Heel veel mensen hebben al jarenlang dezelfde internet verbinding. Met niet onbelangrijk nog steeds dezelfde prijs. Ik ben eens aan het shoppen gegaan want wij betaalden rond de 57 euro voor destijds supersnel internet. Ben toen overgestapt toen ons contract afliep en betaal nu 19,95 voor nog sneller internet. Tegenwoordig kost bijna elke internet verbinding rond de 19 euro. maar veel mensen staan daar niet bij stil als ze al jaren stilzwijgend hun contract verlengen door er niets mee te doen. Wij betalen 29,95 dat is internet en gratis bellen naar alle vaste nummers. Waar ik voorheen ongeveer 100 euro per maand kwijt was aan abbo en gebruikerskosten..... Hoeveel betalen jullie voor internet?
Welk abonnement heb jij? Ik betaal 50 euro per maand, dat is voor telefoonabonnment en internet (KPN) Wat voor lijn heb jij? 20mb, 12mb, 8mb? Interessante topic. Lees het ff goed mee. Telefoneren doen we eigenlijk weinig, pakweg zo'n 5 euro in de 2 maanden. Dus we betalen geld voor het abonnement en doen er verder weinig mee. Wat hebben jullie? Internet..... Telefoon..... Mobiel...... Groetjes Yvonne.
ik wil idd wel weten wat jullie betalen, bij welke maatschappy, wat erin zit (alleen internet of ook telefonie erbij?) en hoeveel mb internet
Wij hadden eerst UPC internet en bellen. en waren echt een vermogen kwijt per maand. Ben nu overgestapt naar Tele2 internet en altijd gratis bellen naar vaste nummers actieprijs is geloof ik 19,95 en ik betaal 29,95.
let op met actieprijzen, deze zijn maar voor een bepaalde periode, kijk altijd naar de prijs die je daarna betaald. Wij hebben orange met vaste telefonie. eerste jaar 15 euro, nu 30 euro. Voor mij geen Tele2, heb er gewerkt, ik heb er geen vertrouwen meer in haha Ook geen ziggo. zijn expres bij @home weggegaan wegens de jarenlange misstanden en heb medelijden met alle mensen om ons heen die wegens de overstap van @home naar Ziggo nu al weken of maanden zonder vaste telefoon zitten. hopeloos. Wij zitten goed en al kan het mss goedkoper, ik vind kwaliteit ook wat waard. en elk jaar overstappen naar een andere aanbieder vanwege de aanbiedingen vind ik ook maar niks.
Wij zitten bij Ziggo en betalen 29,95 voor internet, 9,95 voor digitale tv en 5,95 voor telefonie, daar komen nog wel de bel kosten overheen, maar die vallen heel erg mee, het is voor ons niet voordeliger om gratis te bellen naar vaste nummers. Ik zou op zich wel over willen stappen, maar dan zit je wel een tijdje zonder internet enzo toch?
@claartje, klopt daar moet je wel op letten indd. ik heb geen actieprijs en betaal dus 29,95 vaste prijs. maar ik bespaar ongeveer 110 euro per maand, en dat was toch wel de moeite. Heb direct alles weggehaald bij UPC want die toko kan echt niks goeds doen. Bij Tele2 was er de eerste maand iets mis gegaan met aansluiten, heb gewoon mijn geld retour gekregen. goede service
wij betalen 50 euro pm, daar zit internet in, telefoon, Sport 1 2 3 , Film 1 2 3 4,dus vind dat ook niet duur ... Wij zijn verplicht om UPC te nemen omdat er geen enkele andere provider is die bij ons internet en tv aanbied ... grrrrr
kun je ook geen adsl nemen dan? Wij hebben voor de kabel alleen ziggo, maar kunnen wel uit meerdere adsl aanbieders kiezen
Wij hebben digitenne met eredivisie kanalen (vriendlief ) dus helemaal niks meer via de kabel. alles loopt via adsl
Wij betalen 35 per maand aan internet (snelheid heb ik geen idee van ) +bellen (onbeperkt naar vaste nummers) bij KPN. Bevalt ons erg goed eigelijk. (en ik heb geen zin om over te stappen, beetje lui )