Hallo, wie kan me helpen? We zijn momenteel bezig om zwanger te worden van de tweede. Gister had mijn menstruatie moeten beginnen en heb vanmiddag al (met klamme en trillende handen van de zenuwen) een zwangerschapstest gedaan van het merk Idyl. (ik ben te ongeduldig om nog een paar dagen te wachten, haha) Daarop stond dat je 3 minuten moet wachten voor het resultaat: wel of geen streepje... Na 3 miniuten nog steeds helemaal niets... balen en stiekem ook een beetje verdrietig... Maar na een minuut of 5 a 6 kwam hij toch! Een heel erg onduidelijk en vaag streepje, maar toch!... Maar nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat je na 10 minuten nooit meer de test als geldig en betrouwbaar mag ervaren omdat het vlakje dan alsnog kan verkleuren... Wat is nu jullie mening? Een positief resultaat na 5 a 6 minuten mag ik toch nog als positief ervaren? Of toch maar een nieuwe test gaan halen? Hadden jullie bij een evt negatieve test uiteindelijk toch nog (na verloop van tijd) een streepje in het venster?
Ik zou nog een testje doen! Misschien van een ander merk? Kan me goed voorstellen dat je nu in de war bent!