hoe weet je of je lichaam een zwangerschap aankan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nirak, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    oei, voor ons komt het steeds dichterbij om het voor het echie te proberen.
    ik vind het reuze spannend BIJNA SEPTEMBER! (ja ik weet het eerst nog aug. maar we zijn al sinds vorig jaar bezig met andere medicijnen voor mijn mannetje) en als het goed is mogen voor het echie in september..

maar nu het allemaal zo dichtbij is ga ik over alles nadenken..

heeft er toevallig nog iemand hier last van? ik denk wel eens, omdat ik best zwaar ongesteld ben ongelofelijke pijn in mijn rug (helemaal week, kan slecht bewegen slapen enz.) en mijn buik.. oef dat is ook niet het beste. die heeft soms steken dat ik niet meer rechtop kan staan/zitten (en erg leuk, ook niet goed kan verkrimpen omdat mijn rug dat niet toelaat) haha ow ja ik lijk al bejaard :p en ong is maar een week zwanger is 9 maand! zou mijn lichaam dat wel aan kunnen? zal ik 9 maand hetzelfde voelen als 4dagen in mijn feestweek?

heb het aan een vriendin gevraagd (zij heeft al een dochter) omdat zij ook altijd veel pijnen heeft.. ze zegt dat ons vrouwen lichaam erop gebouwd is! komt allemaal wel goed

ben zo benieuwd of er meer vrouwen zijn die zo denken/voelen

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tsjah, dan is alleen maar te bepalen als je echt zwanger bent, hoor.
    Ook mensen die normaal geen last hebben, kunnen tijdens een zwangerschap tegen heel veel dingen oplopen en de 1 vind het zwaarder dan de ander en iedere zwangerschap is ook anders.

Succes

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    de een voelt zich slecht tijdens de zwangerschap, de ander goed. Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad, terwijl ik voor mijn ongi altijd hele vervelende rugpijn heb. Ik heb een vriendin die zich nooit beter heeft gevoeld dan toen ze zwanger was. Dus het kan alle kanten op.
    En als je toch pech hebt... tsja, 9 maanden doorbijten en daarna ben je waarschijnlijk toch gelukkig (een andere vriendin van mij heeft verschrikkelijke zwangerschappen gehad, maar heeft inmiddels wel 3 kinderen; ze vond het het blijkbaar toch waard).
    Leuk dat jullie er bijna voor kunnen gaan! Succes!

Deel Deze Pagina