Ik ben benieuwd wie er net zoals mij rare combinaties eet Bijvoorbeeld: Brood met kaas en pindakaas. sauzijzenbroodje met mosterd.. brood met kaas en jam.. Ben benieuwd wie er nog meer van die "rare" combi's heeft
- eerste en derde vind ik ook heerlijk! - de tweede vind ik helemaal niet raar klinken hoor, ik eet alles met mosterd want mayo vind ik niet zo lekker; En verder: * brood met chocoladepasta en kaas; * brood met smeerkaas en hagelslag;
boterham met kaas en jam .. tosti met sambal en kaas pannekoek met nutella en slagroom boterham kruidenkaas en jam ..
Haha,ik zie echt dingen voorbij komen waarvan ik compleet over mn nek zou gaan.. Wat is het toch goed dat 'smaken verschillen'. Ik eet volgens mij geen rare comibinaties,altijd maar 1 ding tegelijk op brood.. (Behalve kaas en mosterd maar dat is normaal toch?)
als ik ouderwetse groentesoep heb gemaakt (soepgroente, soepvlees, gehaktballetjes en vermicelli) lepel ik soms eerst alle bouillon eruit en hak dan in de nog halfwarme 'soepvulling' een paar ijskoude augurkjes fijn en gooi er een dot mayo bij. Effe roeren en je hebt een soort lauwe (rundvlees-prei)salade. Vriendlief kijkt het altijd hoofdschuddend aan, maar ik vind het heerlijk.
EINDELIJK iemand die snapt dat een boterham met smeerkaas en hagelslag super lekker is! Ik eet het al jaren en elke keer krijg ik commentaar dat ze dat zo raar vinden... Veel combi's die ik hier voorbij zie komen vind ik niet echt raar eigenlijk...(of ben ik gewoon raar ) Pindakaas met banaan pannekoeken met chocopasta Kruidenkaas met komkommer Allemaal lekker!