wij gaan er even tussen uit

Discussion in 'Zwanger worden' started by Monieqje, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden, ik wilde jullie allemaal even laten weten (vond ik wel zo netjes ;)) dat ik gister avond met mijn vriend heb besloten dat wij er even tussen uit gaan. Dit ook als reden dat we nu te gefocused bezig zijn en dat dat ook niet echt zijn charmes meer heeft en wat voor mij een grote reden was. Is dat ik op dit moment opzoek ben naar ander werk. En ik wil wel zwanger worden zolang ik zekerheid heb etc.
    Het is heel jammer, maar we hebben er alle 2 op dit moment niet zo een heel goed gevoel bij...Ik weet niet voor hoelang we er tussen uit gaan, want we zitten ook nog te twijfelen tussen de pil of condooms...
    Misschien dat ik heel af en toe nog even kom gluren op het forum, maar dan weten jullie dat ik voorlopig er niet 100 % meer zal zijn. Zodra we weer gaan beginnen horen jullie het gelijk ;)!
    Ik wil iedereen ook bedanken voor het meedenken, -kijken en -praten over mijn dingetjes! Jullie zijn allemaal schatten van een meiden!!!!
    Ik wil iedereen heel veel succes en plezier wensen en dat er maar vele zwanger mogen raken :D
    Dikke knuf!!

2. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He meis, ik wil je heel veel sterkte wensen,en hopelijk kun je de rust vinden, jullie samen, en eerst je daar goed bij voelen. En natuurlijk wens ik je heel veel succes om daarna zwanger te worden. Liefs Vita

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Succes meis en neem jullie rust!!
    Het moet geen moeten worden maar altijd leuk blijven.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Monieqje,
    Ik snap je keus volledig.
    Ik wil je bij deze veel succes wensen.
    Misschien een andere baan spannend!
    Ik zou alleen niet kiezen voor de pil hoor.
    Wie weet heb je in no time je baan gevonden en je rust weer snel gevonden. Het zou jammer zijn als je weer helemaal moet gaan ontpillen straks, toch? Al kan ik me voorstellen dat het gehannes met condooms nou ook niet echt aanlokkelijk klinkt.;)
    Meid het ga je goed en tot snel!

Liefs Gwen

5. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Wat goed en knap dat jullie deze keuze hebben gemaakt!
    Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind, en de rust weer terug krijgt in je leven..
    Succes met alles!

Liefs

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    succes!!!!

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanks meiden :D doet me goed dat jullie het snappen :D we hebben al besloten hoe en wat we gaan doen...ik ga toch maar even aan de microgynon pil wel *** dat ik dan later weer moet ontpillen, maar zoals gwen al zegt dat gehannes met condooms zien we niet echt zitten :D meiden jullie heel veel succes met zwanger worden of met je zwangerschap!! Dikke knuf!

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi monieqje

rust goed uit meis.

Share This Page