Mijn dochter ziet steeds de reklame van die roze pinguin op tv. Nu wil ze hem hebben voor de sinterklaas, maar ik heb geen flauw idee, waar je die kan kopen. Weet iemand waar je die wel kan kopen?
Dat je hem niet in de folder kan vinden klopt. Ondertussen is er namelijk al een nieuwe folder gekomen. Online bij kruidvat staat hij wel, maar idd euro 50. Zie onderstaande link: Penbo interactieve pinguïn (Penbo, interactieve pinguïn)
Penbo interactieve pinguïn (Penbo, interactieve pinguïn) Hierbij de link. Hij is nu "afgeprijsd" naar 50 euro
Wilde net de link posten, maar zie dat dat al is gebeurd. Hij is afgeprijsd van 79,99 naar 50 (weet nu al wel dat dat mijn wtf momentje van de dag is ) Wat belachelijk veel geld zeg.
idd erg veel geld. ik had hem in een vitrine gezien van de kruidvat. erg schattig, maar of hij 50 euro waard is?
Hihi, filmpje net even gekeken, kende het beestje helemaal niet! Wel grappig, is een soort Furby ofzo? Maar 50 euro?? Beeeeetje duur!! Voor dat geld ontvoer ik een echte uit Blijdorp .