Ik heb een vraagje, ben gewoon nog wat aan het rondkijken, misschien hebben mensen leuke tips voor ons. Eind mei verwachten wij ons eerste kindje. Veel regelen, spannende tijd maar gelukkig kunnen we ook genieten! We lopen rond met het idee om met de feestdagen een paar dagen naar een vakantiepark te gaan. We hebben tot nu toe altijd actieve wandelvakanties gedaan in de bergen, zijn helemaal niet bekend met "parken met slagboom" zoals we die gekscherend noemen. Afgelopen lente zijn we wel met vrienden naar Sunparks in de Ardennen geweest met hun baby van 8mnd (prijsvraag gewonnen), dit viel zeer tegen qua voorzieningen: klein, beschimmeld huisje, geen campingbedje (was wel gezegd), slecht onderhouden zwembad met roestige metaalsplinters en gesloten barretjes/restaurants. Wegens geluidsoverlast van studentenbuurtjes heeft het kindje amper geslapen. Wie heeft er ergens wel leuke en goede ervaringen op een park, rondom een straal van 100km rond Tilburg, mag in NL, Duitsland of Belgie, dat maakt niet uit. Liefst niet te duur, hoewel we weten dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunt. Ergens waar voorzieningen die op de site staan er ook daadwerkelijk zijn en waar in de omgeving ook wat leuks te doen is met een baby van 7mnd. Zonvakanties vind ik heel leuk, maar vriendlief kan slecht tegen warmte dus een vliegreis wordt het sowieso niet. Ik ben benieuwd naar tips
Landal en centerparcs zijn bij ons nog nooit tegengevallen. Centerparcs is wel een stuk duurder meestal, maar met een aanbieding is het goed te doen. Wel moet je daar tegenwoordig voor de vernieuwde bungalows kiezen. De oude bungalows schijnen niet zo goed meer te zijn. Landal heeft een leuk park in Drenthe (land van Bartje) en limburg (roekenbosch) bij beide hebben we een supervakantie gehad.
Kempervennen, dat is een Center Parcs onder Eindhoven. Wij boekten met de Felicitas kortingscode, dan valt de prijs best mee. Het huisje was netjes en schoon en het zwembad heel fijn!
We hadden een VIP 4-persoonshuisje. Beetje duurder, maar echt wel de moeite waard. Anders heb je nl geen aparte kamer voor de baby. En het heeft een bubbelbad en sauna, dan kun je lekker relaxen wanneer de baby 's avonds ligt te slapen
Wij zijn toen onze dochter 3 maanden was naar Landal Coldenhove geweest. Een mooi park midden op de Veluwe. 'S morgens zodra je de gordijnen open deed zag je eekhoorntjes en konijntjes bij je bungalow lopen. Huisjes waren wat minder, maar wel van alles voorzien. Klein zwembad, maar prima.
Onwijs leuk, maar niet echt aan te raden met een baby Niet zo zeer voor de baby, voorzieningen zijn er wel, maar je kan niet veel doen daar met je kleintje of als je er niet mee inzit om telkens af te wisselen met je partner en bijna nooit samen in een attractie te zitten. Wij zijn er vorig jaar in augustus 2 dagen naartoe geweest zonder Jarne. Wij hebben toen overnacht in het Ling Bao hotel, zeer mooi hotel, mooie kamer, mooi zwembad, leuke tuin, maar het eten was niet echt mijn ding. Het attractiepark is echt de moeite en wij hebben alles kunnen doen, buiten de maus au chocolat, die hebben we maar voor de helft meegemaakt, daarna is ie vastgelopen... De rest van de attracties meerdere keren gedaan op die 2 dagen en nooit lang moeten aanschuiven...
Wij zijn afgelopen weekend in het Vennebos geweest van Landal. Erg leuk voor de kleinere kindjes! Mijn dochter is 20 maanden, zwembad is groot genoeg voor papa, mama en kleine kindjes. Water in alle baden waren goed op temperatuur. Grote bad iets koeler. Entertainment voor de kleinste was leuk! 'Disco' van 18.30 tot 19.00 met aansluitend een bedtijd verhaaltje. 'S middags een voorstelling (vond ik echt stom!) maar de kleine meid was hemaal geboeid. Op het park een leuke speeltuin en een kinderboerderij en san hebben ze ook nog een soort van crèche, maar daar zijn we niet geweest. Ik ben op veel parken (cp/Landal) geweest en hier gaan we in het najaar weer heen. Is in Hapert, 21 km van Tilburg Als wij een huisje boeken doen wij standaard aantal personen+2!
Land van bartje is erg leuk, landal het loo, het de leistert van roompot is ook erg mooi grote nieuwe huisjes