is jullie huisdier opeens ook zo lief?

Discussie in 'De lounge' gestart door bliek, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey, die van mij is dus echt alleen maar achet me aan aan het sjouwen en me aan het aflikken en heel erg blij! echt zo lief, ga dr bijna wat van denken.... heel hard hopen maar... (nu ligt ze weer achter me, dicht tegen me aan) :D
     
  2. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    :) Jij hebt alle symptomen he... Ik hoop voor je dat het raak is!
     
  3. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik heb dat ook hoor, beide katten en de hond...
     
  4. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn huisdier is op het moment alles behalve lief... het krengetje probeerd steeds weg te lopen :evil: (is haar vanmorgen ook al gelukt. Vriendlief en ik stonden vanmorgen om 05.45 uur al op straat achter die k*tkat aan te vangen!)
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik ben nu al 7 weken elke dag thuis..... die katten van mij kunnen niet verwender en aanhankelijker worden :)

    .... ze weten niet wat ze boven het hoofd hangt.... ow... aandacht delen... ze worden gek!

    :) :) :) 8)
     
  6. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn hele zwangerschap lang heb ik totaal niks gemerkt van aanhankelijkheid, maar nu :( , ze willen constant bij me liggen en zelfs de angstigste kat komt nu bovenop me liggen als ik wil gaan slapen. Very annoying! Maar ook wel weer superlief. Het is alleen best moeilijk om 4 katten tegelijkertijd te kroelen en Anouk te verzorgen ;) .
    Maar ze krijgen allemaal aandacht zowel van mijn vriend als van mij.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  7. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Die van mij is sinds een paar dagen ook niet van me af te slaan, volgens mij voelt ze dat er wat aan zit te komen....
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    wat kunnen ze toch lief zijn he?! (die van mij is altijd wel lief hoor, tenzij ze een haas ziet) dan is ze dr als een haas vandoor, nu ligt ze ook weer met de kop op mn schoot.... zucht..... :D
     
  9. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Wij hebben een valkparkiet, die is nu niet bij me weg te slaan gewoon, wil de hele dag met mij kroelen ( normaal zit hij de hele tijd bij mijn man en moet niks van mij hebben )
    Het is wel heel schattig hoor, komt ook iedere keer een kusje halen !

    Gr. Chantal
     
  10. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ze zijn vooral dol op het "kussen" op mn buik...
     
  11. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Mijn hond is onvoorstelbaar irritant sinds ik zwanger ben, ze luistert absoluut niet meer en schenkt enkel aandacht aan mijn man. De katten lijken wel aanhankelijker te zijn...
     
  12. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik moet zeggen dat Jessy onze hond echt of heel blij of heel irritant is inderdaad. als ik ook xe bank lig is ze heel lief maar buiten zitten haar oren in de wind hoor
     
  13. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Die van ons is meestal super lief! In huis zit ze het liefst op schoot of naast je op de bank (ze is niet echt van de categorie schoothond.

    Alleen met de harde wind vandaag dan is ze nogal bang. Zit ze het liefst in het hoekje van de WC....de arme schat!
     
  14. sunnycloud

    sunnycloud Fanatiek lid

    28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mijn hond is altijd lief en wil altijd in me kruipen.... hij is alleen zo zwaar (het is een engelse bulldog)
     
  15. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb 2 honden een Jack Russell en een Rottweiler, en die lopen de ganse dag achter mijn kont aan momenteel, tot vervelens toe. Echter is de Jack buiten een kreng geworden, blaffen naar alles en iedereen, en heeft zelfs al gevochten met andere honden, dingen die ze normaal gesproken nooit doet. Ik denk dat ze mij wil beschermen, tegen alles en iedereen, waar zij nu gevaar in ziet ofzo, een andere verklaring heb ik er niet voor.
    Onze poes is ook erg aanhankelijk, komt 's nachts bovenop me kussen liggen enzo, en vandeweek werd ik al een keer wakker, en lag ze onder mijn hoofd te slapen :confused:
    De honden liggen het liefst de hele dag boven op me schoot, alhoewel een rottweiler nou niet bepaald een formaatje schoothond is :(
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Van mijn twee woefenkinderen heeft 1 echt een bloedhekel aan mij volgens mij....
    Wil ik links, zij MOET rechts.
    Kortom...heel tegendraads...zucht
    Die andere is wel lief...iets aanhankelijker zelfs maar zij moet ook loops worden dus dat kan het ook zijn (is nog maar 1 jr.).
    Elmo
     
  17. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze oudste kater (hebben 3 katten; 2 katers 1 poes) lijkt aanhankelijker. Was altijd al een vrijdoos, maar nu nog meer heb ik de indruk. En idd lekker tegen mn buik aan liggen enzo.

    Onze poes is een ander verhaal. Ik weet neit of het samenhangt met mijn zwangerschap, maar zij heeft de laatste tijd nogal eens de neiging om te wildplassen terwijl de kattebak net verschoont is vaak. Zou ze iets aanvoelen? kan dat?
     
  18. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    denk het wel, weet het niet, maar t zou me neit verbazen :D
     

Deel Deze Pagina