Ik ben nu ook zo rond de 7 kilo kwijt sinds september vorig jaar. Ik "sport" denk ik zo'n 3 a 4x in de week een half uur. Meer als ik niet werk en minder als ik werk (ben kraamverzorgende). Verder drink ik meer water dan prik en sap en snoep minder.
@mrsnuke: Xbox en Sony komen als het goed is volgend jaar ook met een nieuwe gameconsole maar idd, het is een duur apparaat voor zo aan te schaffen als je bijv straks de nieuwe Wii wilt. Xbox kinect is idd stukken fijner dan sporten op de wii De Wii spellen kunnen overigens dadelijk ook in de Wii U, en de Wii remote en balance board kunnen ook gebruikt worden op de Wii U, Xbox 360 spellen kunnen dadelijk niet in de nieuwe Xbox en bij Sony ook niet. Dat vind ik wel een voordeel van Nintendo. Gamecube spellen zijn bijv ook op de Wii te spelen. Heb mijn PlayStation 2 spellen allemaal weggedaan omdat ze niet op de PlayStation 3 gespeeld konden worden @TS: een remote is zo'n afstandsbediening. Je krijgt er al 1 bij de Wii zelf, maar moet er dan 1 los erbij kopen als je samen wil spelen
Release is nog niet bekent.. Misschien 2013.. Maar toch zou ik voor Xbox gaan ook handig als mediaplayer.. Ze hebben nu trouwens een leuke aanbieding bij mediamarkt..