wij hebben hem denk ik nu ook zo'n 2 jaar... gebruiken hem niet onwijs veel.. best zonde terwijl we wel heel veel dingen ervoor hebben gekocht.. wij hebben hem wel omgebouwt dan kan je goedkoop aan spellen kopen want die zijn ook niet te betalen af en toe
wij hebben m nu bijna 2 jaar... in het begin heel erg veel gespeeld (lees: iedere avond en in het weekend tot diep in de nacht) en opeens was de lol er voor ons af.... zomers doen we er eigenlijk nix mee omdat we dan buiten zitten... vorige week wii party gekocht en nu beginnen we eigenlijk weer een beetje... tis eigenlijk op en af.... wij hebben super mario bros gekocht (rode hoesje) en die heeft manlief inmiddels uitgespeeld tot het laatste level... soms doen we dit ook met ons zoontje van 5,5 jaar... mn zoontje vind het karten van mario erg leuk en wordt er ook steeds handiger in.... wij hadden voor hem ook het spel van Bolt gekocht (7+) en volgens de jongen van game mania kon ons zoontje het wel spelen.. spel is uit de verpakking gekomen, manlief heeft 5 min gespeeld en het spel is weer teruggegaan omdat hij er nix van snapte en al heel snel vastliep.... wij hebben best wel verschillende spellen... manlief vind Lara Croft Tomberaider erg leuk om te doen terwijl ik CSI weer erg leuk vind om te doen... en dat zijn 2 heeeel verschillende spellen....
ow trouwens vrienden van ons wilden er perse 1tje hebben en zijn op zaterdagavond om half 10 er nog 1 gaan halen ..... hun 3 kids (10, 7 en 4) speelden het bij ons altijd en hun hadden verwacht dat ze het thuis ook heel erg veel zouden doen.... ze hebben m nu bijna een jaar en ik denk dat ie al zeker 9 maanden in de kast staat te verstoffen..... ze waren er heel erg snel op uitgekeken thuis terwijl als ze bij ons waren nix anders wilden doen.... denk dat het ervan hebben en altijd kunnen doen minder aantrekkelijk is dan dat je het af en toe kunt doen bij iemand anders (voor sommige kids dan !!)
Wij hebben ook een wii. En we zijn echt wii-fan als ik zo de andere reacties lees. Hier staat dat ding nl elke dag wel aan. Ze mogen er, afhankelijk van het weer, zo'n 1-2 uur per dag op spelen. (al wil vader de tijd weleens vergeten) We hebben nu 12 spellen en de laatse aanwinst was wii party, dat spel wat nu steeds in de reclame op tv is. (vind het hele gezin leuk) Daar zat ook nog een controller bij dus daar hebben we nu 3 van. (En heeel toevallig weet ik dat sint straks de 4e komt brengen.) Mijn dochter (12) vind de spellen waarmee ze moet zingen en dansen het leukst. Mijn zoon (9) heeft het voetbalspel als favoriet en mijn andere zoon (6) vindt de mario bros spellen het leukst. Hier is de wii dus een groot succes!!
Hier ook een Wii (Heb ik voor mijn verjaardag gekregen.) Omdat wij ontzettende gamenerds zijn, doen wij er wel een hoop mee. Wiisports resorts vind ik geen klap aan, ben dan ook verschrikkelijk slecht in sportspelletjes. (Dit in tegenstelling tot vriendlief en stiefdochterdraakje van 12, die me allebei met hun ogen dicht nog inmaken.) Supermario Gallaxy is dan weer wel heel leuk. En levels met verschillende moeilijkheidsgraden. Zelfde geld voor Supermario Bros. Verschrikkelijk leuk. Okami heb je ook op de Wii. Succes om daar nog aan te komen. Grafisch schitterend en op sommige momenten hondsmoeilijk. Echt wel voor de grote mensen. Heb je een gamecube? Die schijfjes kun je ook gebruiken voor de wii.
Hier ook een Wii, gaat geregeld aan. Op dit moment weer veel mario kart online aan het spelen. Ik ben ook afgevallen door de Wii te gebruiken, maar na een tijd zijn de spelletjes niet zo leuk meer je kent ze dan al. Vindt avontuur spelletjes leuker, alleen kan ik daar vaak niet mee stoppen, dus die zijn meestal ook wel snel uitgespeeld. Wij gebruiken de Wii soms ook als internet. In ieder geval wij zijn er blij mee.
Hier ook een wii.. we doen er niets meer mee. Super Mario al 5 x uitgespeeld... hebben nog een hoop andere spellen maar spelen gewoon niet. heb een paar maanden terug ook nog een wii balance board gekocht en wii fit plus.. 1 x gedaan Ik heb alles in de originele doos ingepakt en deze staat op zolder Ik heb mn man vorige maand voor zn verjaardag een playstation gegeven.. hier speelt hij elke dag op... dit is toch wat leuker als een wii...