zou het dan nu toch misgaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by hen jel, Mar 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hen jel

hen jel Actief lid

Feb 26, 2009
    153
    0
    0
    Hallo,

Ik heb al eerder verteld dat ik al bijna anderhalve week last heb van bruine afscheiding en nu vanmorgen was het ineens helder rood bloed om een uur of half 6 was dat. maar zo vreemd want was maar even en nu is het niet weer geweest en nu is het dus weer bruin.
    heb de vk ook gebeld die zei ook afwachten maar vond het wel vreemd dat het niet doorzet als het mis is zet het wel door meestal als het 1 keer begint. maar ja gelukkig maar dat het niet meer helder rood bloed is.
    he kan iemand mij misschien een beetje geruststellen?

groetjes

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou willen dat ik iets wist om he te geruststellen, maar heb hier heen ervaring mee.
    Luister maar naar de vk, en hopelijk is het toch niets.
    knuf

3. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Ik ga heel erg duimen voor je dat het gewoon goed zit, maar moet je helaas wel zeggen dat toen ik een miskraam had ik ook een ontzettend lange voorloop had van bruin en bloedverlies voordat het echt doorbrak.
    Zou je niet een echo mogen om te kijken wat er te zien is? Met 6 weken zou je volgens mij wel al meer duidelijkheid kunnen krijgen!
    Ik hoop nogmaals dat het een lange inesteling is ofzo!
    Heb je ongesteldheidsgevoel of krampen en onderrugpijn?

4. hen jel

hen jel Actief lid

Feb 26, 2009
    153
    0
    0
    Hallo,

nee het vreemde is heb verder helemaal nergens last van ja wel een beetje kramp maar dat heb ik al langer dus dat is volgens mij een beetje bandenpijn want dat is meer een beetje trekkerig gevoel en moet woensdag naar de vk dus even afwachten dan. en heb ook nog steeds pijnlijke borsten. dus wel weer een goed teken toch?

hou jullie op de hoogte.

groetjes

5. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    jeetje wat een onzekerheid meid! Ik hoop echt dat het allemaal gewoon goed zit! Kan het helderrode van vanochtend niet 'gewoon' van je baarmoedermond kunnen komen? Ik had dat ook wel eens na het sporten ofzo, omdat ie beter doorbloed is, krijg je sneller een soort 'bloedneus' daar. Maar dat verklaart het bruinverlies van de afgelopen dagen natuurlijk niet.
    Meid, hoe dan ook, ik duim voor je!

Share This Page