Buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door franka, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik heb vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. Vanavond na het eten had ik opeens erge buikpijn en ook vannochtend is het nog onrustig. Afegelopen week had ik 's avonds ook al wat steekjes, maar er verder geen aandacht aan besteed. Kan dit innestelingen zijn geweest of moet ik eerder denken aan buikgroep :(:

Groetjes Franka

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Poeh meid... het kan inderdaad van alles zijn.
    Mijn ervaring is dat innesteling meer voelt als een flink menstruatie-achtig gevoel. Steekjes en krampjes lijkt mij idd meer op iets zoals buikgriep (heerst ook enorm momenteel!)
    Denk dat je geduldig zal moeten afwachten.... Succes! :D

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb vorige week heel erg last gehad van steken en met vlagen misselijk, ik ben dus ook erg benieuwd wat het kan zijn. Ik kan je bijna vertellen of dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft!

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het wordt spannend meiden! Ik duim in ieder geval voor jullie! :D

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    We zullen maar moeten afwachten (nog een week :( ) en dan weten we of het iets te betekenen heeft gehad.
    Vreselijk dat wachten!

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Franka,

Mijn vorige cyclus heb ik dat ook gehad. Rond de dagen van een mogelijke innesteling erg veel pijn in mn buik gehad en steken.
    Vlak voor mijn NOD elke dag misselijk en buikkrampen. Ik dacht echt dat het raak was maar helaas...Denk toch een buikgriepje.

Wacht het gewoon af en haal je niet teveel in je hoofd maar laat het zijn beloop gaan.

Succes, liefs Vanilia.

Deel Deze Pagina