hoi dames ik ben al een aantal dagen ziek , het is nu beter maar nog niet heel goed. ik kan niet veel doen minste dat ik teveel doe of lang sta of stap heb ik krampen . dus ik dacht gisteren ach ik verveel me doe iets nieuws ik brei een sjaal !! lukt aardig schiet aardig op maar men man , schoonbroer en schoonmama vinden dit zoo belachelijk en lachen me dus heel de tijd uit ! vinden jullie dit ook belachelijk en raar voor een jonge vrouw van 20 ? ben benieuwd
ehh jouw handen jouw keuze toch.. snap al helemaal niet waarom ze je erom uitlachen. kijk een grapje maken over oma brei ofzo. dat oke . maar echt uitlachen.. zeer onnuttig.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik ook zou lachen, ik vind het ook niet echt bij een 20 jarige passen maar als jij het nou leuk vind, lekker belangrijk wat andere er van vinden, gewoon doen hoor
nee hoor ik heb het ook een tijd gedaan... al zou je poppetjes gaan zitten kleien wat heeft een ander daar mee te schaften
nou ik heb ook wel eens een poging gedaan nooit goed gelukt Dus juist beter dat je als 20 jarige goed oefent als je later zelf oma bent kan je de mooiste dingen maken . Je kinderen en kleinkinderen zullen je dan dankbaar zijn. En waarom is breien voor oude mensen ??
ja weet je ik heb vroeger op school moeten breien , en ik maakte thuis dan altijd sjaaltjes enzo voor men knuffels en en mama pushte me der dan ook wel in omdat ze het zo leuk vind
Ik ben 21, en kan niet breien. Maar lijkt me eigenlijk best wel leuk! En ik vind het dus ook helemaal niet raar dat je breit! Als je in de winkel kijkt liggen er alleen maar gebreide sjaals ed. Naast dat het me een leuke bezigheid lijkt bespaar je ook nog eens geld!
Lekker belangrijk,leuk juist toch! Ik schilder en dat zijn echt geen van gogh 's hoor vinden sommige mensen ook erg grappig maar dat interresseert mij geen drol hoor.
ik ben aan het haken geslagen.. ben 24.. krijg ook opmerkingen naar mijn hooft hoor... zal je een rollator voor je verjaardag geven. het is weer helemaal hip aan het worden dus lekker laten zeiken
dat wil ik nog niet zeggen dat het geld bespaard een knappe bol wol kost ook een vermogen.. maar het is wel leuk om dan te zeggen als mensen vragen waar je hem vandaan hebt dat je hem zelf hebt gemaakt
nee hoor, helemaal niet belachelijk, hartstikke leuk om lekker bezig te zijn en iets moois te maken toch?! Beetje raar dat ze je uitlachen, wij lachen de mannen toch ook niet uit als ze gaan voetballen (terwijl dat eigenlijk ook belachelijk is hoeveel heisa daar altijd over wordt gemaakt...alsof het belangrijk is ofzo... ) Ik vind trouwens schilderen op nummer erg leuk. Misschien dat sommige denken ooh wat kinderachtig, maar je hebt ook volwassen platen die echt niet heel gemakkelijk zijn. Ik vind het leuk om lekker bezig te zijn en een rustmomentje voor mezelf te hebben. Ieder zn ding toch? Breien lijkt mij trouwens ook wel wat
Niets om voor te schamen hoor meid ! ik ben 21 en ik vind het ook hartstikken leuk, haha alleen me moeder moet het altijd opzetten want ik vergeet altijd hoe dat gaat xD vroeger vingerpunikte altijd ook, kreeg handarbeid op school en vond het altijd erg leuk!
Wat een ONZIN! Ik ben ietsje ouder dan jij, ok (34) en ik haak. En brei en BORDUUR zelfs. Niks van aantrekken hoor, als jij dat nou leuk vindt. Brei ze!