Dat is inderdaad behoorlijk dicht bij Zandhoven. Ik woon nu in Asten, zo'n beetje tussen Eindhoven en Venlo tussenin. Is nog net in Brabant, bijna Limburg. Qua afstand van mijn ouders, die nog steeds in Zandhoven wonen, valt het ook heel goed mee. Is wel 90km, maar hier snelweg op, daar snelweg af.
Wij wonen nu in tilburg, aan de grens met Poppel! Ik heb daar zelfs kennissen wonen die oorspronkelijk uit Den Haag komen, homo's nog wel! En die zijn fantastisch geintegreerd/geaccepteerd!!! Dus als Haagse homo's t kunnen moet t ons zeker lukken!!!!!!
De gewone ziekteverzekering dekt bijna alles (ook tandarts, tot 6 vruchtbaarheidsbehandelingen, psychiatrie) Dit is niet helemaal waar, psychologen of psychiatrie word niet vergoed , tenzij een arts van je verzekering je dit zegt te doen. Vruchtbaarheidsbehandelingen, uhm houdt rekening met zo'n 500 euro per keer eigen bijdrage. Je hoeft idd geen werkvergunning enz. Ik heb in het gemeentehuis alle informatie gekregen wat ik nodig had toen ik naar België verhuisde.
Lieve meiden, bedankt voor jullie hulp in deze! Het is Bree geworden, 1 februari krijgen wij de sleutel van ons stulpje! x
Jazeker! Dank je wel! Een mooi centraal app met 5 slaapkamers en fikse tuin voor NL begrippen!En dat voor net zo veel huur al hier! Ook mijn man heeft hier al een baan..... Nu Bree op het gemak gaan verkennen en hopen leuken contacten daar op te doen! x
Dank je wel! Dat zal vast goed komen, al heel gezellig in het cafe met oudere heren zitten praten over onze emigratie en een heel warm welkom op de nieuwe school voor onze meiden!
He wat leuk om te lezen. Ik zit nu in de studio van mijn man in Brussel en morgen komt de vrachtwagen met onze spullen uit NL aan hier in Belgie. Wij gaan in een klein dorpje onder Brussel wonen. De werkgever regelt voor ons veel, maar nog steeds is veel onduidelijk en gaat alles heel traag. Ik ben ook zo benieuwd hoe het ons bevalt
Wondertje, dat klinkt alsof het allemaal al aardig op z'n plaats valt bij jullie . En de Limburgers zijn lief dus dat komt wel goed .