heb het koud!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door natjuh026, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hebben wij weer. Sinds een paar dagen doet onze cv heel raar. we hebben hem al een paar keer gereset maar sinds gisteren werkt dat ook niet meer. Nu zitten we dus sinds gisteren zonder verwarming en warm water. Gister avond een monteur gebeld we zouden terug gebeld worden. Nee hoor om 11 uur nog een keer gebeld. Zouden we vandaag terug gebeld worden. Maar de hele ochtend niet gehoord. toen zelf maar weer gebeld. Rond half 2 werden we eindelijk terug gebeld. Vandaag komt er dus geen monteur. Nou zitten we dus lekker in de kou. Hebben hier al kaarsjes aan maar ja ben ook bijna door die voorraad heen. Heeft iemand nog tips wat ik kan doen zodat het hier een beetje warmer word

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hebben vrienden familie of buren kennissen geen kacheltje die je kan lenen:)

3. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nee en familie woont nu te ver weg. durf echt niet te gaasn rijden met dit weer

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Als je een gas plaat heb kun je stenen bloempotten er omgekeerd opzetten. Deze nemen de hitte van de pitten op en geven die langzaam af.

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Oja, sucses.
    Wat een tijdstip dat dit je moet gebeuren
    Bacher

6. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ja idd. nee wij hebben elektrische kookplaat. baal daar ook erg van. in onze ouwe woning hadden we gas en ja dan was het lekker warm maar nu niet. nog andere tips

7. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje balen man met dit weer:( ik heb helaas geen tips voor je, sterkte!

8. Wij hadden vanmorgen ook storing in onze CV. Was toch een partij koud toen we uit bed stapten. Is normaal al een overgang, maar nu..
    Toen ik beneden kwam zag ik aan de thermostaat dat het niet goed was.. Gelijk naar zolder, en ff de stekker van de cd eruit om te resetten..

Nu doet het weer, maar we hebben wel melding gemaakt bij de storingsdienst, voor het geval dat..

Wel balen dat ze vandaag niet langskomen. Succes!!

9. Ik lees nu pas dat je al sinds gister geen verwarming en geen warm water meer hebt.

Ik zou als ik jou was nog een keer bellen, want dit mag niet, het vriest buiten!! Als jij nu in jou woning schade oploopt, doordat je geen verwarming hebt, kun je de monteur aansprakelijk stellen hoor!!

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb je een oven ??

Anders moet je die ff aan zetten, daar komt ook altijd erg veel warmte van af ..

Sterkte !

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    jeetje dat is balen zeg.Ik heb het vorig jaar ook gehad en da's niet prettig.
    wat een eikels dat ze jullie zo laten zitten zeg.:x

12. Ik vind het niet kunnen hoor. Dat ze jullie zo laten zitten.

Mijn man zei al, ik zou net zolang blijven bellen, tot ze langskomen..

Die monteur zit vast en zeker lekker thuis bij de verwarming..

13. knorretje78

10 nov 2007
    68
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Misschien heb je iets aan onderstaand telefoonnr? ze hebben een 24 uurs storingsdienst. Ook al heb je geen onderhoudscontract dan komen ze toch. Wij hebben ooit hetzelfde gehad op 1e kerstdag. En, ze kwamen keurig binnen een uurtje!

Wij adviseren u dan ook spoedeisende storingen altijd telefonisch te melden (0900 05 50).

Succes!

14. knorretje78

10 nov 2007
    68
    0
    0
  15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    JEmig wat een eikels zeg dat ze niet komen!
    Ze mogen jou niet zo laten zitten in de kou hoor!
    Wij hadden vorig jaar november de ketel kapot en we kregen om de nacht door te komen van die kleine elektrische kacheltjes.

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    2 paar sokken aan, paar laagjes kleding aan en onder een dekentje bivakkeren. Sterkte!!!!!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou vindt het echt belachelijk waar zit je bij

en inderdaat oven aan en kaarsen. maar ja dar kom je ook niet ver mee.

18. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou meiden bedankt voor jullie reacties. vanmorgen zijn ze langs gekomen. manlief had vanmorgen nogmaals op de reset knop gedrukt en toen ging ie aan. Die mannen hadden gekeken en zeiden nee hoor meneer er is niets mis met uw cv alles werkt zoals het hoort. kan even een tijdelijke storing zijn grrrrr. tijdelijk. vanaf zaterdag tot aan vanmorgen noem ik echt niet tijdelijk

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    dat is raar zeg.
    Doet hij het nu nog steeds?
    Wij zaten vorig jaar ook continu in de kou.De een na de andere onderdeel is toen vervangen omdat hij steeds uitviel.
    Hoop dat dit bij jullie niet het geval is...

Deel Deze Pagina