oh ok dat is goedkoper idd! haha na we zijn er nog niet uit maar we denken er even overna en gaan eens naar de winkel om te kijken wat ze zoal hebben! bedankt voor de duidelijke info iig!
nog even een vraagje! moet ik er een kabel bij kopen? want die zag ik ergens staan? en een geheugenkaart? wat kost die en welke moet ik dan hebben of kan het ook zonder?
wij hebben ook een wii, met stuur en de wii fit, super leuk om te doen. Wij kunnen ook het internet op, dat kun je kopen via het winkelkanaal van de wii, ook heb ik pacman gedowload en mario bross 1 en 2 ook hebben we mario kart. Het is gewoon super.
Hoe en waar kan je dat laten doen, als ik vragen mag? Het is toch eigenlijk iets illegaals, dat ombouwen? Zomaar nieuwsgierig; we hebben (nog) geen Wii..
zie hierboven, via marktplaats in Roosendaal. Ja natuurlijk mag het niet, maar dat is dan heel jammer, zolang die spellen niet te betalen zijn moet je toch wat.
wij hebben wel een oplader erbij, wij vinden dit wel handig. Verder te veel onzin spelletjes, en maar een paar echt leuke.
hoezo zijn spellen niet te betalen? dan moet je er gewoon niet teveel kopen of helemaal geen wii, en ze blijven zo duur omdat er mensen zijn die alles maar kopieren etc.
Ik zou zeggen, kopen die WII! Wij vinden hem helemaal te gek. We hebben ook de fit met het balance board. (toppertje!) Ik ben ook niet van het ombouwen, koop graag alles origineel! Mario 8 party is ook leuk. Op internet via het winkelkanaal kun je de oude retro spellen kopen, zo geinig! (mario 1 en 2 etc.)
boeien het gaat erom dat er meer mogelijkheden zijn met de wii zoals met zoveel dingen! hoe je die spellen via het winkelkanaal koopt moeten jullie me maar eens uitleggen als ik em heb haha! kan dat altijd trouwens?
je krijgt per spel een kraskaart, daarmee krijg je punten en daarmee kun je die spellen kopen op het winkelkanaal. als je de wii aanschaft krijg je ook zo'n puntenkaart.
Omdat het je reinste diefstal is. Ombouwen mag natuurlijk, moet je helemaal zelf weten. Maar als je gedownloade spellen gaat spelen is het domweg diefstal. Degene die wel legaal hun spellen kopen zijn daardoor gewoon duurder, want die draaien uiteindelijk voor kosten van nieuwe spellen op. Als je iets echt leuk vind, dan moet je het gewoon kopen, daarmee maak je het mogelijk dat er weer nieuwe spellen ontwikkeld worden. Ik hoop echt dat Nintendo binnenkort die rechtzaak gaat winnen en ombouwen in Nederland gewoon strafbaar wordt.
Echt gewoon kopen hoor, wij hebben hem net een weekje terug gekocht, en zijn er helemaal gek van. Vooral mariokart online, geweldig. Maar met dat ombouwen, ik zal dat liever niet doen, je garantie is er dan per direct af. Toch zonde, alleen de console met een AB en nunchchuck betaal je al 250 euro voor. Ga dan de spelletjes om mijn part huren ofzo, dan kun je meerdere spelletjes proberen en kopen wat je leuk vind, je speelt toch de spelletjes vaker die je leuk vind. En anders koop ze 2e hands op MP of speurders enz...