Wii U, Playstation of Xbox?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by poema, Nov 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hier een xbox 360 met kinect voor de beweegspellen en de PS4 voor de andere spellen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Hier een omgebouwde xbox 360 en een omgebouwde wii. (Vorige versie van de wii dus). Voor de xbox hebben we wel een aantal kinderspellen, stuk of 10 maar ik vind de wii leuker en geschikter voor kinderen. Makkelijker te besturen en een veel groter aanbod van kinderspellen. Hier inmiddels zo'n 35 kinderspellen. Vooral de dora, sport, mario, kirby en disney (prinsessen) spellen zijn een grote hit.
    En waarom niet kijken voor een gewone wii? Die koop je al voor 40 euro en je word op marktplaats dood gegooid met spellen.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Brengen amper wat uit ? Mijn vriend koopt bijna maandelijks een spel voor de Wii U. (Mijn vriend houdt van japanss rpg's dus de wii u is het helemaal voor hem en de ps4 is gekocht voor 1 spel wat nog op de ps3 uit zou komen ooit, maar nu dus ooit op de ps4 verschijnt.)

Ze brengen niet uit wat jij leuk vindt misschien 😊.

Voor kinderen zou ik echt voor de wii u gaan..
    Yoshi, mario, skylanders, disney infenity, kirby, lego, sport spellen, en weet ik t wat.

En hebben kinderen het grafische van ps4 of xbox one echt nodig ? Die kleuren zijn 10x beter en dat je het op je gamepad kan spelen zonder de tv aan te hebben is ook nog eens fijn 😊

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Of dit :) en al die gezins spellen die je op de wii kan doen is ook leuk.

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Het is toch weer de Wii U geworden! En het is weer een groot succes! Dank voor het meedenken en de aanbevelingen.

Share This Page