Hallo Ik ga een aantal fotos branden op een cd, ik wil hier bij een muziekje op de achtergrond. Als ik cd ga afspelen in mijn dvd speler dan zie ik dus alleen fotos zonder liedjes of iets. Dit vind ik zo saai. Wie o wie weet hoe je ook liedje op de achtergrond kan branden? Hoop dat ik het zo goed mogelijk heb uitgelegd. Groetjes Mamavyas
Ik doe het hier met Pinnacle studio 9. Heel handig programma. Je kan overgangen tussen de foto's zetten zodat ze vloeiend overlopen in elkaar. Ook kan je er zelf tekst ervoor, erbij of erachter zetten en muziek eronder. De muziek maak ik dan eerst in Adobe audition.
Bedankt voor jullie tips. Ik heb fotos en muziek voor elkaar weten te krijgen via moviemaker, maar nu weet ik niet hoe ik het moet branden. Wie kan mij daarbij helpen!
Gebruik je dvd of cd. Ik denk dat het ligt aan de cd. Ikgebruik nl cdr en volgens mij moet je dvd gebruiken als je achtergrond muziek wil. Klopt dit?
Oja, je moet wel in het schermpje dat je krijgt van nieuwe complicatie super video cd gebruiken of video cd. Weet niet of je dat al doet?
Heb je je foto's en muziek samen gevoegd in dat programma? Dan moet je dat ergens opslaan op je harde schijf onder een naam en dat dan zoeken aan de rechterkant in dat schermpje (heet overzicht bestanden). Daar staan alle schijven en zo op en dat kan je dan weer openen. Dat selecteren en slepen naar het vakje waar je wilt branden (iso1 heet dat). Dan op het knopje cd schrijven klikken en dan krijg je een schermpje waarmee je kan branden. Hopelijk is het zo duidelijk. Zo niet vraag me dan nog maar. Ik doet het altijd in Pinnacle studio 9 dat muziek en foto's eronder zetten.