Beste mensen, Wat doe ik verkeerd??? Ik heb een zak frietjes gekocht en deze heb ik in de oven gedaan zoals beschreven op de zak. Maar ze zijn altijd zacht, geen knapperig korstje, helemaal niets. Slappe frietjes dus. Hoe komt dit?? O ja ik heb een combimagnetron met oven, grill en dat soort opties.
Hey hey, ik had dat probleem ook altijd maar met de nieuwe friet van de aviko gaat het een stuk beter. Ik laat ze er wel iets langer inzitten maar niet heel veel langer. Bakpapier eronder leggen scheeld ook een hele hoop. Liefs Deb
Bakpapier heb ik geprobeerd, geen succes. een roostertje ook geen succes.... friet van aviko dus even proberen.... Hadden we net zo'n zin in frietjes pfff alles in de prullebak gegooit
Op mijn oven zit een grillstand. Ik zet de oven daarop en dan worden ze lekker knapperig. Maakt niet uit welk merk ik koop.
Volgens mij moet je dan je oven ietsje harder zetten. zelfde principe als bij frituren. dat is ook niet lekker als je het met een zachte temperatuur doet.
Ik had ze ook altijd zacht, maar idd die nieuwe van de aviko, Crunch ofzo worden super lekker. Aanrader dus!