maar even eerlijk... wat is er negatief aan 'waarom moet een 3 jarige op een WII?"... Dat is toch gewoon een vraag.. JIJ interpreteert het als negatief.. JIJ voelt je aangesproken. Maar.. jij hebt er toch geen probleem mee.. nou dan geef je OF geen antwoord op die specifieke vraag OF je zegt 'omdat hij het leuk vindt'...
hier van de week grover in sesamstraat gekocht, ze was er gelijk mee weg geef net de andere suggesties aan vriend door en hij moet lachen we zullen eens kijken wat ze nog kan?? op de tablet zit ze ook regelmatig, ze weet zelf al heel goed hoe dat werkt, ze kan er ook al zelf spelletjes op zetten.... (gelukkig kan ze er geen kopen) en als ze op de wii spelen bewegen ze toch ook?? meer dan op de tablet haha. voor de kinect is er een spel dat ze met sesamstraat monster moeten nadoen, dat is in het engels (dus lastig) en ze vind het alleen leuk als papa meedoet.... maar papa staat niet graag voor het raam een monster na te doen haha.
ik kan nog wel wat dingen bedenken hoor... Kamer opruimen, de was... En ja.. Wij hebben op de DS veeeeel meer spellen voor dochterlief dan op de Wii. Mariokart Diverse spellen van Dora (ja het is verschrikkelijk.. Maar die ds kan ook mee naar boven hè) "mum i did it!" (diverse varianten...) met verschillende spelletjes in 1 spel. Ze speelt ook graag een of ander Japans spelletje... IK snap er geen fluit van maar er gebeurd vanalles en dochterlief vindt het erg leuk. Er is een spel van K3.... (GEEN geld aan uitgeven!) Oh en de diverse huisdieren-verzorgingsspelletjes natuurlijk. En als je kind beetjemhandig is met de Ds zijn die Lego spellen ook ERG LEUK (op de Wii vond ik de besturing wat lastig overigens) En het handigst is natuurlijk als je zo'n kaartje hebt waar je gedownload spellen op kunt zetten
Oja vaatwasser uitruimen, ramen lappen.. Kannie wachten nie Misschien krijgt klein meisje wel een (mijn). Ds voor haar verjaardag. Heb alleen nog geen spelletjes, wil eigenlijk eerst eens iets lenen.
Mja ik heb nog een oude ds met zo'n kaartje dat je zelf spellen kunt downloaden... Is toch wel erg handig vind ik Zeker met die kleuterspellen want vind het erg lastig inschatten wat nou wel en niet leuk is voor die ukken. Van mezelf weet ik dat wel een beetje inmiddels
Er is ook een bob de bouwer spel. Mijn dochter is gek van 'doradance' geen idee hoe het in het echt heet. Leuke liedjes ( en mams doet graag mee)