Overal rond je schieten dikke buiken en baby's naast je als champignons uit de grond. Helaas zit jij nog even op het wachtbankje om diverse redenen: ° nog even uitstellen wegens medische redenen ° financieel nog niet haalbaar ° nog op zoek naar eigen stekje met vriend/manlief ° school eerst afmaken ° eerst op zoek naar vast werk ° enz. Herkenbaar? Zelf zijn er bij mij geen super erge redenen, maar toch net genoeg om de kinderwens nog even op te bergen. Bij mij is er een combinatie van financieel nu een jaartje moeilijk (maar zal beteren binnenkort), trouwen pas volgend jaar en mijn trouwjurk en al de rest is al geboekt/besteld/voorschotten betaald... kan niet met pil stoppen wegens vermijden acne trouwdag, enz. BAH dus, domme redenen en ik baal er zo van. Ben nu al een jaar aan het aftellen en nog steeds is de dag nog niet aangebroken waarop we er echt voor kunnen gaan Word je net zoals ik GEK van het wachten? Laat gerust een berichtje na!
Gisteren weer een koppel die aangekondigd heeft dat ze deze zomer hun eerste kindje verwachten! Wat ben ik jaloers!