Manlief heeft vandaag de ps4 gekocht, hij is hélemaal into destiny, vind het mooie graphics ook, maar ik ben zelf niet zo van de shooters. Verder hebben we de ps3, wi, wi u, ds, 3ds, 3ds xl en nog een oude psp. Xbox 360 is stuk, maar die had manlief eigenlijk alleen voor halo. We zijn allebei echte gamers, en sparen er dan ook voor hihi. Ik speel ook graag layton, animal crossing, donkey kong en manlief call of duty.
Was vergeten dat vriend ook nog n PS Vita heeft en n oude DS. 360 doen wij ook echt niks mee. Ooit gehad geloof ik. PS4 willen wij ook nog graag maar is zo duur hahaha. Ik ben geen gamer maar vind af en toe n spelletje wel leuk.
Allebei! En ze zijn beide de moeite waard om te kopen 😄 Mario 3D world was even wennen eerste keer spelen maar daarna ook weer super leuk!
Ja wij hebben mario 3d world voor de wii u, thijmen heeft ook een 3d mario game voor de 3ds maar die is toch anders. Ik vind ze wel leuk! We hebben 3d world ook al helemaal uitgespeeld. Superluigi kregen we bij de wii u samen met super mario bros. Super luigi is eigenlijk hetzelfde als super mario, maar dan op tijd. Ik zou het niet los kopen. Mario kart en mario party vind ik ook erg leuk! Heb mario kart 8, erg leuk!! Volgend jaar komen er weer nieuwe mario spellen uit: oa mario party 10 en een mario maker waarmee je eigen levels kunt maken! Oh en een toad adventure hihi
Momenteel is skylanders trouwens even favoriet haha, Thijmen kreeg trapteam voor zijn verjaardag. Kirby vindt hij ook erg leuk
O wacht ja dat heb ik ook! Op tijd, dat zat er al op toen ik hem kreeg! Dan heb ik ook superluigi. En dan zou ik het nooit los kopen!
Wij hebben overigens de wii, wii U, Xbox 360, Nintendo 3ds Waarvan de Xbox echt nooit wordt gebruikt.
De batterijen eruit halen is wel een slim idee! Is zo'n laadstation ook te koop voor de gewone Wii? Wij hebben geen Wii u. We spelen te weinig om steeds de nieuwe spelcomputers te kopen. Hiervoor hadden wij de Nintendo Gamecube ook erg leuk! Ik vind de spellen van Mario toch altijd het leukst! Maar Donkeykong is ook wel geinig.
Ja je hebt van big ben een laadstation voor de wi controlers, is echt ideaal! Alleen ze laden op als de wi aanstaat, maar je kan ze om en om laden. Gaat best snel en scheelt batterijen! Manlief is heel blij met z'n ps4! En hij verheugd zich al heel lang op morgen, hij heeft een expansion pack van destiny gekocht en dat gaat morgen in. Hij is echt verslaafd hahaha!