vinden jullie dit echt zo belachelijk en raar ??

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames

ik ben al een aantal dagen ziek , het is nu beter maar nog niet heel goed. ik kan niet veel doen minste dat ik teveel doe of lang sta of stap heb ik krampen . dus ik dacht gisteren ach ik verveel me doe iets nieuws ik brei een sjaal !! lukt aardig schiet aardig op maar men man , schoonbroer en schoonmama vinden dit zoo belachelijk en lachen me dus heel de tijd uit !
    vinden jullie dit ook belachelijk en raar voor een jonge vrouw van 20 ?

ben benieuwd

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee hoor! Je hebt hele hippe sjalen waar je in de winkel flink voor moet neertellen.

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Welnee joh. Lekker doen als jij dat wil! Als je klaar bent mag je ook wel voor mij een sjaal breien? :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

laat ze maar lachen, ik haak. Ik vind het hartstikke leuk.

5. Dana

Dana Niet meer actief

nee waarom zou dat raar zijn, ik ken zat vrouwen die breien. ook van jouw leeftijd ;)

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ehh jouw handen jouw keuze toch.. snap al helemaal niet waarom ze je erom uitlachen. kijk een grapje maken over oma brei ofzo. dat oke . maar echt uitlachen.. zeer onnuttig.

7. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik zal eerlijk bekennen dat ik ook zou lachen, ik vind het ook niet echt bij een 20 jarige passen maar als jij het nou leuk vind, lekker belangrijk wat andere er van vinden, gewoon doen hoor :D

8. Waarom zou dat raar zijn? Ik wou dat ik kon breien!

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.237
    6.102
    113
    Ik wou dat ik het kon.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee hoor ik heb het ook een tijd gedaan... al zou je poppetjes gaan zitten kleien wat heeft een ander daar mee te schaften

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou ik heb ook wel eens een poging gedaan nooit goed gelukt
    Dus juist beter dat je als 20 jarige goed oefent als je later zelf oma bent kan je de mooiste dingen maken . Je kinderen en kleinkinderen zullen je dan dankbaar zijn.

En waarom is breien voor oude mensen ??

12. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja weet je ik heb vroeger op school moeten breien , en ik maakte thuis dan altijd sjaaltjes enzo voor men knuffels en en mama pushte me der dan ook wel in omdat ze het zo leuk vind ;)

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben 21, en kan niet breien. Maar lijkt me eigenlijk best wel leuk! En ik vind het dus ook helemaal niet raar dat je breit! Als je in de winkel kijkt liggen er alleen maar gebreide sjaals ed. Naast dat het me een leuke bezigheid lijkt bespaar je ook nog eens geld!

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Lekker belangrijk,leuk juist toch! Ik schilder en dat zijn echt geen van gogh 's hoor vinden sommige mensen ook erg grappig maar dat interresseert mij geen drol hoor.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.237
    6.102
    113
    Ik leg legpuzzels, vinden ook een heleboel mensen erg lachwekkend. Pff, IK vind het leuk, nou en?

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben aan het haken geslagen.. ben 24.. krijg ook opmerkingen naar mijn hooft hoor... zal je een rollator voor je verjaardag geven.

het is weer helemaal hip aan het worden dus lekker laten zeiken :p

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat wil ik nog niet zeggen dat het geld bespaard ;) een knappe bol wol kost ook een vermogen..
    maar het is wel leuk om dan te zeggen als mensen vragen waar je hem vandaan hebt dat je hem zelf hebt gemaakt :D

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    nee hoor, helemaal niet belachelijk, hartstikke leuk om lekker bezig te zijn en iets moois te maken toch?!
    Beetje raar dat ze je uitlachen, wij lachen de mannen toch ook niet uit als ze gaan voetballen (terwijl dat eigenlijk ook belachelijk is hoeveel heisa daar altijd over wordt gemaakt...alsof het belangrijk is ofzo... ;))

Ik vind trouwens schilderen op nummer erg leuk. Misschien dat sommige denken ooh wat kinderachtig, maar je hebt ook volwassen platen die echt niet heel gemakkelijk zijn. Ik vind het leuk om lekker bezig te zijn en een rustmomentje voor mezelf te hebben. Ieder zn ding toch?
    Breien lijkt mij trouwens ook wel wat :)

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Niets om voor te schamen hoor meid !
    ik ben 21 en ik vind het ook hartstikken leuk, haha alleen me moeder moet het altijd opzetten want ik vergeet altijd hoe dat gaat xD
    vroeger vingerpunikte altijd ook, kreeg handarbeid op school en vond het altijd erg leuk!

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat een ONZIN! Ik ben ietsje ouder dan jij, ok (34) en ik haak. En brei en BORDUUR zelfs. Niks van aantrekken hoor, als jij dat nou leuk vindt. Brei ze!

Deel Deze Pagina