Ik ben me erg gaan vervelen met de jongenskleding in H&M, Zara, etc. Altijd grijs/blauw/zwart en een beetje dezelfde stijl. Pas had ik iets in de aanbieding gekocht van Scotch en Soda, erg leuk, kleurig, origineel, maar wel erg duur (een trui kost MINIMAAl 60 euro) Next.nl hebben ze ook leuke jongenskleding die niet ieder jochie in de klas aan heeft, alleen is de kwaliteit weer niet zo super (H&M prijzen), ik zoek iets ertussenin, er gaan namelijk nog 2 jongens daarna in die kleren, of meer..... Dus, graag tips waar ik leuke originele en vooral kleurige jongenskleding kan kopen! Noem maar wat merken, ook de Scotch en Soda prijsklasse (ik kan altijd op Marktplaats eens kijken) Bedankt!
Chaos and order, moodstreet, kiddo. In de wat goedkopere klasse, name it. En ook c en a heeft soms wel leuke dingen ertussen.
Duns sweden, smafolk, maxomorra, 4 funky flavours. Die laatste heeft tegenwoordig een outlet-winkel in de Rosada. Ik weet niet of je daar weleens in de buurt komt, maar dan is het echt de moeite waard even te gaan neuzen 😉
Maxomorra is kleurig, maar ik vind het door de printjes een beetje pyjama achtig uitzien (tenminste, het aanbod voor maat 98 - net nog ff gecheckt). Ik ben trouwens wel tevreden over de kwaliteit van Next - nog nooit problemen mee gehad zelfs. Moodstreet en (Dress like) Flo hebben ook nog wel eens wat kleurigere dingen ertussen. edit: en Stones and Bones