Dubbele funtie toetsenbrod

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    iK HEB WEER ERGENS AAN GEZETEN en nu weet ik niet hoe ik het terug kan zetten op miujn toetsenbord.Boven de cijfers staan tekens die als je shift indrukt te zien krijgt maar als ik de 0 indruk krijg ik ' ipv een haakje en de 2 een " ipv een apenstaartje de 3,4 ,5 doen het dan weer wel gewoon en de 789 krijg ik weer wat anders
    Hoe kan ik er dat vanaf krijgen

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Kijk even naast je klokje (rechtsonderin je scherm) Daar staat nu waarschijnlijk ergens NL Als je daarop klikt kun je ook kiezen voor ENgels. Zodra je daarop klikt, klopt het weer.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb het ook wel eens,, ctrl en shift tegelijk indrukken kan ook helpen, dat helpt hier tenminste wel altijd

4. Hier is het Alt + Shift ;)
    Wel die aan de LINKER kant van je toetsenbord nemen, Alt + Shift aan de rechterkant doet 't niet :p

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hier is het ctrl + shift

6. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hier ook control + shift

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

En bij mij is het dan weer Alt + Shift. Ik vraag me alleen af hoe ik dat permanent kan wijzigen, want bij mijn laptop staat ie altijd standaard op NL en ik krijg het maar niet voor elkaar om 'm zo in te stellen dat ie bij het opstarten al op EN staat. Iemand die dat misschien weet??

8. indy25

indy25 Lid

8 feb 2009
    71
    0
    0
    Ik had laatste in 1 keer hele kleine lettertjes en had echt geen idee hoe dat kwam.
    Na wat rondvragen kwam ik er achter dat ik Ctrl had ingedrukt en had gescrold ;)

Dus ook een handig weetje..

:)

9. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha dat had ik ook een keer ja, moest echt lang zoeken eer ik het gevonden had. ;)

Deel Deze Pagina