we gaan hem dan pas vrijdag ophalen bij de garage waar we de auto gekocht hebben. Maar nu moet je dan dus deel 2 van je kentekenbewijs hebben. Althans dat vertelde mijn vader mij. Nu hebben wie die dus ergens neergelgd maar waar?.... groot probleem kunnen het gewoon niet vinden. EN die heb je als het goed is nodig om het over te laten zetten of iets. Nu mijn vraag wie heeft er verstand van en weet wat we kunnen doen? kan je die ergens opnieuw aanvragen? hoelang duurt daT? of tips of iets.. weten het niet precies en komen er gewoon even niet uit
je moet deel 3 hebben om over te schrijven, deel 2 is alleen je eigen gegevens... maar neem aan dat je deze wel kwijt ben. je kan een nieuwe aanvragen bij het rdw maar hoelang het duurt weet ik niet. succes met zoeken.. meestal vind je hem wanneer het te laat is he!
Meis, Een nieuwe kost 29,50 en kan je opnieuw aanvragen de site voor alle info: http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/het_kentekenbewijs/vermissing_of_diefstal/kentekenbewijs_kwijt_.htm
Wonders, Ja is een heel nieuw keteken bewijs, anders kan je de oude misbruiken. Na betaling heb je na 10 dagen het kentekenbewijs in huis. Misschien zou het sneller kunnen, maar moet je even bellen.
ik heb hem laatst ook opnieuw aangevraagt dat was op zondagavond en hij zat dinsdags bij de post, ik had wel met ideal betaald, maar staat er ook bij, voor 20.00 uur besteld is volgende dag verzonden. succes!
Ik wist niet dat je dit opnieuw kon aanvragen... Weer wat geleerd! Is ook echt iets voor mij om zoiets kwijt te raken. Ik bewaar ze altijd bij mijn verzekeringspapieren. Dat leek me wel een handige plek
het is ook sinds kort dat je je kenteken niet meer hoeft te vervangen, je kan nu gewoon nieuwe papieren bestellen, best makkelijk
okee bedankt, ik ga morgen even bellen voor de exacte tijd en of er haast dan achter gezet kan worden. En dan hopen voor vrijdag binnen. Super bedankt allemaal ideaal dit forum
Wij hadden het kentekenbewijs ook al na 1 werkdag binnenhoor, dus als je het vandaag gewoon online aanvraagt en meteen betaald zal het er zelfs met de kerstdrukte wel voor vrijdag zijn denk ik.
Mmm, duidelijk dat ik pas 1,5 jaar geleden m'n theorie voor m'n rijbewijs gehaald heb. Ik dacht al, er klopt iets niet! Tegenwoordig bestaat kentekenbewijs deel 3 niet meer. Het kentekenbewijs bestaat uit de volgende delen: deel 1A (IA) = deel met voertuiggegevens deel 1B (IB) = deel met tenaamstellingsgegevens deel 2 = het overschrijvingsbewijs Op zich is er dus niet zoveel veranderd, maar zo is het wel duidelijk. Op www.rdw.nl kun je vinden hoe je een nieuw kentekenbewijs aanvraagt. Op die site staat dat je 10 dagen na betaling het nieuwe kentekenbewijs ontvangt. Maar ik neem aan dat je inmiddels gebeld hebt?
Hoop dat het een beetje lukt met de vertraagde post in dec.. Je hebt tegenwoordig alleen nieuwe papieren nodig,is nog niet zo lang.. lees maar http://www.rdw.nl/nl/overrdw/informatie ... 080922.htm