wii fit

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    heb gekeken of ik een onderwerp kon vinden hierover maar niet gevonden vandaar dat ik een nieuwe open.

ben op zoek naar ervaringen met de wii fit....

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier vond ik het 2 maandjes leuk en nu niet meer.

moet wel zeggen heb er onwijze spierpijn van gekregen en vind wel onwijs grappig. Maar net als met alle spellen hier is het voor even leuk :)

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Leuk,..maar zoals met alles op de wii,...na een paar maandjes niet meer. We hebben nu snowboarden en het is wel grappig, maar voor af en toe.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hebben de wii + wii fit een paar maanden in huis gehad maar daarna weer verkocht....
    We deden er te weinig mee!

Nu heb ik een beetje spijt en zou er toch graag weer 1 willen :p

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik vind de wii fit wel leuk en nog steeds ook. Het helpt je lekker bewegen, maar heeft ook grappige oefeningen en spelletjes. Ik vond het wel apart dat zo'n balance board je kan wegen, alleen achteraf hoorde ik dat het wegen niet geheel nauwkeurig is. Dus daar moet je rekening meehouden! Maar voor de rest vind ik hem erg leuk en je hebt nu ook deel 2!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Apart dat je er geen topic over gevonden hebt.
    Er zijn er al tig geweest nml!
    Wij (met name ik) zijn er nog steeds zeer over te spreken.
    Nu nog de tijd er voor vinden ;)
    Mn man is druk met t spel avatar (moet je met t balance board vliegen...erg geinig...vooral omdat je dan moet schieten met de controler...zie maar te mikken!)
    En ik doe vooral fitness met balance board en controler. Oefeningen etc.
    De jongens doen vooral hun xbox spellen erop.. ;)
    OJA en euh...mario cart! Oh wacht das niet met balance board..

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja ik dacht ook dat er al een topic was maar kon het niet vinden onder nintendo, wii, fit.... dus ja...
    maar grappig te horen dat er wisselende reacties over zijn!

Ik twijfel nog echt, vond het gisteren echt super om te doen, maar ben bang dat als de nieuwigheid eraf is je het niet meer doet. Aan de andere kant, is het wel gemakkelijk om op die manier thuis verschillende oefeningen te doen... dus ja, ff nadenke nog!

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij zijn ook erg tevreden over de wii fit! Wij hebben inderdaad ook de wii fit plus! Errug lachen :D

9. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik vond het echt saai worden op den duur, op zo'n ding staan en oefeningen doen, nee dankje dan ren ik wel een rondje buiten ;)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Misschien domme vraag, maar val je daar ook van af? wil over een tijdje weer proberen mn oude figuur terug te krijgen, maar sportschool hou ik absoluut niet van haha:)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb de wii fit al best lang en toen ik er mee begon was ik best fanatiek. Er zitten ook echt wel goeie spieroefeningen bij die best zwaar zijn.
    Ben ook de nodige kilootjes afgevallen toen. Toen heb ik m een tijdje links laten liggen. Geen zin in.
    Maar sinds kort weer lekker fanatiek bezig en het voelt goed.

Deel Deze Pagina