren hebben dus ook de politie gewaarschuwd vandaag en zijn gelukkig wezen kijken dus!

Ik hoop dat de rust nu terugkeerd dus... Mijn zoon is nl zo moe overdag en ik hoop dat hij nu rustig kan slapen weer. Die vrouw zal uit huis worden gezet door de woningbouw en hopelijk normale mensen terug in de straat. en voor haar zoon... Ik hoop een pleeggezin! en prof. hulp! Ik had het zo te doen met hem vanmiddag... had echt zoiets kom maar bij mij! ik kan je een goede plaats geven bij mij. en ik snap niet dat er niemand heeft ingegrepen, terwijl er al 2 jaar geklaagd wordt... het is bekend dat die vrouw verslaafd is en echt ze is altijd stoned en zo mager, maar haar zoon woont thuis en aan de politie te zien vanmiddag was de geur van Wiet heel erg! en daar sliep dat Jongentje ook in en ook in de herrie e.d. Ik vind het zo erg voor hem ik hoop echt dat er wordt ingegrepen voor hem, hij moest zo huilen vanmiddag... echt er brak wat in mij toen ik dat zag.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het triest voor die jongen maar moet eigenlijk wel een beetje lachen, zulke dingen komen hier namelijk regelmatig voor. Mensen kijken niet eens meer op of om wanneer ze die boel op komen halen.

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    jeetje annetske...bizar zo dichtbij huis!
    En op zulke momenten is het goed dat er Jeugdzorg bestaat....hopelijk komt er goede opvang voor je buurjongetje..wat sneu toch...

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

fijne buurt woon je dan ofniet:p nee serieus? hier nog nooit meegemaakt....

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier in de straat ook 2 keer een wietplantage opgerold. 1 keer was het een huurhuis, waarbij de gehele bovenverdieping vol stond. Er woonde niemand in dat huis, er stonden wel wat meubels, en de t.v hadden ze op een timer. 'S nachts kwamen ook de "eigenaren" en verkochte de boel vanuit huis.
    En 1 keer onze buren van 2 huizen verderop. Zijn even later ook uit hun koophuis gezet.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier komt het zelden voor haha. en ja zo dichtbij verwacht je gewoon niet. Omdat we een "normale" straat hebben met leuke buren e.d.

Ik hoop echt voor dat jongentje dat jeugdzorg in gaat grijpen... en dat hij goede hulp gaat krijgen nu.

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

heb je geen foto's gemaakt?? haha

wel lachen om te zien
    maar niet van dat jongentje...
    ik hoop dat het goed met hem gaat,, vreselijk
    dat een kind dat moet meemaken
    maar hij zal wel geweten hebben dat dat in huis was lijkt me,,
    maar ja wat weet een kind hier nou van he

dit doet me heel erg denken aan dat ik thuis kwam van
    een gezellig avondje met 'vrienden' in de bios.
    ze zetten me bij huis af, alle lampen branden en ambulance
    voor de deur , en hun reden gewoon weg.. sta je
    dan.. bleek me vader een zelfmoordpoging te hebben gedaan,
    moest hier even aan denken,.

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik snap het even niet meer :( je hebt geen last van haar maar toch word er door mede bewoners in de straat al 2 jaar geklaagd??

wel bizar hoor om zo mee te maken in je eigen straat denk ik! wat een sensatie en wat sneu voor het jongetje! hopelijk krijgt ie geode hulp!!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik woon in een fijne buurt ja hahaha.. Ach ja, het hangt vol camera´s en de politie rijd s´avonds eigenlijk constant door de wijk maar het is wel gezellig :p

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik woon schuin tegenover haar. en nee had nooit last van haar, wist het wel van die drugs enzo dat ze dat gebruikt... maar ik bemoei me nooit met dit soort zaken. Ik wist vanmiddag pas dat ze een zoon heeft! en ik woon hier zelf ook 2 jaar nu ;) Ik wist niet dat ze zoon had... tot vanmiddag. ik dacht dat hij een huis verder woonde... Nee ik bemoei met nooit met dit soort mensen. Ik zag wel vaak een jongen in een taxibus stappen maar wist niet dat het haar zoon was.

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben zoiets 1 keer meegemaakt in ons vorige huis. bij een ontzettend lieve vrouw. ze had een plantage om de medicatie voor haar zoon met adhd te bekostigen en om een extra zakcentje te hebben. wij hadden nooit last van haar. behalve onze bemoeizieke buur waar de hele straat last van had en die heeft haar aangegeven. ik vond het toen ook nogal indrukwekkend moet ik zeggen. politie, man van essent, 2 vuilniswagens en maar gooien uit het raam. het bleef maar duren. ik weet dat het niet hoort, maar toch had ik met haar te doen.het was zo'n lief mens, nooit te beroerd om iemand en te helpen ergens mee. haar zoon woont trouwens nog steeds gewoon bij haar voor zover ik weet. ( we zijn inmiddels verhuisd )

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    de buren hebben er wat foto's van gemaakt heb ik even geplaatst ;)

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Tis maar een wietplantage ;) Wie weet was/is die vrouw verder wel heel goed voor haar zoontje.

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb echt geen idee... zoals ik hem zag vanmiddag zag hij er keurig uit, goed in de kleren e.d. Maar hij was zo verdrietig, dat hij dit moet meemaken. en ja die vrouw heeft een plantage in huis voor extra centen... Maar ze is zelf enorm verslaafd aan zwaardere drugs dan wiet. Ik hoop dat ze beiden hulp krijgen en dat alles goed gaat komen, en dat die jongen weer bij zijn eigen moeder kan gaan wonen... en dat zijn moeder het leven weer goed gaat oppakken.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    je ziet het niet maar reken erop dat veeeel mensen het hebben hoor...hier laatst in de straat ook! hele nette buurt en nette mensen...ja haha ik sta nergens meer van te kijken hoor!

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    idd hier ook, nette straat en leuke buren... ik zei ook al waar is er nog meer een plantage? je denkt vaak aan asowijken e.d. maar het kan echt overal voorkomen dus ;)

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier bij mij in de stad (dorp) afgelopen vrijdag op zaterdag nacht een zolder afgefikt omdat er een wietplantage was. ook een hele nette rustige buurt..

ts inderdaad sneu voor haar zoontje, ik hoop dat ze die jongen ergens goed kunnen opvangen

Deel Deze Pagina