Echt, wat voor een figuren worden daar achter de telefoon geplant? Ze hebben bij mij de kinderopvangtoeslag stopgezet omdat papieren te laat binnen waren ( ze wilden controleren of ik nog aan de voorwaarden voldeed ) Dikke onzin want het was half februari al opgestuurd en t moest 4 maart binnen zijn. Toevallig had iemand hier vna het forum hetzelfde probleem. Elke dag hang ik aan de telefoon en de 1 kapt je gelijk af en wilt niet eens kijken wat er gaande is. En de ander kijkt wel netjes, maar niemand kan aangeven wanneer ik het weer krijg. Ik heb misschien al wel 20 keer gebeld en ben maar 1 keer daarvan goed geholpen en dat is alweer een week geleden. Nu had ik dus contact met iemand van dit forum en zij heeft gewoon al wel bevestigd gekregen dat de papieren waren goedgekeurd ( was dezelfde datum binnen per post volgens de bd ) en heeft iemand netjes voor haar de betreffende afdeling gebeld. Dus ik net gelijk weer bellen en kreeg me toch een Anita aan de lijn.. die wou gewoon niet die afdeling bellen en ik moest maar afwachten.. Ik word hier half overspannen van!
Lastig hè? Ik heb er sinds begin november over gedaan mijn toeslag stop gezet te krijgen!! Gisteren eindelijk de brief ontvangen nadat ik vorige week maar wéér eens had gebeld!
belastingdienst..Leuker kunnen we het niet maken...En ook niet makkelijker Ik heb ook zo'n gezeik gehad, moest papieren hebben van de zorgtoeslag en kgb..Sturen ze me 2 keer de verkeerde papieren op..pfff dus ik weet er alles van...
hmmpf...wou de zorgtoeslag en kindgebonden budget stopzetten..half januari gebeld...het is eind november stop gezet... Heb echt wel 50 keer in de telefoon gehangen en brieven geschreven en dat formulier al 4 keer ingevuld....... Ach nog zoiets, ik moet 165 betalen voor 2009 opvangtoeslag. Is narekening ofzoiets...kijk op bankrekening zie ik voor zelfde jaar zelfde toeslag...515 gestort??? snapte er neits van...belde op, zegt die madam. Ja je kreeg eerst 515 euro terug...maar na nog eens berekenen meot je 165 betalen...........euhm...jaja...snap het nog niet maar die 515 kwam goed van pas! meteen die 165 terug betaald daarvan...en nog wat meer.... makkelijker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker....
Erg irritant! Zit er geen belastingkantoor bij je in de buurt? Ik krijg geen kindgebondenbudget en zorgtoeslag meer omdat het verrekend is omdat ze beweren dat ik er 2009 geen recht op had. Nooit een brief over gekregen. Heen gebeld of ze de brief nogmaals kunnen versturen krijg ik na 3 weken de verkeerde brief binnen!
nah t wordt steeds mooier! Ik gewoon nog een keer achteraan gebeld en verteld dat niemand me goed helpt. Ik uitgelegd dat een vrouwtje van hier al wel toezegging heeft gekregen en dat t bij haar wel is gecontroleerd. Zeggen ze doodleuk. Dit kan helemaal niet, dus ik denk dat of die vrouw liegt of dat een collega van haar af wou zijn. Nou... kan je nagaat wat er werkt...
Ten eerste stuurde ik altijd dit soort formulieren aangetekend op. Dan had ik in ieder geval bewijs dat ik het op die datum verstuurd had. Mijn man had eens voor mij gebeld (ik raak er altijd gefrustreerd van om bovengenoemde situaties), maar had het laatste nummer verkeerd, dus ipv een 0 een 1 of 2 of zoiets. Toen ging hij buiten die miepen om en had hij toevallig een of andere hogere piet. Die heeft mijn man netjes te woord gestaan en verder geholpen. Vaak heeft de belasting een hele rits nummers in volgorde bij de telefoonmaatschappij.