ik heb gehoord dat ze bij centerparcs oppas hebben.. heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaat dan dan precies?
nee ik zou het ook eng vinden, dan zou ik nog eerder een weekendje met zijn 2en weggaan en kind of kinderen bij opa en oma of bekenden laten logeren ze hebben het inderdaad wel bij centerparks, ik weet niet of het voor alle parken geld.
Ben toevallig afgelopen week naar cp in erperheide geweest en dit gelezen: ze hebben een lijst met oppassen je besteld het via de balie van het park kost tot 24.00 uur 4.50 per uur en daarna 5.50 per uur. CP is zelf niet aansprakelijk voor wat er evt gebeurd. maar zelf zou ik het niet doen hoor, is toch iemand die je niet ken en stel voor ze worden wakker en zien een vreemd gezicht dna is het ook niet leuk voor ze.... je kan het toch ook gezellig maken in het huisje als de kleine op bed ligt? hebben wij wel gedaan hadden van de verlichting ene paar bolletjes los gedraaid kaarsjes aan, dvd speler van thuis meegenomen + films en lekker gezeten hoor... suc6 met kiezen
ik dacht dat ze een soort kinderopvang hadden daar voor een uurtje.. maar we blijven wel lekker met zijn 3tjes want ik wil inderdaad ook niet dat er een vreemde bij brandon zit! moet er niet aan denken!