De jongens hebben een Wii gekregen van mijn broer met kerst. Mijn broer heeft hem wel eens gebruikt maar vond het niks. En heeft het voor de jongens onder de boom gelegd. Wie heeft ervaring, tips? wat is leuk voor een kind van 3. gr brenda
Spelletjes van Dora zijn erg leuk om mee te beginnen. Onze kinderen konden dat met 3 jaar (met een beetje oefenen) ook al. Oh ja, en Mario Kart is ook erg leuk en niet zo moeilijk.
idd mario kart met stuurtjes we hebben ook nickelodeon spel met o.a. dora en diego en meer figuren, ook erg leuk! (heb je ook het balance board nodig).
dus stuurtje en balancebord zijn aanraders? en dora spellen.... zouden jullie dat op mp kopen? of is dat niet handig? gr brend@
We hebben Dora toen op MP gekocht, lekker goedkoop en doet het prima! Dus kun je best doen (mits het betrouwbaar overkomt)
Mario kart vind mijn zoon leuk, verder zoek ik ook nog wat leuks voor een kind van 3 jaar zijn er meer tips? ik zag ook iets van studio100 in de mediamarkt iemand daar ervaring mee?