Damessss... wij staan aan het begin van het ICSI traject en ik vroeg me af hoeveel dagen er ongeveer tussen zitten tussen de uitgangsecho en de eerste FM, er vanuit gaande dat ik vanaf de uitgangsecho ga starten met menopur. op welke dag na het spuiten van menopur hadden julie de eerste folikelmeting ?? het valt precies in onze vakantie namelijk en we willen er graag 3 dagen tussen uit, enige mogelijkheid die ik zie is dan evt. tussen de uitgangsecho en eerste fm, daarna zal ik wel elke 2a3 dagen een fm hebben... tnx alvast
Bij mij is het op dag 12 maar is bij iedereen tussen de 8 en 14 dagen dacht ik. Je kan ook je ziekenhuis bellen en het gewoon vragen dan weet je het zeker! Succes met je 1e ICSI poging!!
Zit ongeveer een week tussen de uitgangsecho en 1e FM meting. Ik heb even teruggekeken op mijn afsprakenkaart en Bij 1e ICSI --> uitgangsecho 13-08-2012 --> 1e FM meting 20-08-2012 Bij 2e ICSI --> Uitgangsecho 02-05-2013 --> 1e FM meting 10-05-2013
Ik had nooit een uitgangsecho. Maar de eerste fm had ik als ik een week aan het spuiten was. Dus zo rond dag 9-10.