Ik heb vandaag nogal een pechdag geloof ik Eerst sluit ik m'n dochtertje op in m'n auto... Met de sleutel er nog in. Politie erbij, toch maar een ruitje ingetikt (ik wilde haar niet nog een half uur laten zitten voordat de sleutel er zou zijn), een half uur te laat op m'n afspraak maar dat was gelukkig geen probleem. Vervolgens kom ik terug bij mijn auto... heb ik een boete omdat ik in de consternatie vergeten ben een parkeerkaartje te kopen :x Heeft het zin om bezwaar te maken? Heb ik een kans dat hij kwijtgescholden wordt?
Ja, ik zit zo ongeveer ook met het zelfde, maar ik probeer het alsnog. Op mijn werk mogen we op bepaalde plekken geen autos neer zetten, en de plekken waar wél autos mogen staan is 's morgens altijd direct vol, maar aangezien ik last heb van bekken instabiliteit, zette ik mijn auto dus op een plek waar het eigenlijk niet mocht., zodat ik niet zo ver hoefte te lopen. Ook een boete.... 70 euries! Nu wil ik toch proberen bezwaar in te dienen, met daarbij een zs-verklaring van gyn en een begeleidende brief van mijn werkgever. Gelukkig heb ik na deze boete wel een tijdelijke parkeer plaats in de garage gekregen bij mijn werk, dus dat scheelt wel.... maar toch!
Het is 10 jaar mijn beroep geweest om bezwaren in te dienen tegen bekeuringen Maar helaas, ik denk niet dat je een kans maakt... Ook in het geval van de bi niet, omdat je ook geen invalidekaart hebt. Mt invalidekaart geef ik het ook weinig kans, maar dan kan je het nog proberen. Maar ik raad mensen altijd aan het wel te doen! Soms zit er eentje bij die niet volgens het boekje werkt of toevallig net zelf in zo'n situatie heeft gezeten, en dan kan je wel eens mazzel hebben.