Bij netwerk het BAM-mam gebeuren op tv en ook kwam er een topic voorbij in beeld en zag ik Bamjolan d'r naam voorbij komen Denk meld het jullie even
ja klopt www.netwerk.nl volgens mij komt de uitzending ook op uitzending gemist. Ga hem zekers bekijken.
bij draagmoeders van netwerk 4 dec was ook deze site in beeld. Als ik even snel keek. Ook wel andere zw sites dat er oproepjes werden gedaan om draagmoederschap ect.
Oh, ik zie nu dat het over draagmoeders gaat...ik heb toen eens iets gehoord over leden die de ergste dingen verzinnen. Misschien ben ik nu in de war.
Klopt, de tweede uitzending die hierboven genoemd werd (die van 4 december) ging over draagmoederschap, en dan in het bijzonder commercieel draagmoederschap dat in Nederland verboden is. Er werden websites getoond waar mensen oproepjes plaatsten. Maar daar zat ZP niet bij (leek er wel op, maar dat was gelukkig niet zo). Topics over draagmoederschap worden hier gesloten en verwijderd omdat het dus illegaal is om op een commerciële wijze draagmoeders te zoeken. Omdat het voor ons niet te toetsen is of iets commercieel is of niet, hebben wij er hier voor gekozen dergelijke oproepjes niet toe te staan. Maar het eerstgenoemde programma ging inderdaad over BAM-moeders en dat was een heel positief verhaal. Groetjes, Josien
Haha ik word nog beroemd Ik was ook benaderd door Netwerk via deze pagina maar heb er niet aan meegedaan omdat mn zwangerschap zo onzeker was die periode.