wii fit

Discussion in 'De lounge' started by nazli21, Oct 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    hallo,

ik wil heel graag de wii fit kopen, omdat ik wil afvallen. Maar kan je ook echt met dat ding afvallen en wat zijn jullie ervaringen? raden jullie het aan?

Groetjes Nazli

2. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ik heb wel een Nintendo Wii maar nog niet Wii fit..

Geloof zeker wel dat je ermee kunt afvallen, van de gewone Wii sports hou je al beste spierpijn over haha

Succes

3. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Wij hebben wii fit en het is zeker een aanrader. Ik hou me zelf niet echt bezig met het afvallen, maar een vriendin van me die dat ding ook heeft is in een week tijd (daardoor) 2 kg. afgevallen.

4. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Hoi,

wij hebben de WII Fit ook, helemaal leuk! En best behoorlijk intensief ook, dus afvallen/conditietraining kun je er echt wel mee doen! Alleen ben ik snel nadat we dat ding gekocht hebben zwanger geworden, dus afvallen is op dit moment niet de bedoeling haha! Maar ik kan zo wel lekker thuis nog aan mijn conditie werken.

Groetjes

5. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    http://www.dansmat.info/

het is dan wel geen wii, maar deze heb ik vorige week gekocht en is echt super!
    en lang niet zo duur als een wii.

ik wil ook afvallen, mijn neef is hier mee 20 kilo afgevallen, (weet niet in hoeveel tijd)
    en het is natuurlijk supergoed voor je conditie!

wou eerst zelf ook een wii oid, maar vind ze zooooooo duur, kan ik echt niet betalen!

deze dansmat kost 60 euro inclusief verzendkosten,
    en dan zit alles erbij, de mat, de software alle liedjes snoeren enz.

sorry, gaat niet over de wii, maar aangezien je wil afvallen, wou ik toch even deze tip geven.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    je hoeft geen sorry te zeggen hoor, alle info is welkom, als ik maar kan afvallen.

bedankt

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    we hebben de wii gekocht 3 dagen voor ik bevallen ben. heb nog fanatiek meegedaan.
    de fit gaan we binnenkort er ook bij halen, maar ik denk dat als je wil afvallen hetzelfde geld als bij alle andere sporten dat je je genoeg inzet, en regelmatig sport.

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb de wii fit sinds gisteren en heb hem mede gekocht om wat kilootjes af te vallen en tot nu toe vind ik het helemaal geweldig.
    Het is leuk en je beweegt :D

9. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi ik heb al een tijdje de wii fit en ik vind hem helemaal leuk ik ben er wel door afgevallen vind het vooral prettig dat je er de deur niet vooruit hoeft. Ik vind de yoga oefeningen erg leuk..

10. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Wij gaan gaan binnenkort ook de wii plus wii sportspakket plus wii fit aanschaffen ( nou ja, aanschaffen, via gsmtrack ) en heb er heel veel positieve verhalen over gehoord. Een vriendin van mijn moeder heeft getennist met de wii bij haar dochter en zij zei dat ze nog nooit zoveel spierpijn heeft gehad, en zij tennist wekelijks maar heeft daar nog nooit last van gehad.. Dus het is echt goed volgens mij..
    Groetjes,

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb voor de Wii die dansmat gekocht en het is STOM! Dacht dat het mss aan mij lag maar heb het dit weekend met familie gedaan en niemand vond het leuk..is echt véél te moeilijk en helemaal niet leuk. :(
    En die mat kostte idd 60euro maar een Wii Fit kost 80 euro dus zoooo veel verschil is dat toch niet?

12. Niet meer actief

Ik vind de wii fit helemaal top!
    Je kan er wel mee afvallen als je maar consequent ermee traint natuurlijk, je kan aardig wat calorieen verbranden en flinke spierpijn krijgen.

13. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    ik zou ook net zo'n topic openen! Ben namelijk ook heel benieuwd! Het lijkt mij ook geweldig!
    Dus ik hou dit topic goed in de gaten!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    j bent inderdaad druk ermee bezig. Hier staat die alweer 2 maanden stil ;) was te actief en kon dus een maand slecht lopen van de spierpien en mee enkel was overbelast ;)

maar een aanrader JA :)

15. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    oke er zijn dus vele positieve antwoorden

16. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    ik heb ook de wii fit. en het werkt bij mij goed :) doe het in combi met een beetje op de lijn letten.

Maar ook voor je conditie werkt het erg goed!

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Maar zonder Wii console kan je Wii fit niet gebruiken, dus je moet er ook een Wii bij kopen, dan wordt ie wel iets duurder dan de dansmat die Moes hierboven bedoelt! Die gaat gewoon op de pc....

Wij hebben ook de Wii Fit, het was een investering en we moeten er wel de tijd voor vinden, maar het is echt leuk! We maken er ook een kleine competitie van samen. Met het schansspringen of steppen, wie haalt de meeste punten? Leuk hoor! Vooral omdat je dan ook nog andere spellen kunt spelen, naast Wii Fit!

18. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Klein vraagje: Kun je Wii Fit met z'n 2en tegelijk doen?
    Of is het voor 1 persoon tegelijk?
    Alvast bedankt voor 't antwoord :D

19. Niet meer actief

Ligt eraan, je kan ook wii fitten met zijn twee-en, bijvoorbeeld hardlopen!
    maar het meeste doe je alleen, en anders omstebeurt

20. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ok, dank je wel!
    :)

Share This Page