zou het....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessie84, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi Dames,

Wij zijn al een tijdje bezig voor een klein wonder. Heb zelf sterk het idee dat het deze maand wel een"s "raak" zou kunnen zijn ;). Had gisteren een bloeddruppel in mijn slip en laat het nou zo zijn dat gisteren eigenlijk mijn innesteling zou moeten zijn. Ook heb ik erg last van een opgeblazen gevoel en een strekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar dit voelt erg anders. Ook erg veel last van wind en boeren laten :D.... Ook heb ik veel last van afscheiding en dit is niet zoals normaal melkachtig maar echt helder... soms snap ik er niks meer van.
    Zijn er nog meer dames met deze kwaaltjes of hadden deze kwaaltjes en bleken zwanger te zijn?

Liefs Jessie

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik had ook kwaaltjes maar ben vandaag ongi geworden, ik merk dat het anders is nu dan voorheen met bv en minipil...ik heb klachtjes die ik normaal nooit had maar ja dan was je ook onder invloed van hormonen...
    Ik ga er niet meer zo snel vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn ik geloof het pas als ik overtijd ben en een test heb!!!

Maar het kan natuurlijk niet zo goed zijn dat je wel zwanger bent, maar bij mijn dochter was ik zwanger die keer dat ik niks voelde en dat hoor ik wel vaker hier...succes meid!!!

3. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Bij mijn eerste (helaas een miskraam) wist ik het meteen! Ik had hele gevoelige en grotere borsten. Bij de tweede had ik helemaal niks door en toen was ik zwanger en bij de derde zwangerschap was ik super emotioneel... Zo zie je maar per zwangerschap kan het verschillen!

Wanneer kun je testen? Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak mag zijn!:)

4. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik kan op sinterklaas testen haha een mooier cadeau kun je je dan niet wensen... Vind het super spannend. Hopelijk hoeven we niet langer op een klein wonder te wachten, want geduld is niet echt mijn ding ahhaha..

Jullie ook succes en bedankt voor jullie reacties

5. music4life

music4life Niet meer actief

duimen!!!!

Deel Deze Pagina