we gaan het weekend eens kijken en ik wacht nu netjes mijn reclame blaadjes af (die weer eens niet optijd zijn )
Nou toen wij hem kochten, bij de Saturn, 245 eu voor console en 1 ab met nunchuck en sportspack. Daarna nog 2 games een extra AB en extra stuur voor mariokart, waren we in totaal 400 eur kwijt. Ze hadden hem hier op vooraad, want toen wij eerder naar die dingen keken waren ze steeds uitvekocht. Keek ik op otto.nl en wehkamp.nl stonden meerdere aanbiedingen... Alleen dan heb je wel kans een paar dagen tot weekjes dat je hem krijgt...
Saturn = 245 euro Dimension Plus = 249 euro Nedgame = 245 euro Wehkamp = 239 euro + verzendkosten Neckermann = 250 euro + verzendkosten Bart Smit = 250 euro
Toen de Wii net uit was waren er geen tweedehands spellen, dus we waren best duur uit toen. Nu kun je bij heel veel winkels zoals DimPlus, Freerecordshop en NedGame gewoon 2e hands Wii-spellen kopen. Ook via MP zijn er heel er veel spellen in de aanbieding, al ben je daar voor Mario-spellen vaak net zo duur uit als in de winkel. Bij 2e hands spellen heb je vaak geen punten meer, maar ik heb wel spellen via MP gekocht die nog compleet met Starpionts kwamen.
Ik wist niet eens dat ze bij free record shop 2e hands spelletjes hadden. Toch eens een keertje kijken.
heej ladies na ik sta inmiddels kei voor paal voor de raam te wii-en hahaha wat een ding zeg! ben helemaal blij! als er morgen een topic over spierpijn staat dan is waarschijnlijk van mij hahah gr
haha wij hadden hem 1 dag in huis voor we op vakantie gingen heb het geweten in het vliegtuig en daar krampen en pijn van het tenisssen toen niet normaal en inderdaad door de wi fiitt heb ik gewoon ruim een week niet kunnen lopen was iets te fanatiek met steps en toen dacht ik leuk een kwartier te gaan joggen nou NOOIT meer haha dikke enkel eraan overgehouden toen
hahah jullie moeten ook wel eerst netjes de veiligheid en gezondheids voorschriften lezen he...foei foei gister een sprier verrekt met boksen en nu dus sprierpijn hihi! maar een geweldig ding!
De eerste 2 dagen ging nog, maar de derde dag hier, oef, hou op, ik wist niet dat ik zoveel spieren had joh, haha. Wij stonden de eerste dagen nonstop van 9 uur 's ochtends tot laat in de avond te spelen. ( we hebben vakantie, dus hebben niets te doen,)
als jullie mario kart wii hebben en online kunnen moeten jullie ooik even bij dat topic gaan kijken we kunnen altijd nieuwe racers gebruiken
Wii kopen, hartstikke leuk man, wij hebben er ook 1 en we zijn er nog steeds verslaafd aan! We hebben wel veel spellen omdat we hem omgebouwd hebben, maargoed we hebben de grootste lol ermee! De Wii Fit is ook echt een aanrader!